Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Leuk, tegen de nummer laatst én tegen Dick Advocaat. Ik mag hopen dat we dik winnen van Advocaat maar als ik reëel ben zeg ik 1-2.
Ondanks dat ik het Dick en Sparta gun dat ze in de eredivisie blijven, moeten ze toch nog een keer verliezen: 1-3.
Nou, ik had deze wedstrijd al als een automatische winstpartij aangekruist, maar ben toch wel geschrokken van het erbarmelijke niveau van PSV thuis tegen een ernstig verzwakt Excelsior. Moet mijn mening nu herzien naar een mogelijk puntverlies of zelfs een bizarre verliespartij; zo'n wedstrijd waarin niks wil lukken voor PSV, het de scheids en uiteraard het publiek tegen heeft, en door een zondagsschot op achterstand komt. Kweenie, momenteel geen goed gevoel over.
Nou, ik had deze wedstrijd al als een automatische winstpartij aangekruist, maar ben toch wel geschrokken van het erbarmelijke niveau van PSV thuis tegen een ernstig verzwakt Excelsior. Moet mijn mening nu herzien naar een mogelijk puntverlies of zelfs een bizarre verliespartij; zo'n wedstrijd waarin niks wil lukken voor PSV, het de scheids en uiteraard het publiek tegen heeft, en door een zondagsschot op achterstand komt. Kweenie, momenteel geen goed gevoel over.
Ik ben niet bang. Zelfs niet voor Sparta.
Kijk, PSV speelt vaak niet goed. In de regel, dit jaar in ieder geval, onder de maat. Dat is zeker waar. We zijn ook een paar keer goed weg gekomen (Twente, Zwolle). We hadden ook wel eens een gevalletje van pech en/of deksel op de neus (Groningen en wat potjes die we uiteindelijk wel gewoon wonnen). Toch is het positieve wat bij mij leeft, onterecht wellicht (dat mag je best roepen), dat PSV het dit jaar in zich heeft om ook al is het matig, toch net even een klein beetje beter te zijn dan de tegenstander. Verbetenheid, (ongefundeerd) vertrouwen, doorzettingsvermogen en uiteindelijk dat beetje geluk dat je zelf af kunt dwingen....hoe je het ook noemt, daar komen de punten vandaan. Stemt dat tot ontevredenheid? Ja, ik denk het wel. Is een daar eventueel uit voortvloeiend kampioenschap daarom onverdiend? Nee, ik denk het niet. Ik kan er zelfs blij mee zijn (mocht het gebeuren). Hoe hard we ook prutsen, voorlopig prutst de concurrentie voor 7 punten minder. En laat het gepruts iets positiefs zijn: vanaf hier kan het eigenlijk alleen maar beter!
Op het forum van het grote PSV houden we tegenwoordig gewoon serieus rekening met puntverlies tegen de hekkensluiter.
En het is gewoon reëel ook nog eens.
Maar we mogen niet negatief zijn over die ontwikkeling, want supporters hebben er geen kijk op...
Wat een droefenis.
Gek eigenlijk dat het reëel is, want puntverlies is dit seizoen een zeldzaamheid.
Op het forum van het grote PSV houden we tegenwoordig gewoon serieus rekening met puntverlies tegen de hekkensluiter.
Maar we mogen niet negatief zijn over die ontwikkeling, want supporters hebben er geen kijk op...
Wat een droefenis.
Wat een droefenis.