Sparta Rotterdam - PSV | Zaterdag 10 februari 2018 | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Eerlijk is eerlijk. Dat balletje valt niet zo vaak deze competitie. Alleen tegen Groningen in de laaste minuut. ;)
De kansloze nederlagen tegen Heerenveen en Ajax laat ik buiten beschouwing. :shifty:

Dat is inderdaad de mazzel die PSV heeft op het moment. Balletje op de lat, kopbal nét voorlangs...Daar krijgt PSV de titel door cadeau. Maar dat is geen verdienste van PSV, dat is het geluk van Feyenoord. ;)
 
Sterker nog, bijkans elke tegenstander durft vooraf gewoon te zeggen dat ze kansen zien tegen (dit) PSV. En eerlijk is eerlijk, er hoeft maar één balletje goed te vallen en je hebt minimaal een punt tegen dit elftal.

Er hoeft maar 1 bal goed te vallen en je hebt n doelpunt, dat hoeft nog niet in punten te resulteren.
 
PSV wint vaak met slechts 1 doelpunt verschil...Hence mijn opmerking.

En met gemiddeld 1 goal per wedstrijd tegen, Hence mijn opmerking ;)
Desalniettemin doet het spel pijn aan de ogen, laten we hopen dat er in de zomer een ander voor de groep komt te staan.
 
En met gemiddeld 1 goal per wedstrijd tegen, Hence mijn opmerking ;)
Desalniettemin doet het spel pijn aan de ogen, laten we hopen dat er in de zomer een ander voor de groep komt te staan.

En een stuk of vier er in, in de verdediging om te beginnen.
 
Net terug uit spangen viel niet echt mee Sparta speelde best okay. Slecht veld,weer en een glad kunstgras veld.

Zoet 5 Matig bij hoge ballen en spelvoortzetting wel 1 goede redding.
Arias 6 prima pot en gewoon goed
Schwaab 6 moeilijke 1e helft en een redelijke 2e
Isimat 5 geeft veel ruimte en dekt niet door en verliest bijna elk kopduel
Brenet 6 prima wedstrijd met veel nuttige voorzetten die werden verprutst
Hendrix 5 veel duels verloren
Ramselaar 6 veel inzet en vuil werk opgeknapt
Mauro 6 veel inzet echter ongelukkig in zijn keuzes
Lozano 4 niets gebracht en geblesseerd de laatste 15 min gespeeld
Bergwijn 7 twee mooie goals en veel van rechts gevaar samen met Brenet
Jong 5 na 2 min geblesseerd aan ribben en speelde sober
Gudmundson 5 viel tegen gezien alle lofuitingen hier op het forum
Rosario 7 goed ingevallen en controle terug op het middenveld gebracht
Cocu 6

Nijhuis 5 veel fouten gemaakt en overtredingen laten lopen

alles bij elkaar een prima week met mid weeks programma en carnaval voor de deur en een maximale score gehaald.

Grappig hoe meningen kunnen verschillen. In mijn optiek won juist Isimat elk duel en passte Schwaab werkelijk elke bal naar een rood-wit shirt (en dat was dit keer niet PSV). Hendrix heb ik ook heel veel duels zien winnen.
 
Ik vind de supporters die kritisch en negatief over het spel, spelers, coach en directie zijn, meer échte supporters zijn dan degene die hier alles vergoeilijken met De Punten.
Scorebordsupporters zijn dat.

Het spel doet pijn pijn pijn aan de ogen. Als ik nu kind zou zijn en ik zou een favoriete club moeten kiezen werd dat NIET PSV.
 
Het is niet 'de laatste minuut' waarvan je weet dat 'ie komt , want dat is de 90e minuut. Dat de '95e minuut überhaupt komt is al mazzel an sich. Daar kan en mag je het niet op aan laten komen. In de '95e minuut mag de 3-0 of de 4-0 vallen, niet de 1-0 of zelfs de gelijkmaker.

Ook de tegenstander kan in de laatste minuten scoren.
 
Grappig hoe meningen kunnen verschillen. In mijn optiek won juist Isimat elk duel en passte Schwaab werkelijk elke bal naar een rood-wit shirt (en dat was dit keer niet PSV). Hendrix heb ik ook heel veel duels zien winnen.

Het is een boel druistig gekluts, bij Hendrix, waarbij je hoopt dat hij de bal raakt. In de verdrukking heb ik de hoop al opgegeven dat hij de simpele oplossing naar de juiste kleur kiest.

Rosario heeft wat dat betreft 100x meer rust in zijn spel.
 
Het is een boel druistig gekluts, bij Hendrix, waarbij je hoopt dat hij de bal raakt. In de verdrukking heb ik de hoop al opgegeven dat hij de simpele oplossing naar de juiste kleur kiest.

Rosario heeft wat dat betreft 100x meer rust in zijn spel.

(Uit)verdedigen is bij PSV sowieso bijzonder matig. Ballen die blind door worden gekopt richting de eigen doelmond, aanvallers die vrij gelaten worden, misperen recht omhoog, uitverdedigen door het midden... Het is zo verschrikkelijk slecht allemaal en ik weiger dat recht te lullen op basis van de (tegendoel)punten. We hebben veel aan zoet te danken en veel aan vrouwe Fortuna.
 
Grappig hoe meningen kunnen verschillen. In mijn optiek won juist Isimat elk duel en passte Schwaab werkelijk elke bal naar een rood-wit shirt (en dat was dit keer niet PSV). Hendrix heb ik ook heel veel duels zien winnen.

Isimat speelde sinds lange tijd een prima pot, won veel duels van die irritante Friday. Daarin tegen was Schwaab werkelijk waar een drama, leverde alles in en bewees ook dat die ontzettend traag is. Ik kan me nooit voorstellen dat Obispo zoveel slechter is dan deze Schwaab. Maar ook zo Luckassen mag zich achter de oren krabben, die man is totaal geen concurrentie voor Schwaab en Isimat, en daar betaal je dan 6 miljoen voor. Zelfs een Rosario mag telkens invallen om meer controle in de ploeg te krijgen.

Het middenveld doet wel echt pijn aan je ogen. Hendrix en Ramselaar zijn geen spannende voetballers, spelen liever alles terug. Van die Hendrix wordt ik nu wel een beetje gek van, telkens peert die de bal weg naar voren, terwijl die in veel situaties gewoon rustig de bal aan kan nemen en hem geven aan een Bergwijn of Lozano. Nee, eerste wat in hem op komt is de bal zo snel mogelijk naar voren peren.

Blijft een godswonder dat je bovenaan staat met dit voetbal.
 
Het is een boel druistig gekluts, bij Hendrix, waarbij je hoopt dat hij de bal raakt. In de verdrukking heb ik de hoop al opgegeven dat hij de simpele oplossing naar de juiste kleur kiest.

Rosario heeft wat dat betreft 100x meer rust in zijn spel.

Rosario vind ik een van de weinige JPSV spelers (naast Mauro), die meer speeltijd verdient in PSV1. Sterker nog: geef hem maar een basisplaats in plaats van Ramselaar.
 
Grappig hoe meningen kunnen verschillen. In mijn optiek won juist Isimat elk duel en passte Schwaab werkelijk elke bal naar een rood-wit shirt (en dat was dit keer niet PSV). Hendrix heb ik ook heel veel duels zien winnen.

Ja Inderdaad grappig. Echter Isi gaf in min 2 een corner kado die het tegendoelpunt opleverde en verliest werkelijk elk kopduel. Hendrix veel balverlies en duels verloren.
 
Af en toe overdrijft hij het wel hoor met zijn ‘alles moet kunnen houding’. Maar wel over de Flip raken als je wat tegen hem zegt. Dan moet je ook gewoon een vent zijn. Ik vind het gewoon een eikel met zijn eigen regels. En geel geven mag soms best hoor

Ik ook. Nijhuis heeft gewoon zijn eigen spelregelboek, dit slaat nergens meer op.
 
Ik ook. Nijhuis heeft gewoon zijn eigen spelregelboek, dit slaat nergens meer op.

Als alle ander scheidsrechters nou iets meer zouden fluiten als Nijhuis en Nijhuis ietsje minder zou laten gaan, dan houd je mannelijk voetbal over. Nijhuis schiet soms te ver door, maar de rest van die prutsers fluit al als de cornervlag te hard wappert.
 
Als alle ander scheidsrechters nou iets meer zouden fluiten als Nijhuis en Nijhuis ietsje minder zou laten gaan, dan houd je mannelijk voetbal over. Nijhuis schiet soms te ver door, maar de rest van die prutsers fluit al als de cornervlag te hard wappert.

Als Nijhuis bij Ajax had gefloten ipv bij PSV, zouden we allebei 1-1 gespeeld hebben afgelopen weekend.
 
Als Nijhuis bij Ajax had gefloten ipv bij PSV, zouden we allebei 1-1 gespeeld hebben afgelopen weekend.

Tja, gelukkig weet je dat nooit. En maakt het inderdaad alsnog geen verschil.

Maar vond je het doelpunt van PSV ongeldig dan?
 
Als Nijhuis bij Ajax had gefloten ipv bij PSV, zouden we allebei 1-1 gespeeld hebben afgelopen weekend.

Vond je de goal onterecht dan? Ik zag er echt niets anders in dan een duel om de bal. Als er ergens voor gefloten had kunnen worden was het hands van de tegenstander.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan