Luc de Jong
International
Shit hopelijk kan Vinicius vannacht nog wel slapen..Dat die er niks van kan of dat die niet fit is, of beide..
Ik heb hem hoe dan ook afgeschreven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Shit hopelijk kan Vinicius vannacht nog wel slapen..Dat die er niks van kan of dat die niet fit is, of beide..
Dat die er niks van kan of dat die niet fit is, of beide..
Is er iets of iemand bij psv die je nog niet hebt afgeschreven?
DF | Ok.. | Jordan Teze | |
4 | DF | Bruikbaar | Armando Obispo |
5 | DF | Bruikbaar | André Ramalho (vice-captain) |
6 | MF | Bruikbaar | Ibrahim Sangaré |
7 | FW | Matig | Eran Zahavi |
8 | MF | Matig | Marco van Ginkel (captain) |
9 | FW | Afgeschreven miskoop | Carlos Vinícius (on loan from Benfica) |
10 | FW | Zeer goed | Noni Madueke |
11 | FW | Zeer goed | Cody Gakpo |
13 | GK | / | Vincent Müller |
14 | MF | Bruikbaar | Davy Pröpper |
15 | MF | wie? | Érick Gutiérrez |
16 | GK | Dorpsgenoot dus de bestuhh | Joël Drommel |
17 | MF | Zeer matig | Mauro Júnior |
18 | DF | OK | Olivier Boscagli |
19 | FW | Matig | Bruma |
20 | FW | / | Maximiliano Romero |
21 | GK | / | Maxime Delanghe |
25 | MF | Slecht | Ritsu Dōan |
27 | MF | Goed | Mario Götze |
29 | DF | Goed | Phillipp Mwene |
30 | MF | Slecht | Ryan Thomas |
31 | DF | Goed | Philipp Max |
32 | Bruikbaar | Yorbe Vertessen | |
34 | MF | Matig | Dante Rigo |
37 | MF | Potentie | Richard Ledezma |
Dus Vinicius heb jij na 4 wedstrijdjes, waar hij net een uurtje in heeft gespeeld, al afgeschreven, maar over Romero, die al bijna 3 jaar geen volledige wedstrijd heeft gespeeld omdat hij blijkbaar fysiek nauwelijks geschikt is voor profvoetbal (of hij heeft constant pech), heb jij geen mening? Opmerkelijk.....Zal ik het ff snel voor je samenvatten dan,
DFOk.. Jordan Teze 4 DF Bruikbaar Armando Obispo 5 DF Bruikbaar André Ramalho (vice-captain) 6 MF Bruikbaar Ibrahim Sangaré 7 FW Matig Eran Zahavi 8 MF Matig Marco van Ginkel (captain) 9 FW Afgeschreven miskoop Carlos Vinícius (on loan from Benfica) 10 FW Zeer goed Noni Madueke 11 FW Zeer goed Cody Gakpo 13 GK / Vincent Müller 14 MF Bruikbaar Davy Pröpper 15 MF wie? Érick Gutiérrez 16 GK Dorpsgenoot dus de bestuhh Joël Drommel 17 MF Zeer matig Mauro Júnior
18 DF OK Olivier Boscagli 19 FW Matig Bruma 20 FW / Maximiliano Romero 21 GK / Maxime Delanghe 25 MF Slecht Ritsu Dōan 27 MF Goed Mario Götze 29 DF Goed Phillipp Mwene 30 MF Slecht Ryan Thomas 31 DF Goed Philipp Max 32 Bruikbaar Yorbe Vertessen 34 MF Matig Dante Rigo 37 MF Potentie Richard Ledezma
Ik zou hem graag een wedstrijd of 3 vanaf het begin willen zien, voordat ik hem afschrijf. Dan hebben we tenminste wat meer argumenten.Toch heb ik Vinicius nog niet afgeschreven. Natuurlijk moet hij die bal erin schieten. Toch heb ik een paar dingen gezien van hem die me bevielen.
Dus Vinicius heb jij na 4 wedstrijdjes, waar hij net een uurtje in heeft gespeeld, al afgeschreven, maar over Romero, die al bijna 3 jaar geen volledige wedstrijd heeft gespeeld omdat hij blijkbaar fysiek nauwelijks geschikt is voor profvoetbal (of hij heeft constant pech), heb jij geen mening? Opmerkelijk.....
Dus een speler als Ginkel die door zijn fysiek op 80 procent speelt is zowat afgeschreven, maar Romero door zijn fysiek geef je nog een kans? Tuurlijk Kwak. Dat maakt je lijstje niet echt geloofwaardigBij sommige mensen zie je potentie, wil of iets gelijk al, bij hem zie je helemaal niks gewoon. Goed koppie, kan zo fotomodel worden voor een zonnebrilmerk, maar als voetballer is het sloom, houterig en totaal niet scherp of creatief, of boeiend om naar te kijken. Romero ben ik mild mee door zijn fysieke toestand, het is te makkelijk om hem dan af te kraken op dat punt want misschien is het wel pech steeds. Dat die 3 jaar 0% waarde heeft lijkt me logisch
Dus een speler als Ginkel die door zijn fysiek op 80 procent speelt is zowat afgeschreven, maar Romero door zijn fysiek geef je nog een kans? Tuurlijk Kwak. Dat maakt je lijstje niet echt geloofwaardig
En Romero wel? Die kwam geblesseerd binnen. Echt consequent ben je niet..Lezen jij, een / staat niet voor een kans, maar gewoon neutraal. Van ginkel had nooit gekocht mogen worden, te grote gok gewoon.
Wel leuk hoe verschillend opvattingen kunnen zijn. Ik denk ik geef maar mijn feedback op Kruspes mooie overzicht om wat discussie en evaluatie op te werpen. Met een groot deel van Kruspes cijfers was ik het (dacht ik) best eens, maar uiteindelijk heb ik toch aardig wat kleine wijzigingen gemaakt. Misschien zat ik er wat naast want mijn top 3 (Gotze, Max, Vertessen) week blijkbaar nogal af. Vooral Gakpo die bij het gros op 1 stond had ik gister juist het idee dat het allemaal wat tegenviel qua juiste keuze/timing, ondanks dat hij gewoon goed speelde en aardig succesvolle acties maakte (7)Haha, speciaal voor jou dan een korte:
Drommel: 7. Twee goede reddingen, al vond ik dat hij bij de goal wat meer had mogen heersen.
Mwene: 7. Nog steeds geen fan, maar hij leek zich vandaag voor de ogen van de bondscoach te willen bewijzen. Verdedigend betrouwbaarder dan Teze op rb, en is aan de bal sneller. Wel heel veilig.
Ramalho: 6. Niet echt bijzonder. Vond hem niet heersen, maar ook niet heel erg in de problemen gekomen.
Boscagli: 6. De lange passing wordt steeds belabberder, als in ballen die over de zijlijn of richting doelman vliegen. Verdedigend wel goed.
Max: 7. Speelde een goede pot op zijn verjaardag, en bekroonde het met een mooie en belangrijke goal.
Van Ginkel: 5. Mag wat mij betreft er uit. Sangaré haalt alles er verdedigend wel uit, en dan kan je een voetballer opstellen die tenminste wel diep gaat en niet alleen terugkaatst. Doe maar Doan naast Götze.
Sangaré: 8. Achterlijke kaart, verder echt geweldig. PSV met of zonder Sangaré is een wereld van verschil. Onderschept zo veel, loopt goed en krijg je nauwelijks van de bal. Zelfs zijn passing is dit seizoen beter.
Götze: 7. Prima pot. Niet zo dwingend als normaal, maar wel belangrijk.
Doan: 6. Vandaag minder dan tegen Willem II, maar hij is flink gegroeid in Duitsland zeg. Vind het een fijne voetballer om naar te kijken, al denk ik wel dat het meer een middenvelder is. Vertessen (7) viel goed in, mooie goal en dreigend.
Zahavi: 5. Wederom slecht. De goal viel gelukkig nog goed (meer geluk dan wijsheid), maar dit is hem echt niet. Zijn invaller vond ik beter invallen, maar wat een beroerde manier om met zo een open en belangrijke kans om te gaan zeg. Krijgt daarom ook een 5 (Vinicius).
Gakpo: 8. Geen goal of assist op papier, maar wat een geweldenaar. De bal aan een touwtje, en zo snel. Een plaag voor de Oostenrijkers.
Wat een naar team zeg. Eerst al die hooligans, dan die smerige coach die de hele tijd in beeld zat te janken, en dan nog dat acteerwerk. Blij dat Vinicius er nog eentje op het strottenhoofd wist te raken. Wel mooie sfeer op de tribunes.
Haha, zoals na mijn voorgaande cijfertjes vind ik dat dus vaak (en zeker gisteren) ontzettend tegenvallen. Zeker van Ginkel als aanvoerder mag en kan niet 80% geven en het dan wel prima vinden (en imo mogen wij als supporters dit ook niet denken). Tegen een betere tegenstander word je middenveld overlopen als van Ginkel zo speelt. Zeker als Sangare er tegen Monaco niet bij is maak ik me om het middelveld de meeste zorgen.Een Van Ginkel op 80% is gewoon meer dan prima voor de Ere en UEL, dat verlies weet ie wel ruimsschoots te compenseren met zijn drive, rol binnen het team en laatste maar des te belangrijker ‘voetbalinteligentie’, welke ruimschoots aanwezig is bij hem.
Conditiewise. Maar ook dat ie er niets van kan. Ja die goal moest erin. Maar een paar keer had hij goede balcontrole. Waardoor ik wel hoop heeft dat hij iets van techniek heeft.Dat die er niks van kan of dat die niet fit is, of beide..
Van Ginkel is nu fit bevonden, maar maakt dat absoluut nog niet waar.Dus een speler als Ginkel die door zijn fysiek op 80 procent speelt is zowat afgeschreven, maar Romero door zijn fysiek geef je nog een kans? Tuurlijk Kwak. Dat maakt je lijstje niet echt geloofwaardig
Vooralsnog ben ik niet overtuigd can zijn kunnen, maar ik acht de kans aanwezig dat dit nog komt.Toch heb ik Vinicius nog niet afgeschreven. Natuurlijk moet hij die bal erin schieten. Toch heb ik een paar dingen gezien van hem die me bevielen.
Ik hoop het. Vooralsnog geen schim van vroeger.Ginkel komt echt wel terug hoor. Is altijd een beetje een dieseltje geweest. Zal groeien in het seizoen. In vorm een fantastische middenvelder voor ons. Geduld…