Speler van de week 2023/2024

Mikasa

Internationale Legende
In navolging van DrJ ;)

Beste forumvrienden,

Oók dit seizoen wil ik mij opwerpen om de speler van de week en vervolgens dus het seizoen te organiseren (als er overigens een forummer is die er om staat te springen om dit te organiseren, het mag ook overgenomen worden ;)). Het seizoen begint officieel op 4 augustus met de wedstrijd om de Fruitschaal tegen Feyenoord. Na deze wedstrijd kunnen de eerste stemmen ingeleverd worden.

Na het afgelopen seizoen hebben we een aantal wijzigingen in de manier van stemmen doorgevoerd. Ik denk dat het goed is om dit te behouden en nog iets aan te scherpen.

De regel is dat iedereen een top 3 van in die wedstrijd in actie gekomen PSVers mag noemen. Per stemmer scoort de nummer 1 hiermee 3 punten, de nummer 2 2 punten en de nummer 3 1 punt. Een uitzondering wordt gemaakt voor de topwedstrijden. Hier gelden dubbele punten 6-4-2 (dat is dus iets anders dan afgelopen seizoen). De topwedstrijden zijn de Europese wedstrijden, de wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord, JCS en de (halve) finale in de beker. Extra toevoeging: de laatste wedstrijd van het seizoen indien dit de beslissende is in het kampioenschap.

In ieder geval vast veel plezier het komende seizoen. Laat de stemmen maar binnen komen!

@mods Het is handig om hier - zoals gewoonlijk - een sticky topic van te maken!

Toevoeging

Hieronder de historie van de top 3 sinds we dit op het forum doen! Ik twijfel wel even in welk seizoen we overgestapt zijn van stemmen per week naar stemmen per wedstrijd.

64ce6320a85cb-historie.JPG
 
Laatst bewerkt:
Geweldig dat je dit weer oppakt! 😃

Even een vraag, zou de derde plek in de topwedstrijd niet ook een extra punt moeten opleveren? Dus 5-3-2 ?
 
Misschien leuk om de slechtste speler -1 punt te geven? (gewoon 1 speler)
Maar dan wel in combinatie met een top-3, zou ik zeggen.
Positief versus negatief.
Ik zie anders het negatieve al overheersen. Geen enkele top-3, maar wel 25 min-1tjes bij een cruciale blunder.
 
We beginnen vandaag weer! Ik heb de beginpost iets aangepast. In de topwedstrijden nu echt dubbele punten!

Het voorstel van een strafpunt heb ik niet overgenomen. Die discussie hebben we eerder gevoerd hier: we willen vooral op het positieve focussen.
 
We beginnen vandaag weer! Ik heb de beginpost iets aangepast. In de topwedstrijden nu echt dubbele punten!

Het voorstel van een strafpunt heb ik niet overgenomen. Die discussie hebben we eerder gevoerd hier: we willen vooral op het positieve focussen.
Ik heb er nu al zin in! 🤣
Heb jij een overzicht vd winnaars sinds jij dit doet? Vind ik wel leuk om in de openings post terug te zien.
 
1. The Boss, lijkt me nog steeds te licht voor de vaste 11, maar speelde vandaag als een baas
2. Veerman, defensief z'n steentje bijgedragen
3. Samba Sangaré, classic Sangaré, belangrijk maar ook paar keer slordig
 
Boscagli
Vreeman
Noa Lang, slechte tweede helft maar prima eerste. En de goal op zijn naam. Leuk potje, viel me niks tegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan