Sturm Graz - PSV | Donderdag 30 september | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Team GS W G V DV-DT DS Pt.

1 PSV PSV 2 1 1 0 6-3 +3 4
2 AS Monaco AS Monaco 2 1 1 0 2-1 +1 4
3 Real Sociedad Real Sociedad 2 0 2 0 3-3 0 2
4 Sturm Graz Sturm Graz 2 0 0 2 1-5 -4 0

Zalvende feiten.

Vooral voor de ongeruste PSV- supporters, die Toon, John, en Roger PER DIRECT willen ontslaan.
Lijkt mij.

Maar misschien zie ik het fout.
 
Ik neem mijn woorden enigzins terug omtrent de El. Psv heeft mij de mond gesnoerd. Puntje van kritiek is de terugval na de 1-2 en gelukkig omgezet naar een dikke overwinning. Ik blijf hopen dat ze zondag gewoon ook vol kunnen gaan. Scheids is een dwaas en echt van het niveau fc bal op het dak.
 
Ik ben net thuis, ik heb wat gemist zo te zien. Sturm Graz won toch zo veel de laatste tijd en daar winnen wij dan uit van met 1-4?
Heeft Sangare voetballers gegeven of wat is dit?
Edit: mooi ik zie een cijferlijst, hup hup aan het werk
Sangaré is een eindbaas.

Onmisbaar.

Ik bedoel: hij gaat nou ook nog eens scoren :eek:

Die tweede gele kaart sloeg nergens op; ik hoop dat PSV hiertegen in beroep kan gaan.
 
Zo iedereen weer blij met niks, Sparta en PEC thuis winnen we ook gaan mensen weer zeggen gaat top en we doen weer mee en dan 24 oktober uit in de Arena en is het weer klaar. Er had gewoon bij Willem 2 gewonnen moeten worden. Daar ben ik nog steeds klaar mee.
 
Zo iedereen weer blij met niks, Sparta en PEC thuis winnen we ook gaan mensen weer zeggen gaat top en we doen weer mee en dan 24 oktober uit in de Arena en is het weer klaar. Er had gewoon bij Willem 2 gewonnen moeten worden. Daar ben ik nog steeds klaar mee.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan