Sparta Rotterdam - PSV | Zaterdag 10 februari 2018 | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tja, volgens mij zijn de carnavalspotten traditioneel beroerd, maar kan ook een fout gevoel van mijn zijde zijn
 
Er is in ieder geval één zekerheidje deze wedstrijd en dat is dat de verslaggever erg partijdig is.

Ik heb tegenwoordig alleen maar commentaarloze streams, echt heerlijk. Niks zo walgelijk als die Driessen aan te moeten horen met z'n LozanA en z'n gejubel als er iemand scoort tegen PSV.
 
De schoonheid van de goals staan nogal haaks op de wedstrijd....nu 2 verdedigers erbij en de bus parkeren zal Cocu wel denken...
 
Jongens in zit in het stadion en Bergwijn is genieten, dit itt Ramselaar en Schwaab. Hendrix ook prima. Mauro kan het fysiek niet aan.
 
Het Koeman tactiekje. Wederom weer lange bal op De Jong die nu succesvol aankomt en hem teruglegt op Bergwijn die hem heerlijk maakt. Haha, tja.
 
Bergwijn weer. 2-1

Schwaab die de 1e helft carnaval vierde en klungelde lijkt nu nuchter en geeft een crosspass vanuit de verdediging op de jong bereikt via het hoofd de bal voor Bergwijn af legt. Laatstgenoemde laat het net van de spartanan met een vlammend schot vanuit de 16 in de hoek trillen
 
Zou Cocu ook eens gaan wisselen om zijn ploeg beter te laten spelen??? Ik krijg pijn aan mijn ogen als ik Ramselaar zie worstelen om het spel te verdelen terwijl die pogingen in 9 van de 10 gevallen uitmonden in balletje breed, terug of balverlies.
 
Blijft ook n blinde die Nijhuis, of is het nationale geef Luuk een duwtje in de rug dag dat alles mag...

Ja en mag toch hopen dat NL scheidsrechters weten dat De Jong altijd de beuk erin gooit en niet voor watje speelt...deze overtredingen slaan echt nergens op
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan