Spelers PSV O17 t/m O9

Bas Heb jij Tai Abed ook zien voetballen? Is dat ook wat voor de toekomst?

Maar twee of drie wedstrijdjes van hem gezien, viel daarin niet echt op.

Trouwens leuk om te weten, verder weet ik vrij weinig van deze spelers, is dat er op dit moment best veel 'familie van' in de jeugdopleiding speelt. Bekendste is waarschijnlijk Jesper Uneken de zoon van oud Jong-PSV trainer Peter Uneken maar ook de zoon van Roy Beerens, twee zoons van Maikel Aerts (allebei ook keeper), de zoon van Kenneth Vermeer (geen keeper) en een zoon van Stijn Schaars spelen in de jeugdopleiding.
 
Laatst bewerkt:
Maar twee of drie wedstrijdjes van hem gezien, viel daarin niet echt op.

Trouwens leuk om te weten, verder weet ik vrij weinig van deze spelers, is dat er op dit moment best veel 'familie van' in de jeugdopleiding speelt. Bekendste is waarschijnlijk Jesper Uneken de zoon van oud Jong-PSV trainer Peter Uneken maar ook de zoon van Roy Beerens, twee zoons van Maikel Aerts (allebei ook keeper), de zoon van Kenneth Vermeer (geen keeper) en een zoon van Stijn Schaars spelen in de jeugdopleiding.
Pa van Mees Kreekels heeft volgens mij ook professioneel voetbal gespeeld, al was dat niet op bijster hoog niveau.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Wist niet in welk topic ik dit moest plaatsen:

psv u13 neemt deel aan het U13 tornooin in bassevelde zijn 3de geworden in hun poulfase spelen nu dus voor plaats 9 ,10,11,12.
Niveau was afwisselend non match tegen antwerp maar gelijkopgaande tegen club brugge die nu in de halve finale staan tegen real madrid.
En zeer goeie match tegen celtic FC.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Wist niet in welk topic ik dit moest plaatsen:

psv u13 neemt deel aan het U13 tornooin in bassevelde zijn 3de geworden in hun poulfase spelen nu dus voor plaats 9 ,10,11,12.
Niveau was afwisselend non match tegen antwerp maar gelijkopgaande tegen club brugge die nu in de halve finale staan tegen real madrid.
En zeer goeie match tegen celtic FC.

Ps zijn 9de geeindigd door te winnen van FC nantes met 4-2 en dan plaatsingsfinale tegen aa gent te winnen met 1-0.
 
Wel jammer van Akkermans, schijnt een van de grootste talenten van onze academy te zijn geweest. Won onlangs ook speler van het toernooi op een internationaal jeugdtoernooi.
 
Lijstje jeugdinternationals er maar weer eens bijpakken om te zien wie tot de grootste, Nederlandse, talenten van de jeugdopleiding kunnen worden gerekend:

Oranje -19
Iggy Houben (rechtsbuiten, PSV O18)
Koen Jansen (linksback, Jong-PSV)
Livano Comenencia (rechtsback, Jong-PSV)

Oranje -18
Bram Rovers (rechtsback, PSV O18)
Isaac Babadi (10, Jong-PSV)
Jason van Duiven (spits, Jong-PSV)
Reda El-Meliani (rechtsback, PSV O18)
Tijn Smolenaars (keeper, PSV O18)
Tim van den Heuvel (middenvelder, PSV O18)

Jongere teams komen pas eind september/oktober in actie, dus dan krijgen we de 'nieuwe lichting' jeugdinternationals te zien (bijvoorbeeld onze grote aankoop Tygo Land en misschien wel onze jongste contractspeler ooit Sami Bouhoudane).
 
Definitief geselecteerder voor de komende interlandperiode

Oranje -19
Iggy Houben (rechtsbuiten, PSV O18)
Koen Jansen (linksback, Jong-PSV)
Livano Comenencia (rechtsback, Jong-PSV)

Oranje -18
Bram Rovers (rechtsback, PSV O18)
Isaac Babadi (10, Jong-PSV)
Jason van Duiven (spits, Jong-PSV)
Tijn Smolenaars (keeper, PSV O18)
Tim van den Heuvel (middenvelder, PSV O18)

Oranje -17
Raf van de Riet (linksback, PSV O17)
Wessel Kuhn (centrale verdediger, PSV O17), is vandaag 16 geworden!
Tygo Land (middenvelder, PSV O18)

Geen Bouhoudane (maar goed dat is met 14 jaar misschien wat te veel gevraagd voor Oranje), wel ons nieuwe grote talent Tygo Land.
 
Definitief geselecteerder voor de komende interlandperiode

Oranje -19
Iggy Houben (rechtsbuiten, PSV O18)
Koen Jansen (linksback, Jong-PSV)
Livano Comenencia (rechtsback, Jong-PSV)

Oranje -18
Bram Rovers (rechtsback, PSV O18)
Isaac Babadi (10, Jong-PSV)
Jason van Duiven (spits, Jong-PSV)
Tijn Smolenaars (keeper, PSV O18)
Tim van den Heuvel (middenvelder, PSV O18)

Oranje -17
Raf van de Riet (linksback, PSV O17)
Wessel Kuhn (centrale verdediger, PSV O17), is vandaag 16 geworden!
Tygo Land (middenvelder, PSV O18)

Geen Bouhoudane (maar goed dat is met 14 jaar misschien wat te veel gevraagd voor Oranje), wel ons nieuwe grote talent Tygo Land.
Isaac Babadi, speelde hij bij Oranje -18 niet op rechtsbuiten? Ik heb weinig live van Jong gezien helaas, maar welke positie speelt hij daar vooral wanneer hij invalt?
 
Isaac Babadi, speelde hij bij Oranje -18 niet op rechtsbuiten? Ik heb weinig live van Jong gezien helaas, maar welke positie speelt hij daar vooral wanneer hij invalt?

Hij speelde linksbuiten voor O17 op het afgelopen EK. Ook bij Jong valt hij meestal op linksbuiten in ja, vorig seizoen bij O18 speelde hij voornamelijk op 10. Ik vind hem zelf wel meer als een 10 spelen (of een wijde spelverdeler a la Ziyech).
 
Definitief geselecteerder voor de komende interlandperiode

Oranje -19
Iggy Houben (rechtsbuiten, PSV O18)
Koen Jansen (linksback, Jong-PSV)
Livano Comenencia (rechtsback, Jong-PSV)

Oranje -18
Bram Rovers (rechtsback, PSV O18)
Isaac Babadi (10, Jong-PSV)
Jason van Duiven (spits, Jong-PSV)
Tijn Smolenaars (keeper, PSV O18)
Tim van den Heuvel (middenvelder, PSV O18)

Oranje -17
Raf van de Riet (linksback, PSV O17)
Wessel Kuhn (centrale verdediger, PSV O17), is vandaag 16 geworden!
Tygo Land (middenvelder, PSV O18)

Geen Bouhoudane (maar goed dat is met 14 jaar misschien wat te veel gevraagd voor Oranje), wel ons nieuwe grote talent Tygo Land.

Ook nog buitenlandse talenten die in Nationale jeugdteams spelen? of weet je dat niet?
 
Hij speelde linksbuiten voor O17 op het afgelopen EK. Ook bij Jong valt hij meestal op linksbuiten in ja, vorig seizoen bij O18 speelde hij voornamelijk op 10. Ik vind hem zelf wel meer als een 10 spelen (of een wijde spelverdeler a la Ziyech).
Linksbuiten ja, dat bedoelde ik. Slory stond op rechts natuurlijk.

Dank!
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Ook nog buitenlandse talenten die in Nationale jeugdteams spelen? of weet je dat niet?

Niet dat ik weet, Nederland is ook zo'n beetje de enige die mooi post wie ze oproepen voor de jeugdteams. Maar we hebben nog wel een redelijk aantal Belgen die normaal gesproken worden opgeroepen (Peersman, Piedfort, Geerts), Bars speelt normaal gesproken voor Turkije, Abed voor Israël en Priske voor Denemarken.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Niet dat ik weet, Nederland is ook zo'n beetje de enige die mooi post wie ze oproepen voor de jeugdteams. Maar we hebben nog wel een redelijk aantal Belgen die normaal gesproken worden opgeroepen (Peersman, Piedfort, Geerts), Bars speelt normaal gesproken voor Turkije, Abed voor Israël en Priske voor Denemarken.
Allemaal namen die je nooit in team 1 zal zien spelen. Puur op naam.
 
Niet dat ik weet, Nederland is ook zo'n beetje de enige die mooi post wie ze oproepen voor de jeugdteams. Maar we hebben nog wel een redelijk aantal Belgen die normaal gesproken worden opgeroepen (Peersman, Piedfort, Geerts), Bars speelt normaal gesproken voor Turkije, Abed voor Israël en Priske voor Denemarken.

Die cyprioot ook lijkt me?
 
PSV O17 heeft dit weekend overigens met 0-8 gewonnen van PEC Zwolle O17. Doelpuntenmakers: 4x Robin van Duiven, 2x Sven van der Plas, 1x Wessel Kuhn, 1x Elvic Jager.

PSV O17 staat met 9 uit 3 gedeeld koploper met AZ O17, PSV O17 heeft een beter doelsaldo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan