Stanislav Manolev

En dat 'ie de wifi-zendmast nooit heeft geraakt. Toch belangrijk.

Zou best knap zijn als hij die toen raakte. Misschien is Manolev wel een WIFI technicus en vroegen ze bij PSV waar ze die masten nou moesten plaatsen, beetje jammer dat hij dat aangaf tijdens de wedstrijden.
 
Speciaal voor Bacchus:

Rik Elfrink ‏@RikElfrink 5 min.5 minuten geleden
#PSV neemt morgenavond afscheid van Stanislav Manolev, dus toch nog een beetje erkenning voor deze bijna-cultheld.
 
Speciaal voor Bacchus:

Rik Elfrink ‏@RikElfrink 5 min.5 minuten geleden
#PSV neemt morgenavond afscheid van Stanislav Manolev, dus toch nog een beetje erkenning voor deze bijna-cultheld.

Dus iemand die op een constant niveau heeft gefaald verdient een afscheid. Pffff
Zullen we Marcelo, Issakson, Timmieke en Orlando ook gelijk even uitnodigen?
 
Speciaal voor Bacchus:

Rik Elfrink ‏@RikElfrink 5 min.5 minuten geleden
#PSV neemt morgenavond afscheid van Stanislav Manolev, dus toch nog een beetje erkenning voor deze bijna-cultheld.
Blij dat we onzre vergadering hebben verzet. Zoveel kul op één avond verdraag ik niet.
 
Zo. Dat was de kortste afscheidsceremonie die ik bij PSV heb gezien. Na toezingen ontving hij de bloemen en daarna dook hij meteen de kleedkamers in. Weg was 'ie.... Keertje zwaaien naar de supporters zat er niet meer in. Snap dat hij ten opzichte van de media of bestuur niets te melden had maar wij, de supporters hebben 'm toch niks misdaan? Wel jammer dus maar ook een beetje begrijpelijk.
 
Laatst bewerkt:
Zo. Dat was de kortste afscheidsceremonie die ik bij PSV heb gezien. Na toezingen ontving hij de bloemen en daarna dook hij meteen de kleedkamers in. Weg was 'ie.... Keertje zwaaien naar de supporters zat er niet meer in. Snap dat hij ten opzichte van de media of bestuur niets te melden had maar wij, de supporters hebben 'm toch niks misdaan? Wel jammer dus maar ook een beetje begrijpelijk.

Hmm, moeilijk te zeggen wat er in zijn hoofd omging. Eerder vandaag liet hij zich nog lovend uit over PSV:
“Het wordt speciaal. De fans zijn fantastisch”
“Het was geen moeilijke periode. Ik heb drie jaar non-stop gespeeld bij PSV. Toen kwam er een nieuwe coach die de voorkeur gaf aan jongere spelers. Dat is alles"
 
Zo. Dat was de kortste afscheidsceremonie die ik bij PSV heb gezien. Na toezingen ontving hij de bloemen en daarna dook hij meteen de kleedkamers in. Weg was 'ie.... Keertje zwaaien naar de supporters zat er niet meer in. Snap dat hij ten opzichte van de media of bestuur niets te melden had maar wij, de supporters hebben 'm toch niks misdaan? Wel jammer dus maar ook een beetje begrijpelijk.

Hij moest zich toch op de wedstrijd voorbereiden. Jammer dat hij linksback speelde en niet rechtshalf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan