Stanislav Manolev

Man, zocht ik na een half dagje niet hier lezen het Manolevtopic, overal gekeken; selectie, jong PSV, verdomhoek, circustopic...maar blijkt hij intussen al hier te hangen in the hall of fame :eek:

Weet Bacchus daar wel van??:unsure:
 
Contract Stani Manolev ontbonden (Volkskrant); terug naar oude club in Bulgarije om conditie op peil te houden.
Dat het: door de achterdeur vertrekken.
Wel triest en jammer. Had hem graag nog een laatste optreden in de slotwedstrijd van dit seizoen gegund.
Ondanks alle tekortkomingen: je doet er goed aan om juist verguyisde spelers (met prima karakter) te laten voelen dat je en club bent. Helaas. Het is niet anders. En het was misschien onvermijdelijk.
 
Laatst bewerkt:
Ben blij dat ie weg is , vind het jammer voor hem dat hij door de media vaak neer is gezet als een kluns.. al heeft hij het er enigszins wel zelf naar gemaakt.. maar zoals hem lopen er nog wel meerdere klunzen in de Eredivisie dus heb dat altijd wat gemakkelijk gevonden om dan steeds zo Manolev op het lachmatje te leggen.
Beter voor PSV dat hij weg is en ook beter voor hem om Nederland uit te zijn.
 
Manolev had natuurlijk ook zo kunnen doen: http://www.telegraaf.nl/telesport/v.../__Lurling_woest___Ik_wil_weg_bij_NAC___.html

Dan spoor je sowieso niet natuurlijk.


Ondanks dat een groot deel hier het waarschijnlijk wel weer als onzin zal beschouwen, er zijn zat voetballers die aan hem een voorbeeld kunnen nemen qua mentaliteit. Toivonen die PSV aan het lijntje houdt en niet gaat voetballen tot hij weg is, spelers die gaan janken als ze een wedstrijd op de bank zitten, of gewoon totaal geen inzet hebben omdat ze denken dat Barcelona en Real wel aan komen waaien omdat ze zichzelf goed genoeg of te goed vinden voor de club waar ze nu spelen.
Qua kwaliteit, geef ik groot deel gelijk, al vindt ik dat er in de A-junioren een betere RB rondloopt overdreven. Manolev was niet voor niks international, en jah Bulgarije is misschien niet best maar als hij echt zo slecht was had er wel een andere rechtsback gestaan.
Maar zijn mentaliteit was wel top, en dat behoort naast de kwaliteiten ook tot het zijn van een goede voetballer.
 
Laatst bewerkt:
Kijk, de topsportmentaliteit heeft zich ook in ons forum genesteld. Ik denk dat Stijn Schaars hem ook nog een kusje geeft.
Verdomme, deze gasten verdienen tonnen per jaar. Daar waar de gemiddelde Nederlander al jaren loopt te kutten met bezuinigingen en recessie, is er voor deze raspaardjes geen vuiltje aan de lucht.
Geen medelijden van mijn kant. Manolev heeft niet kunnen overtuigen. Gewogen en te licht bevonden. Kan gebeuren. Risico van het vak. Voorbeeldprof my ass. Je bek houden en je best doen is nog het minste wat je voor dat geld kunt doen.

Liet Krompkamp dan ook zien dat hij toch wilde blijven vechten voor het team, ondanks dat hij de beloften zat?
Ik heb zat dingen gelezen dat Manolev inzet toonde, en ook gewoon punten wilde pakken met Jong PSV ondanks dat het maar een 2e team is. Daar kunnen spelers als Maher nog wat van leren, die denken dat het allemaal maar aan komt waaien.
Dat hij kwaliteit te kort kwam was wel duidelijk, maar met inzet kom je ook ver. Je kunt kwaliteiten hebben van een Ronaldo maar als je aan komt zetten met 0 inzet, kun je niks met je kwaliteiten. Kijk naar Toivonen, hij kan voetballen maar heeft 0% inzet dus daar komt helemaal niks van terecht op dit moment.

Manolev heeft wel veel over zich heen gekregen. Hij is stelselmatig belachelijk gemaakt bij Voetbal International. Heeft 121 wedstrijden in PSV 1 gespeeld, 32 interlands voor Bulgarije, maar wordt teruggezet naar Jong PSV. Hij zat vrijwel nooit meer bij de selectie, maar wordt wel meegenomen naar de uitwedstrijd in z'n thuisland tegen Chornomorets en mag vervolgens niet eens op de bank zitten... Maar we hebben hem nooit horen klagen en in de wedstrijden die hij bij Jong PSV speelde toonde hij meer inzet dan sommigen in PSV 1 doen.

Dan kunnen we wel doen alsof dat normaal is voor een professional, maar dat is het in de voetballerij niet.

Sorry Weltmeister, maar ook ik sluit mij aan bij Rob en Sjoerd. Ik heb er ook niets aan toe te voegen.

:(

Stani, held, ik zal je missen.

Dat doen we al een tijdje......
 
Ach nee man. We zijn Hollanders. Alleen bij ons kan Jamai Idols winnen. We zijn een land van medelijden en sympathie. Van sociale wetten en slap gelul. Gelukkig zijn de Belgen nog erger, maar die winnen dan echt nooit iets.

Wij Hollanders?:confused:
spreek voor jezelf! Alles liever dan dat.... Ga maar lekker met je medelijden en slap gelul
 
Succes Manolev!

Wel jammer hoe hier PSV-supporters over hem praten.
Kom op Bachus, niet eens goed genoeg voor Jong PSV? Hij bewees wekelijks het tegendeel.
Ik zie 'm liever dan Brenet. Arias is 'm inmiddels wel voorbij natuurlijk.

Maar goed, op naar de toekomst.
 
Succes Manolev!

Wel jammer hoe hier PSV-supporters over hem praten.
Kom op Bachus, niet eens goed genoeg voor Jong PSV? Hij bewees wekelijks het tegendeel.
Ik zie 'm liever dan Brenet. Arias is 'm inmiddels wel voorbij natuurlijk.

Maar goed, op naar de toekomst.
Zoals Thijs Slegers het reeds treffend verwoordde: “Hij is op een aantal onderdelen van het spel aantoonbaar minder geworden. In het begin deed hij het nog redelijk, maar hij is nooit beter geworden. Hij schoot soms in een wedstrijd wel tien ballen zo de tribune in. Manolev is een positieve jongen en hij werkt hard. Maar dat doen jij en ik ook. Dus daar hoef je niet positief over te zijn.”

Ik ben ontzettend blij dat deze kluns niet meer in ons shirt verschijnt. Ik schaamde me voor hem en ik ben blij dat daar nu geen nieuwe momentjes meer bij zullen komen.
 
René Hoerenloper op vi.nl: "het wordt zwaar overdreven hoe ik over Manolev praatte."
Nee, dat wiordt niet overdreven, meneer Hoerenloper. Dat kan iedereen namelijk met eigen ogen zien en horen.
Wat een lafbek.
Manolev kwam tekort voor PSV, maar de persoon Manolev heeft wel duizend keer meer karakter dan RH van Voetbal International.
 
René Hoerenloper op vi.nl: "het wordt zwaar overdreven hoe ik over Manolev praatte."
Nee, dat wiordt niet overdreven, meneer Hoerenloper. Dat kan iedereen namelijk met eigen ogen zien en horen.
Wat een lafbek.
Manolev kwam tekort voor PSV, maar de persoon Manolev heeft wel duizend keer meer karakter dan RH van Voetbal International.
Wat is er nou ineens weer mis met naar de hoeren gaan? :|
 
Terug
Bovenaan Onderaan