Technisch Manager

Ik ben in een redelijk humeur vandaag dus ik kan het wel even hebben om belachelijk gemaakt te worden op dit forum.

Hier komt ie:.....

Wacht dachten jullie van Kenneth Perez als TD bij PSV ?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik ben in een redelijk humeur vandaag dus ik kan het wel even hebben om belachelijk gemaakt te worden op dit forum.

Hier komt ie:.....

Wacht dachten jullie van Kenneth Perez als TD bij PSV ?

giphy.gif
 
Ik ben in een redelijk humeur vandaag dus ik kan het wel even hebben om belachelijk gemaakt te worden op dit forum.

Hier komt ie:.....

Wacht dachten jullie van Kenneth Perez als TD bij PSV ?
Zou je het willen onderbouwen? Zijn analyses zijn altijd goed bij Fox. Maar is het nou echt een geschikte kandidaat voor zo'n functie?
 
Ik ben in een redelijk humeur vandaag dus ik kan het wel even hebben om belachelijk gemaakt te worden op dit forum.

Hier komt ie:.....

Wacht dachten jullie van Kenneth Perez als TD bij PSV ?
Wat is het netwerk van Perez...?? JDJ, Perez, beiden geen ervaring als TD, dat is gewoon lood om oud ijzer...!
 
Zou je het willen onderbouwen? Zijn analyses zijn altijd goed bij Fox. Maar is het nou echt een geschikte kandidaat voor zo'n functie?
Nou vooral dat hij verstand van voetbal heeft en begrijpt dat niet ieder type speler bij iedere club altijd tot zijn recht komt.

Het is eigenlijk te triest voor woorden dat hij puur op basis hiervan al een betere kandidaat is dan JdJ.
 
Nou vooral dat hij verstand van voetbal heeft en begrijpt dat niet ieder type speler bij iedere club altijd tot zijn recht komt.

Het is eigenlijk te triest voor woorden dat hij puur op basis hiervan al een betere kandidaat is dan JdJ.
In dat geval zijn zelfs de Kerkhofjes betere TD's dan JDJ....maar na dit fiasco met JDJ, moet PSV echt goed op zoek gaan naar een geschikte TD en ik zou als interim voor een jaar serieus Guus Hiddink vragen.
 
Is de aanstelling van Faber, het ontslag van Robbemond, Dirckx en einde samenwerking met Van Marwijk het enige wat onze TD te melden heeft gehad tijdens het persmoment?
 
Is de aanstelling van Faber, het ontslag van Robbemond, Dirckx en einde samenwerking met Van Marwijk het enige wat onze TD te melden heeft gehad tijdens het persmoment?
Goede vraag? Hij gooide niet ff zelf de handdoek in de ring? Al verwacht ik dat niet. Dat moet Gerbrands gewoon regelen.
 
Mij lijkt het dat JDJ alleen deze 2e seizoenshelft nog een kans krijgt. Even snel de selectie op orde zetten in de winter. Als er dan nog niets veranderd is, moet hij zijn koffers pakken.
 
Faliekant mislukte aankopen en kapitaal vernietiging pur sang en meneer mag doorgaan met zijn beleid :mad: :mad: :mad: :sick::braak: Kan er geen actie tegen JDJ komen op de tribunes en binnen de supporters?
 
Ik blijf erbij dat Toon nog voor Kerst JDJ ontslaat en een interim TD aanstelt, die WEL orde op zaken gaat stellen in de winterstop, door overbodige spelers te verkopen/ verhuren en nieuwe spelers te halen voor de achterhoede en op het middenveld.
 
'De aankopen voldoen niet helemaal aan de verwachtingen', aldus JdJ, draai de woorden niet en helemaal maar om.

Waarbij de interessante vervolgvraag van de pers had moeten zijn: "Is het de schuld van deze spelers/trainer dat deze verwachtingen niet uitkwamen tot nu toe, of heeft iemand (jij) de verkeerde verwachtingen gehad?
 
Nou vooral dat hij verstand van voetbal heeft en begrijpt dat niet ieder type speler bij iedere club altijd tot zijn recht komt.

Het is eigenlijk te triest voor woorden dat hij puur op basis hiervan al een betere kandidaat is dan JdJ.

Je schrijft mijn conclusie, het beroep van TD is echt niet makkelijk en de eerste 2 criteria zijn voor mij de minimale eisen.
 
Waarbij de interessante vervolgvraag van de pers had moeten zijn: "Is het de schuld van deze spelers/trainer dat deze verwachtingen niet uitkwamen tot nu toe, of heeft iemand (jij) de verkeerde verwachtingen gehad?

Het was een interview met PSV-TV, dus hele kritische vragen vielen helaas niet in de lijn der verwachtingen.
 

'Natuurlijk voel ik me ook schuldig over deze situatie', sprak De Jong maandagmiddag op een speciaal ingelaste persconferentie. 'Misschien is de selectie op bepaalde plekken wat te breed, waardoor er te veel ervaren spelers op de bank zitten en er te veel spelers teleurgesteld rondlopen. Het is ook echt niet zo dat ik mijn verantwoordelijkheid niet wil nemen. Dat wil ik juist wél. Ik kijk zeker ook kritisch naar mezelf, naar de dingen die ik misschien niet goed heb gedaan.'


Tjonge wat een zelfkritiek! Wat een lul zeg...
 

'Natuurlijk voel ik me ook schuldig over deze situatie', sprak De Jong maandagmiddag op een speciaal ingelaste persconferentie. 'Misschien is de selectie op bepaalde plekken wat te breed, waardoor er te veel ervaren spelers op de bank zitten en er te veel spelers teleurgesteld rondlopen. Het is ook echt niet zo dat ik mijn verantwoordelijkheid niet wil nemen. Dat wil ik juist wél. Ik kijk zeker ook kritisch naar mezelf, naar de dingen die ik misschien niet goed heb gedaan.'


Tjonge wat een zelfkritiek! Wat een lul zeg...

Eens, maar wat denk je dan dat hij in de pers gaat zeggen? Ik denk dat John geen bonus krijgt dit jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan