Speler van de week 2023/2024

1 Tillman
2 Veerman
3 Luuk

En een 0 voor de debielen die deze mooie pot toch deels weten te verpesten met vuurwerk..
 
Op 25 april vernederde PSV Heerenveen met 8-0 in Heerenveen. Wat een galavoorstelling was dit. We hebben allemaal genoten, lijkt me.

21 Stemmers kozen uiteindelijk Luuk de Jong voor de 2e keer op rij tot speler van de week. Uiteraard versterkt hij hiermee zijn leidende positie in het klassement. Ik denk dat we die wel kunnen opschrijven met nog 3 wedstrijden te gaan.

Jordan Teze scoorde net als de vorige 3 keer geen punten, maar de 2e plaats lijkt ook al aardig zeker. Om de 3e plek is de strijd groot. Olivier Boscagli pakte deze week 22 punten. Genoeg om Ismaël Saibari van het podium te verdrijven. Ook Joey Veerman passeerde Saibari. Dit drietal wordt in de nek gehijgd door Jerdy Schouten.

Om plek 7 is de strijd ook nog hevig. Momenteel is deze plek in handen van Walter Benitez, maar Malik Tillman was deze week de op-een-na-beste speler en hijgt Benitez (maar ook Johan Bakayoko en Noa Lang) in de nek.

6634fe4144ccf-de_jong.jpg


6634fe5aaad6a-svdw_17.JPG


6634ffc56a3be-stand_17.JPG
 
1. De Jong, ook een beetje een seizoensprijs, misschien heb ik hem wat te weinig punten gegeven
2. Schouten, vond hem wel goed spelen vandaag
3. Baka, die nu ook goals binnen de 16 maakt
 
Terug
Bovenaan Onderaan