Sporting CP - PSV | Donderdag 28 november | Einstand 4- 0 (Uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
De twee gezichten die PSV afgelopen zondag liet zien tegen Heerenveen, doet mij ernstig twijfelen aan een goede afloop vanavond tegen Sporting. Daarbij speelt PSV ook nog uit, dus dat verkleint wel degelijk de kansen op een goede afloop. Het is vanavond ook Het Uur van de Waarheid voor Mark: verliest PSV dan vind ik dat hij direct zn koffers moet pakken !
Ik houd het maar op een 1-1 eindstand.....:fear:
 
De twee gezichten die PSV afgelopen zondag liet zien tegen Heerenveen, doet mij ernstig twijfelen aan een goede afloop vanavond tegen Sporting. Daarbij speelt PSV ook nog uit, dus dat verkleint wel degelijk de kansen op een goede afloop. Het is vanavond ook Het Uur van de Waarheid voor Mark: verliest PSV dan vind ik dat hij direct zn koffers moet pakken !
Ik houd het maar op een 1-1 eindstand.....:fear:
Bij 1-1 (waarbij uitschakeling ook nog dreigt?) mag ie wel blijven?
 
Neen, tegen PEC. 4-0 ofzo was het. Zal misschien 3 jaar geleden zijn?
Vedette heb ik nooit ontmoet, nee.
Het kan zomaar zijn dat dat die wereldgoal is die ik bedoel. Die volley van buiten de 16 was dat toch? Of was het een dropshot?

Anywho....Als we niet winnen, heeft Hoet het gedaan. :grin:
 
Utrecht thuis, in het familievak? Is het alweer zo lang geleden?
Haha, dit was legendarisch. Overigens was dit de 2-1 waarbij nota bene Orlando - topsnelheid van 14 centimeter per maand - Engelaar de beslissende goal maakte. Met Pieter Vink als scheids.

Dat was een gespannen potje... :ROFL:

Edit: dat is gewoon bijna tien jaar geleden :oops:

 
Die van Brenet was deze (blijkbaar ook alweer 2015):

Toen hadden we ook Guardado nog... :sad:

Maar goed, Sporting dus. Moet gewoon lukken.
 
Maar goed, Sporting dus. Moet gewoon lukken.

Ik hoop dat PSV jullie hier betaald om staff te zijn.. en natuurlijk optimistisch

29d4ae7399e12983f6067b80d18e7fa8.png
 
Haha, dit was legendarisch. Overigens was dit de 2-1 waarbij nota bene Orlando - topsnelheid van 14 centimeter per maand - Engelaar de beslissende goal maakte. Met Pieter Vink als scheids.

Dat was een gespannen potje... :ROFL:

Edit: dat is gewoon bijna tien jaar geleden :oops:


Oh, het was nog langer geleden. 2010. Hebben wij patent op 2-1s tegen Utrecht met rode kaarten? :ROFL:

Edit: dit is een andere pot volgens mij, geen rode kaart. Die kan ik me wel herinneren. Ach, het zal wel. Sporting!


 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan