Spelers PSV O17 t/m O9

Is er iemand die hier die jongste jeug ook kijkt? Ben bij een zoontje van collega wezen kijken bij O10; daar speelde een donker jongetje die echt iedereen wegspeelde, schijnt ook al mee te doen bij O11 en daar ook technisch de beste speler te zijn. Weet iemand wie dit is, vind ik leuk om in de gaten te houden of het wat wordt.
We hadden er wel 1 hier maar die juicht deze week voor de tegenstander.
 
Is er iemand die hier die jongste jeug ook kijkt? Ben bij een zoontje van collega wezen kijken bij O10; daar speelde een donker jongetje die echt iedereen wegspeelde, schijnt ook al mee te doen bij O11 en daar ook technisch de beste speler te zijn. Weet iemand wie dit is, vind ik leuk om in de gaten te houden of het wat wordt.
Weinig over te zeggen of het echt wat wordt. De meesten redden het niet ;)
 
Zie ook een aantal dames op die foto's dus begon te twijfelen.
Tegenwoordig mogen meiden t/m senioren hoofdklasse (of zo?) bij de jongens spelen. Mijn zoontje heeft ook een meid in z’n team. Speelt overigens ook bij Ajax, maar is echt de minste van de selectie. Ze is technisch wel erg sterk trouwens.
 
PSV moet deze middenvelder de komende maanden in de gaten houden. Aanstormend talent, hij heeft zich binnen een paar jaar opgewerkt tot vaste waarde binnen de jeugd van Feyenoord en nu sinds een paar maanden bij Oranje.
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1651176747002.jpg
    FB_IMG_1651176747002.jpg
    59,6 KB · Weergaven: 3
Terug
Bovenaan Onderaan