Eerst wordt JdJ hiet afgemaakt omdat hij veel te lage bedragen vraagt en zou hij een voorbeeld moeten nemen aan ajax, die hele hoge bedragen vraagt. Beiden zijn onzin, overigens, want die bedragen worden gewoon verzonnen door de 'media'. Nu hebben we een keer een echte uitspraak van JdJ, niet verzonnen door de media, waarin hij zegt dat Bergwijn niet te koop is, zelfs niet voor een belachelijk hoog bedrag, en dan is hij wer ongeschikt.

Overigens denk ik dat als ajax echt 60m zou bieden, hij weg is. Maar de kans dart ajax 60m biedt in bijna nul.

Voor 60 mio moet 'ie Bergwijn gewoon verkopen. Als ie zo'n bedragen zou weigeren, dan is 'ie ongeschikt inderdaad.

Maar hypothese allemaal. 60 miljoen voor Bergwijn gaat niet gebeuren. Iemand die dat betaalt voor Bergwijn is ook ongeschikt voor z'n vak.
 
Wat een bullshit alsof hij minder salaris accepteert. Buiten de Nederlandse grenzen is 5 miljoen plus heel gewoon.
 
En iedereen heeft het er over. Doel behaald door Ajax. Onrust laten stoken door de telegraaf.

Wel een beetje laat de titel is al binnen, ik zie het meer als een vrienden dienst en dat van de telegraaf gewoon de prijs opdrijven naar ongekende hoogte. Stevie wordt zo onze transfer record houder.
 
Die gasten zijn wat zenuwachtig, na 5 jaar eindelijk een feest dus dan krijg je dit soort bullshit uit verveling en van de zenuwen.
Voor een leuke prijs zouden ze hem heus wel willen, maar ze gaan never nooit 30 of 40m betalen voor een dikke Eindhovenaar
 
Het Eindhovens Dagblad jongens!
Het ED wordt nauwelijks gelezen in Eindhoven, laatstaan buiten Eindhoven.....ik weet wel dat het AD een Rotterdamse krant is, maar PSV zou zijn invloed kunnen aanwenden om inzake sportberichtgeving over voetbalzaken PSV te steunen, en af en toe dus ook van dit soort " nepnieuws" te publiceren, maar dan natuurlijk over Ajax en zijn selectie en trainer.....
 
Tja, vroeger was Thijs Slegers een media eindbaas, kon je zonder moeite alles laten geloven op een leuke manier. Nu is het een mr-nobody zonder enige vorm van uitstraling of whatever nog.
 
Die gasten zijn wat zenuwachtig, na 5 jaar eindelijk een feest dus dan krijg je dit soort bullshit uit verveling en van de zenuwen.
Voor een leuke prijs zouden ze hem heus wel willen, maar ze gaan never nooit 30 of 40m betalen voor een dikke Eindhovenaar

Lijkt me niet, want er voetballen geen dikke Eindhovenaren bij PSV, wel een lange afgetrainde onder de naam Gakpo. Maar als ze de Amsterdammer Bergwijn willen hebben, zullen ze wat dieper in de buidel moeten tasten dan de fooi van 30-40 miljoen. Voor dat geld krijgen ze een shirt met handtekening van Bergwijn.
 
Lijkt me niet, want er voetballen geen dikke Eindhovenaren bij PSV

Hoe lang blijft men dat noemen in zijn geval? Hij heeft zware botten, traint veel, allemaal spieren.. allemaal bullshit terwijl zijn snelheid met 40% afgenomen is in de laatste maanden + het oog stukke meer (vet) vlees ziet..

Ik heb ook geen bierbuik, het lijkt misschien zo omdat jij er naar kijkt met jou ogen, maar als ik zo van bovenaf kijk is het er echt niet jo
 
Hoe lang blijft men dat noemen in zijn geval? Hij heeft zware botten, traint veel, allemaal spieren.. allemaal bullshit terwijl zijn snelheid met 40% afgenomen is in de laatste maanden + het oog stukke meer (vet) vlees ziet..

Ik heb ook geen bierbuik, het lijkt misschien zo omdat jij er naar kijkt met jou ogen, maar als ik zo van bovenaf kijk is het er echt niet jo

Blijkbaar begrijp je niet wat ik bedoelde. Bergwijn is een Amsterdammer, geen Eindhovenaar; ergo, er voetballen geen dikke Eindhovenaren bij PSV, en als ze met een bod van 30-40 miljoen komen, gaat PSV ze in hun gezicht uitlachen.
 
Bergwijn werd weggestuurd bij Ajax en nu willen ze hem kopen van PSV. Het kan verkeren. :maniac:

Ajax stuurde Bergwijn weg

link

Bergwijn gold samen met Nouri als een grote belofte, maar werd in Zweden op de bank gezet door jeugdtrainer Orlando Trustfull. De vader van Bergwijn begon vervolgens met een witte zakdoek te zwaaien, tot grote woede van Trustfull.
Bergwijn werd vervolgens weggestuurd, tot groot onbegrip van voormalig jeugdtrainer Hans Bergsma.
"Ten slotte heeft PSV niet eens een vergoeding hoeven betalen, ze lieten Stevie zomaar gaan. Ik vond het verschrikkelijk", aldus Bergsma in het boek van Spaan.

Nooit verkopen aan Ajax.
 
Ik vraag mij eerlijk gezegd echt af of ajax zoveel sterker wordt met bergwijn. Ik vraag mij af of het spel van ajax hem ligt.

Ten tweede....we kennen bergwijn. Wat zijn kwaliteiten zijn..zwakke punten etc etc.

Liever hem verkopen aan ajx voor 40 mio dan dat ajax iemand haalt uit argentinie onder 20 ofso voor 8 mio die de hele eredivisie sloopt en anderhalf jaar later voor 80 mio weggaat.

Bergwijn heeft een goed seizoen gehad. Ik weet niet of hij volgend jaar beter kan bij PSV. Vooral nu hij met zijn hoofd in de wolken zit.

Paar keer kampioen geweest...niets meer te doen qua motivatie.

Ijzer smeden als het heet is. Als hij wilt gaan en ajax wilt betalen....DOEN DEAL!!!

Bij 55 miljoen zou ik ook verkopen, wellicht Lozano nog een jaar houden!
 
https://www.nu.nl/voetbal/5892513/o...-bergwijn-en-hoopt-op-komst-nederlanders.html

Wat een lul de zaakwaarnemer, alsof de speler bepaalt. Je hebt een contract wat afgekocht moet worden, en daarna is het pas aan de spelers om te bepalen wat ze willen. Ik hoop dat deze vent stikt in zijn arrogantie.
Hij spreekt zichzelf wel een beetje tegen, ja. Maar goed, stel dat Bergwijn 100% naar Ajax wil, dan staat PSV wel met de rug tegen de muur. Ik ga er echter vanuit dat Bergwijn gewoon naar het buitenland gaat.
 
Zoals ik al eerder zie verwacht ik nooit dat Ajax meer dan 25 miljoen gaat betalen en PSV wil volgens mij minimaal 35. Maar als Ajax dat toch gaat betalen ook graag even een doorverkoop percentage bedingen van minimaal 20%. Toch zou ik het niet zo heel erg vinden, denk dat Bergwijn nl. niet bij Ajax past, heeft niet de verfijnde techniek en moet het vooral van z'n snelheid hebben wanneer er ruimte is. Ajax speelt 90% v/d wedstrijden rondom de 16 v/d wedstrijden, dan heb je weinig aan Bergwijn. Las vanochtend (voor wat het allemaal waar is) dat PSV vervolgens interesse zou hebben in Berghuis. Dan gaan we er niet eens op achteruit. Maar goed, we gaan het allemaal zien.
 
Het begint meer te lijken dat ik gelijk ga krijgen....waar rook is, is ook vuur. Kijk maar naar de uitspraken van de zaakwaarnemer van Bergwijn, die mede namens Bergwijn zijn uitspraken doet op verschillende voetbalsites. Ook Overmars heeft nu in de media gezegd dat hij interesse heeft in Bergwijn. Dus, dat Bergwijn het naar zijn zin heeft bij PSV is prima, maar dat hij openstaat voor een vertrek naar Ajax , past dus ook in zijn toekomstplannen.
PSV gaat dit uiteindelijk verliezen. Als ik JDJ was, dan zou ik een prijs op tafel leggen, die Ajax never nooit gaat betalen voor Bergwijn: 50 miljoen euro, met doorverkoop-percentage, en we geven er een klap op. Punt uit. Dan is Ajax degene die dan in de media moet gaan roepen dat ze het bedrag te hoog vinden, en dan zijn beide partijen uitgepraat en kan Bergwijn naar een buitenlandse club die 40 miljoen euro wil betalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan