Sporting CP - PSV | Donderdag 28 november | Einstand 4- 0 (Uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Klopt en dan ben ik bang dat die 4-1 wel eens fataal kan blijken. Maar we hebben het nog in eigen hand.
Als dat het scenario wordt, dan gaat die 4-1 je nekken inderdaad. Als het onderling resultaat overal gelijk is wordt er gekeken naar onderling doelsaldo en verder waren het alleen maar overwinningen met 1 goal verschil.
 
Ik realiseer me nu pas dat als PSV de laatste wedstrijd tegen Rosenborg wint (daar mag ik wel vanuit gaan toch?) morgen een gelijkspel genoeg is om te overwinteren.
Nou... De forumleiding is ook aanwezig. Dat is in het verleden geen onverdeeld succes gebleken.
Mocht het mislopen dan kunt u uiteraard gewoon Rednas of Hoet de schuld geven. Doen wij ook. :cool: (Y)
 
Nou... De forumleiding is ook aanwezig. Dat is in het verleden geen onverdeeld succes gebleken.
Mocht het mislopen dan kunt u uiteraard gewoon Rednas of Hoet de schuld geven. Doen wij ook. :cool: (Y)

De laatste keer dat ik met de forumleiding bij een wedstrijd was maakte Brenet een wereldgoal. Dus ik zou zeggen dat het sowieso niet aan mij gaat liggen...
 
Bidden en hopen op individuele klasse's van Bergwijn en Malen. Anders ga je er morgen kansloos vanaf, en dik ook.

Eigenlijk ook gewoon nul vertrouwen erin. Anti-voetbal, op z'n Bommels eraf zoals in Oostenrijk tegen LASK Linz.
 
Bidden en hopen op individuele klasse's van Bergwijn en Malen. Anders ga je er morgen kansloos vanaf, en dik ook.

Eigenlijk ook gewoon nul vertrouwen erin. Anti-voetbal, op z'n Bommels eraf zoals in Oostenrijk tegen LASK Linz.
Die wedstrijd in Oostenrijk was het slechtste wat ik in tijden had gezien. De tweede helft was zondag ook dramatisch. Ik heb, vooral dankzij het onvermogen van Van Bommel,totaal geen vertrouwen in een goed resultaat
 
Sporting, leuk. Ik voorspel 0-3 voor PSV. Met een fenomenaal goede Lars die zijn eerste europese wedstrijd (denk ik?) de avond van zijn leven keept. Doelpunten: Dolle Dumfries, Magic Malen en Stevie Wonder.
 
Ik realiseer me nu pas dat als PSV de laatste wedstrijd tegen Rosenborg wint (daar mag ik wel vanuit gaan toch?) morgen een gelijkspel genoeg is om te overwinteren.

Dat is toch wel een iets geruster gevoel dan wanneer je per se moet winnen. Al kan het er ook voor zorgen dat je op twee gedachten gaat hinken, maar je moet natuurlijk altijd voor de winst gaan.
Als PSV maar niet op een gelijkspel gaat spelen. Van Bommel kennende, kan dat best wel eens toch zo zijn. Die stuurt zijn spelers gewoon met die gedachte het veld op. Vol op de verdediging spelen zou eens zeker nekken. Gewoon lekker aanvallen, en de spitsen in stelling brengen zou ik willen adviseren.
 
De laatste keer dat ik met de forumleiding bij een wedstrijd was maakte Brenet een wereldgoal. Dus ik zou zeggen dat het sowieso niet aan mij gaat liggen...
Utrecht thuis, in het familievak? Is het alweer zo lang geleden?
 
Utrecht thuis, in het familievak? Is het alweer zo lang geleden?

Volgens mij was dat nog met mij...? Die wedstrijd met die rode kaart die we toch nog wonnen? Daar was Sander niet bij, toch? Of heb ik hem toch al eens ontmoet? :maniac:
 
Kun jij je een andere wereldgoal herinneren van Brenet? :unsure:

Als ik google mag geloven, was die wedstrijd waar ik bij was (vloekend en tierend in het familievak) in 2013, uitslag 2-1 (met rode kaart) waarbij Mertens en Wijnaldum scoorden.

Wellicht is er nog een andere Utrecht-familievak bezoekje voor de leiding geweest. Ik heb me in ieder geval toen kostelijk vermaakt. Stelletje brulapen in een beladen wedstrijd die tussen de kids los gingen.
 
Als ik google mag geloven, was die wedstrijd waar ik bij was (vloekend en tierend in het familievak) in 2013, uitslag 2-1 (met rode kaart) waarbij Mertens en Wijnaldum scoorden.

Wellicht is er nog een andere Utrecht-familievak bezoekje voor de leiding geweest. Ik heb me in ieder geval toen kostelijk vermaakt. Stelletje brulapen in een beladen wedstrijd die tussen de kids los gingen.
Daarom zitten we tegenwoordig in de sponsor- of business lounge. Beter afgeschermd. :cool:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan