Technisch Manager

We zitten vroeg in het seizoen inderdaad, maar de belangrijkste misssie (CL halen) is al mislukt. PSV is niet zomaar "elke NV". Persoonlijk vind ik dat de club best wel eens in de zoveel tijd toelichting mag geven op het gevoerde beleid.

Waarom niet uitleggen waarom er niet meteen een verdediger is gehaald, maar eerst 'n buitenspeler, terwijl we er al een hoop hadden? Of waarom een speler waar PSV al maanden mee bezig was nu bij Ajax speelt.

Wellicht levert het begrip op voor gemaakte keuzes. Denk dat dat nooit kwaad kan.
Het kan geen kwaad of het moet, dat zijn nogal verschillende dingen. Ik ben ook hartstikke nieuwsgierig, dus zou het graag willen weten. Maar verplicht is er niks, lijkt me.
 
Het kan geen kwaad of het moet, dat zijn nogal verschillende dingen. Ik ben ook hartstikke nieuwsgierig, dus zou het graag willen weten. Maar verplicht is er niks, lijkt me.

Formeel ben je het niet verplicht inderdaad. Er is geen wet die voorschrijft dat 'n NV supporters van de voetbalvereniging die gelieerd is aan de NV moet informeren.

Maar ik vind het persoonlijk wel een soort van morele verplichting. En voor PSV kan het zeker geen kwaad.
 
Welnee, joh. Als elke NV zich moet gaat verantwoorden vanwege sentiment dan is het einde pas zoek. We moeten eens stoppen om ons zelf zo provinciaal neer te zetten. Onvrede uiten mag vanzelfsprekend, maar het hoeft niet zo vroeg in het seizoen zoveel opschudding te veroorzaken. Er kan ook een crisis aangepraat worden.
Ten eerste: een voetbalclub is niet “elk NV”. Want de gewone NVs hebben geen supporters, fans en allerlei mensen en vrijwilligers die zich verbonden voelen met de NV... Die andere NVs verkopen ook geen seizoenkaarten en hoeven nooit iets uit in verband te brengen met gevoelens of emoties. Je vergelijking gaat dus mank.
Ten tweede is het wat mij betreft juist heel provinciaal om je snel neer te leggen bij de situatie zoals die is. Want het moet vooral gemoedelijk en rustig blijven.
 
Ten eerste: een voetbalclub is niet “elk NV”. Want de gewone NVs hebben geen supporters, fans en allerlei mensen en vrijwilligers die zich verbonden voelen met de NV... Die andere NVs verkopen ook geen seizoenkaarten en hoeven nooit iets uit in verband te brengen met gevoelens of emoties. Je vergelijking gaat dus mank.
Ten tweede is het wat mij betreft juist heel provinciaal om je snel neer te leggen bij de situatie zoals die is. Want het moet vooral gemoedelijk en rustig blijven.
Tja, is zo. Toch ben je ook maar een beetje een klant. Zien we in het voetbal vaker directies uitleg geven aan supporters?
 
Tja, is zo. Toch ben je ook maar een beetje een klant. Zien we in het voetbal vaker directies uitleg geven aan supporters?
Je moet het iig niet zo ver laten komen dat de supporters zelf verhaal komen halen. Verwachtingsmanagement en preventief te werk gaan.
 
Anticiperen op een vertrek van Bergwijn en Lozano was een ding (1).

Dit opvangen met Bruma een tweede (2). Het feit dat hierdoor de centrale verdediger te laat binnenkomt is dan nog een derde. (Vanwege de hiervoor genoemde dure Bruma). (3)

Vervolgens zie je dan dat Ajax Nunnely eenvoudig heeft laten vertrekken naar Willem II -vanwege de vele aankopen daar overigens (best te begrijpen)...- Die waarschijnlijk een schijntje gekost zou hebben van Bruma en vervolgens de pannen van het dak speelt in zijn eerste Eredivisie wedstrijd aldaar.

Tsja John, ik kan mijzelf goed voorstellen dat veel PSV'ers vraagtekens zetten bij het beleid en de kwaliteiten van bestuur + technische staf om de 'jacht op Euro-Top 32' aan te gaan...

Mocht PSV de groepsfase van de Europa League niet weten te behalen -wat gezien de huidige vorm en tendens rond het elftal als een realistische mogelijkheid gezien dient te worden- breekt echt de pleuris uit onder het publiek, daar ben ik van overtuigd. Het bestuur mag dan -ik zag elders een discussie omtrent uitleg over de transferperiode.. - best wel eens aan kritische vragen opengesteld worden
 
Anticiperen op een vertrek van Bergwijn en Lozano was een ding (1).

Dit opvangen met Bruma een tweede (2). Het feit dat hierdoor de centrale verdediger te laat binnenkomt is dan nog een derde. (Vanwege de hiervoor genoemde dure Bruma). (3)

Vervolgens zie je dan dat Ajax Nunnely eenvoudig heeft laten vertrekken naar Willem II -vanwege de vele aankopen daar overigens (best te begrijpen)...- Die waarschijnlijk een schijntje gekost zou hebben van Bruma en vervolgens de pannen van het dak speelt in zijn eerste Eredivisie wedstrijd aldaar.

Tsja John, ik kan mijzelf goed voorstellen dat veel PSV'ers vraagtekens zetten bij het beleid en de kwaliteiten van bestuur + technische staf om de 'jacht op Euro-Top 32' aan te gaan...

Mocht PSV de groepsfase van de Europa League niet weten te behalen -wat gezien de huidige vorm en tendens rond het elftal als een realistische mogelijkheid gezien dient te worden- breekt echt de pleuris uit onder het publiek, daar ben ik van overtuigd. Het bestuur mag dan -ik zag elders een discussie omtrent uitleg over de transferperiode.. - best wel eens aan kritische vragen opengesteld worden

Zie jij ons al de Frederiklaan bestormen?
Nou ik niet hoor.
 
Waarom is PSV verantwoording verschuldigd aan de supporters?
Waarvoor bestaan die supportersverenigingen dan, als zij de achterban van PSV vertegenwoordigen?? Als deze achterban dan ontevreden is en tekst en uitleg wil over het gevoerde beleid, dan is dat toch terecht...??
 
Frederiklaan? Nee. Herdgang? Ja.

Zal niet de eerste keer zijn. Geloof dat de bus met daarin Fred Rutten ook al eens is tegengehouden?

En dat heeft nog geholpen ook trouwens, want niet veel later werd Fredje eindelijk ontslagen, terwijl de directie er eigenlijk heel tevreden over was en met hem verder wou. Misschien wordt het weer tijd voor zo'n actie om de directie wakker te schudden dat het zo hard de verkeerde kant op gaat.:cautious:
 
En dat heeft nog geholpen ook trouwens, want niet veel later werd Fredje eindelijk ontslagen, terwijl de directie er eigenlijk heel tevreden over was en met hem verder wou. Misschien wordt het weer tijd voor zo'n actie om de directie wakker te schudden dat het zo hard de verkeerde kant op gaat.:cautious:

Geef me een datum en tijdstip dan zal ik er zijn met een groot spandoek vol vraagtekens. Ik ben ondertussen wel klaar met dit amateuristisch gedoe. En nog erger, die misplaatste uitspraken die telkens weer door de media slingeren. 'Tevreden met de selectie', 'Top 32 Europa', 'Favoriet wordt niet altijd kampioen'. Getuigt voor mij van pure onkunde, amateurisme en armoede in de directie van PSV :cry:.
 
Las zojuist dat Til voor 20 miljoen naar Spartak gaat. Beetje vreemd als Pereiro maar 15 miljoen moest kosten. Maar ja.. die ging niet.
 
Pereiro had een 1-jarig contract, 15 miljoen was een marktconforme prijs voor hem. Weet niet hoe dit bij Til zat. Indien dit ook bij hem het geval is dan is de transferwereld nog gekker dan ik al dacht en kan de kritiek op het beleid nog verder aangeslingerd worden.
 
Ach, laten we vanavond nu eerst eens aan de competitie beginnen.
Winnen we er 5 op een rij dan is er bij (bijna) iedereen weer euforie.
 
Iedereen roept nu dat we spelers te goedkoop laten gaan, je moet ook kijken wat ze onlangs gepresteerd hebben.
Ja 60 mjn voor vd Beek is veels teveel, maar hij liet zich zien in de CL terwijl onze spelers steeds verder wegzakten.
Je moet blij zijn dat je nog 40mjn+ krijgt voor Lozano, hij heeft weinig laten zien en loopt ongemotiveerd en voor eigen succes rond.
 
Lozano wordt in een later stadium gewoon verkocht door Napoli voor 80M-90M.
In Italië gaat hij zeker weten doorbreken.
Onder een goede coach, die hem wél vertrouwen geeft en hem laat staan in de basis, gaat hij weer ouderwets vlammen.
Hij kan wereldtop worden, of misschien is hij het al, en zitten wij met zijn allen te slapen.
45M en 15% doorverkooppercentage zou een mooie deal zijn.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen roept nu dat we spelers te goedkoop laten gaan, je moet ook kijken wat ze onlangs gepresteerd hebben.
Ja 60 mjn voor vd Beek is veels teveel, maar hij liet zich zien in de CL terwijl onze spelers steeds verder wegzakten.
Je moet blij zijn dat je nog 40mjn+ krijgt voor Lozano, hij heeft weinig laten zien en loopt ongemotiveerd en voor eigen succes rond.
Ja want AZ die zo goed presteert in NL en in Europa verkoopt al spelers als Jahanbaksh voor 25 miljoen, Janssen voor 20 miljoen (allebei flops!) en nu Til voor bijna 20 miljoen. Ik bedoel AZ, Til, Guusje Til... En wij mogen maar blij zijn met 40 miljoen voor de beste speler van PSV die kampioen is geworden met zijn club en in de CL heeft gespeeld. Laten we de international van Oranje, Bergwijn maar ook voor 30 miljoen naar Sevilla gaan want we hebben vorig jaar niet gepresteerd in de CL. Maar Guusje Til en Jahanbaksh wel.
 
20 mjn voor Til is ook veel geld.
Maar op de een of andere manier weten ze Lozano bij ons niet meer te motiveren en komt hij dus ook niet tot prestaties.
Als je hem hebt zien spelen dan moet je gewoon blij zijn met 40 mjn+, Bergwijn is natuurlijk een ander verhaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan