Sparta Rotterdam - PSV | Zaterdag 2 november | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
EjKDAmC.png
 
Nou, hoe veel domme overtredingen zullen dit keer bestraft worden met rood?
 
Veel zal afhangen van of de geblesseerden weer terug zijn of niet. Zijn ze er alledrie nog niet bij, dan voorzie ik een zware avond voor PSV.
 
Veel zal afhangen van of de geblesseerden weer terug zijn of niet. Zijn ze er alledrie nog niet bij, dan voorzie ik een zware avond voor PSV.
Bommel zei dat AZ twee of drie dagen te vroeg kwam, dus ik heb er wel goede hoop op dat ze beschikbaar zijn.
 
Malen en Bergwijn zijn er niet bij, dus waarschijnlijk een zwaar bevochten 1-1.
Sparta zakt in en met ons gebrek aan creativiteit zullen we het balletje in een tergend laag tempo rondspelen.
Eerste schot op doel zal ergens in de 39e minuut zijn. Ik dan ben ik nog positief gestemd :)
 
Rode kaart voor Schwaab in de 48e minuut na 0-0 bij rust. Eindstand 2-0 nederlaag.

Als bovenstaande niet gebeurt verwacht ik een moeizame 1-2 of 1-3.
 
Ik vrees dat het gemis van Malen en Bergwijn ons weer parten gaat spelen. Gakpo heeft als basisspeler nog weinig bewezen. Als de aanvoer vanuit het middenveld goed is dan winnen we. Zo niet dan gaan Veldwijk en Piroe ons killen.
Ik verwacht een kleine nederlaag. Unibet here I come.
 
Ik verwacht, net als vele voorgaande uitwedstrijden, een zeer moeizame wedstrijd, waarbij PSV pas in het laatste kwartier het winnende doelpunt maakt. Eindstand : 1-2
 
Ik kan geen voorspelling geven, het ligt echt aan de opstelling als onze voorhoede terug is van blessures hoort het een simpele overwinning te zijn. Maar ja.....
 
Wat een negativiteit. Focus+inzet zou voldoende moeten zijn voor een keurige overwinning. Tegen Utrecht en AZ moet je nog uit een extra vaatje tappen

Geen negativiteit hoor, maar gewoon realisme en berusting. Sparta zal compact spelen. Op het middenveld ontberen we elke vorm van creativiteit. En voorin missen we bepalende spelers. Tegen veel ploegen creëren we alleen iets vanuit de omschakeling. En die spelers missen we voorin (Malen/Bergwijn). Dus ik verwacht een kleine nederlaag of een gelijkspel.
 
Geen negativiteit hoor, maar gewoon realisme en berusting. Sparta zal compact spelen. Op het middenveld ontberen we elke vorm van creativiteit. En voorin missen we bepalende spelers. Tegen veel ploegen creëren we alleen iets vanuit de omschakeling. En die spelers missen we voorin (Malen/Bergwijn). Dus ik verwacht een kleine nederlaag of een gelijkspel.
PSV kan toch nooit de underdog zijn tegen Sparta? De spelers van Sparta zouden bij PSV nooit in de basis staan.
 
Ach, zolang onze spelers weer in zichzelf gaan geloven komt t goed. PSV gaat niet driemaal op rij verliezen. Punt. Rug recht, kop omhoog en wegspelen die frustrerende weken. Malen in t laatste kwartier, bergwijn de tweede helft er weer in. 0-4. Eerste goal; Rosario.
 
Als de spelers niet weer een wedstrijdje wie het eerst mag douchen doen, dan moeten we dit wel winnen.
 
Ach, zolang onze spelers weer in zichzelf gaan geloven komt t goed. PSV gaat niet driemaal op rij verliezen. Punt. Rug recht, kop omhoog en wegspelen die frustrerende weken. Malen in t laatste kwartier, bergwijn de tweede helft er weer in. 0-4. Eerste goal; Rosario.
Bergwijn zijn we voorlopig kwijt, zoiets maak ik iig op uit de woorden van Mark
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan