Sturm Graz - PSV | Donderdag 30 september | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.

Kruspe

Administrator
Administrator
Wat was dit joh? Die scheidsrechter met die compleet gestoorde kaarten voor Gakpo en Sangaré, en hoe lang hebben we naar die smerige coach zitten kijken. Ik haat die gast tot op het bot en gun hem al het slechts, terwijl hij er niet eens wat aan kan doen, want het was de regie. Maar hoe lang hebben we vanuit alle kanten naar die kop moeten kijken joh.

Sangaré en Gakpo top. Ik vond Mwene, Drommel, Max en Götze ook goed. Vertessen viel top in. Vinicius gek genoeg ook wel, maar wat was dit voor achterlijke actie bij die kans zeg.

Der Jaufe

Internationale Legende
Wat was dit joh? Die scheidsrechter met die compleet gestoorde kaarten voor Gakpo en Sangaré, en hoe lang hebben we naar die smerige coach zitten kijken. Ik haat die gast tot op het bot en gun hem al het slechts, terwijl hij er niet eens wat aan kan doen, want het was de regie. Maar hoe lang hebben we vanuit alle kanten naar die kop moeten kijken joh.

Sangaré en Gakpo top. Ik vond Mwene, Drommel, Max en Götze ook goed. Vertessen viel top in. Vinicius gek genoeg ook wel, maar wat was dit voor achterlijke actie bij die kans zeg.
Komop, zet het even om in een cijferlijst ;)

el berber

Jeugdspeler
Ik neem mijn woorden enigzins terug omtrent de El. Psv heeft mij de mond gesnoerd. Puntje van kritiek is de terugval na de 1-2 en gelukkig omgezet naar een dikke overwinning. Ik blijf hopen dat ze zondag gewoon ook vol kunnen gaan. Scheids is een dwaas en echt van het niveau fc bal op het dak.

Weltmeister

Bondscoach
Team GS W G V DV-DT DS Pt.
1 PSV PSV 2 1 1 0 6-3 +3 4
2 AS Monaco AS Monaco 2 1 1 0 2-1 +1 4
3 Real Sociedad Real Sociedad 2 0 2 0 3-3 0 2
4 Sturm Graz Sturm Graz 2 0 0 2 1-5 -4 0

Zalvende feiten.

Vooral voor de ongeruste PSV- supporters, die Toon, John, en Roger PER DIRECT willen ontslaan.
Lijkt mij.

Maar misschien zie ik het fout.
Heel fout. Morgen mag ook.

Kruspe

Administrator
Administrator
Komop, zet het even om in een cijferlijst ;)
Haha, speciaal voor jou dan een korte:

Drommel: 7. Twee goede reddingen, al vond ik dat hij bij de goal wat meer had mogen heersen.

Mwene: 7. Nog steeds geen fan, maar hij leek zich vandaag voor de ogen van de bondscoach te willen bewijzen. Verdedigend betrouwbaarder dan Teze op rb, en is aan de bal sneller. Wel heel veilig.
Ramalho: 6. Niet echt bijzonder. Vond hem niet heersen, maar ook niet heel erg in de problemen gekomen.
Boscagli: 6. De lange passing wordt steeds belabberder, als in ballen die over de zijlijn of richting doelman vliegen. Verdedigend wel goed.
Max: 7. Speelde een goede pot op zijn verjaardag, en bekroonde het met een mooie en belangrijke goal.

Van Ginkel: 5. Mag wat mij betreft er uit. Sangaré haalt alles er verdedigend wel uit, en dan kan je een voetballer opstellen die tenminste wel diep gaat en niet alleen terugkaatst. Doe maar Doan naast Götze.
Sangaré: 8. Achterlijke kaart, verder echt geweldig. PSV met of zonder Sangaré is een wereld van verschil. Onderschept zo veel, loopt goed en krijg je nauwelijks van de bal. Zelfs zijn passing is dit seizoen beter.
Götze: 7. Prima pot. Niet zo dwingend als normaal, maar wel belangrijk.

Doan: 6. Vandaag minder dan tegen Willem II, maar hij is flink gegroeid in Duitsland zeg. Vind het een fijne voetballer om naar te kijken, al denk ik wel dat het meer een middenvelder is. Vertessen (7) viel goed in, mooie goal en dreigend.
Zahavi: 5. Wederom slecht. De goal viel gelukkig nog goed (meer geluk dan wijsheid), maar dit is hem echt niet. Zijn invaller vond ik beter invallen, maar wat een beroerde manier om met zo een open en belangrijke kans om te gaan zeg. Krijgt daarom ook een 5 (Vinicius).
Gakpo: 8. Geen goal of assist op papier, maar wat een geweldenaar. De bal aan een touwtje, en zo snel. Een plaag voor de Oostenrijkers.

Wat een naar team zeg. Eerst al die hooligans, dan die smerige coach die de hele tijd in beeld zat te janken, en dan nog dat acteerwerk. Blij dat Vinicius er nog eentje op het strottenhoofd wist te raken. Wel mooie sfeer op de tribunes.

Natte Krant

Basisspeler
Ik ben net thuis, ik heb wat gemist zo te zien. Sturm Graz won toch zo veel de laatste tijd en daar winnen wij dan uit van met 1-4?
Heeft Sangare voetballers gegeven of wat is dit?
Edit: mooi ik zie een cijferlijst, hup hup aan het werk
Sangaré is een eindbaas.

Onmisbaar.

Ik bedoel: hij gaat nou ook nog eens scoren :eek:

Die tweede gele kaart sloeg nergens op; ik hoop dat PSV hiertegen in beroep kan gaan.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan