Natte Krant
Basisspeler
Kritisch zijn is goed.Blij met de punten maar hoe we in de problemen kwamen na de 1-2 is bizar Matig.
Ga zo door.
Kritisch zijn is goed.Blij met de punten maar hoe we in de problemen kwamen na de 1-2 is bizar Matig.
Hij slaat hem niet in z'n gezicht, kijk maar eens goed. Stervende zwaan wordt nauwelijks geraakt. Een normaal duel, waarin Sangare de sterkste is. Kut scheidsSlaat toch iemand in z’n gezicht, is een overtreding. Of je er geel voor moet geven kun je over discussiëren, maar het kan prima
Komop, zet het even om in een cijferlijstWat was dit joh? Die scheidsrechter met die compleet gestoorde kaarten voor Gakpo en Sangaré, en hoe lang hebben we naar die smerige coach zitten kijken. Ik haat die gast tot op het bot en gun hem al het slechts, terwijl hij er niet eens wat aan kan doen, want het was de regie. Maar hoe lang hebben we vanuit alle kanten naar die kop moeten kijken joh.
Sangaré en Gakpo top. Ik vond Mwene, Drommel, Max en Götze ook goed. Vertessen viel top in. Vinicius gek genoeg ook wel, maar wat was dit voor achterlijke actie bij die kans zeg.
Nee, die moet zijn fluit aan de wilgen hangen.Scheids Yevhen Aranovskiy is de negatieve man of the match. Die moet naar de conference league.
Inderdaad, anders heeft Phillip Cocu straks niks te doenKomop, zet het even om in een cijferlijst![]()
Hij wordt lui, hè?Komop, zet het even om in een cijferlijst![]()
Jakob Jantscher, een van de aller slechtste spelers die ooit een NEC shirt heeft mogen aan trekken. Als dat je gevaarlijkste speler is, dan moet dit minstens 0-4 worden
Als we winnen, kunnen we een paar kritische nootjes best hebben.Gefeliciteerd allemaal! Vooral tweede helft was vermakelijk en PSV terecht gewonnen. Wel viel er nog het nodige aan te merken maar de discussie daarover laat ik aan jullie![]()
Heel fout. Morgen mag ook.Team GS W G V DV-DT DS Pt.
1 PSV PSV 2 1 1 0 6-3 +3 4
2 AS Monaco AS Monaco 2 1 1 0 2-1 +1 4
3 Real Sociedad Real Sociedad 2 0 2 0 3-3 0 2
4 Sturm Graz Sturm Graz 2 0 0 2 1-5 -4 0
Zalvende feiten.
Vooral voor de ongeruste PSV- supporters, die Toon, John, en Roger PER DIRECT willen ontslaan.
Lijkt mij.
Maar misschien zie ik het fout.
Haha, speciaal voor jou dan een korte:Komop, zet het even om in een cijferlijst![]()
Ik ben net thuis, ik heb wat gemist zo te zien. Sturm Graz won toch zo veel de laatste tijd en daar winnen wij dan uit van met 1-4?Inderdaad, anders heeft Phillip Cocu straks niks te doen
Sangaré is een eindbaas.Ik ben net thuis, ik heb wat gemist zo te zien. Sturm Graz won toch zo veel de laatste tijd en daar winnen wij dan uit van met 1-4?
Heeft Sangare voetballers gegeven of wat is dit?
Edit: mooi ik zie een cijferlijst, hup hup aan het werk
Zonde van de wilgen. In zijn reet stoppen.Nee, die moet zijn fluit aan de wilgen hangen.