Speler van de week 2023/2024

1. Sangare (eigenlijk in top wedstrijden altijd onze beste man, of een van de beste)
2. Benitez (hield ons in de wedstrijd met een uitstekende redding en hield een keer heel goed in toen die uitkwam, door niet als een gek op de bal te duiken)
3. Lang (was niet eens dat hij zo goed speelde maar elke x als hij de bal heeft is er gewoon dreiging echt een topaankoop gaat dit zijn).
 
In navolging van DrJ ;)

Beste forumvrienden,

Oók dit seizoen wil ik mij opwerpen om de speler van de week en vervolgens dus het seizoen te organiseren (als er overigens een forummer is die er om staat te springen om dit te organiseren, het mag ook overgenomen worden ;)). Het seizoen begint officieel op 4 augustus met de wedstrijd om de Fruitschaal tegen Feyenoord. Na deze wedstrijd kunnen de eerste stemmen ingeleverd worden.

Na het afgelopen seizoen hebben we een aantal wijzigingen in de manier van stemmen doorgevoerd. Ik denk dat het goed is om dit te behouden en nog iets aan te scherpen.

De regel is dat iedereen een top 3 van in die wedstrijd in actie gekomen PSVers mag noemen. Per stemmer scoort de nummer 1 hiermee 3 punten, de nummer 2 2 punten en de nummer 3 1 punt. Een uitzondering wordt gemaakt voor de topwedstrijden. Hier gelden dubbele punten 6-4-2 (dat is dus iets anders dan afgelopen seizoen). De topwedstrijden zijn de Europese wedstrijden, de wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord, JCS en de (halve) finale in de beker. Extra toevoeging: de laatste wedstrijd van het seizoen indien dit de beslissende is in het kampioenschap.

In ieder geval vast veel plezier het komende seizoen. Laat de stemmen maar binnen komen!

@mods Het is handig om hier - zoals gewoonlijk - een sticky topic van te maken!

Super, Mikasa! Ik doe nooit mee, maar ik vind het geweldig dat je dit doet.
 
1. Babadi
2. Veerman
3. Weer moeilijk, Luuk, Biscagli, Lang.... Doe maar Bakayoko
 
Terug
Bovenaan Onderaan