Sturm Graz - PSV | Donderdag 30 september | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Knappe goal zeg. Ik heb het niet zo op die vertessen, maar dit doet ie toch knap. Ik denk dat Doan de komende tijd weer op de bank zit
 
Het wordt toch wel eens tijd , dat Zahavi weer eens scoort.. Die loopt alleen maar een beetje rond achter de bal aan. En dat is alles. De voorspellingen dat hij 25 tot 30 goals per seizoen zou maken dat kan niet serieus zijn. Laten we afspreken dat de voorhoede en aanvallende middenvelders constant op goal gaan schieten. En dan hoef je echt niet op vijf meter van het doel te staan. Prettige voortzetting.
Zit ik voor de derde keer te brommen, en vraag om afstandsschoten, schiet die Max er een in. Goed geluisterd jongen, jij mag blijven staan.
 
Hij heeft niet heel veel maar wel enige tijd gekregen. Vandaag krijgt hij weer 20 minuten. Maar in alle tijd dat hij gespeeld heeft, heeft hij werkelijk niets van klasse laten zien. Zahavi daarentegen: schitterende vrije trappen, vaak op de juiste plek, goeie assists.
En terwijl ik dit schijf, weer een misser van Vinicius.
Klopt allemaal wat je zegt. Hij valt erg tegen tot nu toe, alleen mag hij zich van mij met een basisplaats wel een keer laten zien. Voor nu heeft Zahavi ook mijn voorkeur, maar Vinicius heeft toch wel kwaliteit lijkt me.


Vertessen lekkere doelpunt trouwens!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan