Spaans voetbal

Barca laat wel zien wat er mis is met de voetbalwereld. Helemaal in de macht van Spotify met een logo van The Rolling Stones op hun shirt spelen inclusief een sfeeractie, en dat tijdens de grootste wedstrijd van het jaar. Lekker je ziel verkopen voor het geld
 
Ongelofelijk hoe hij zich daar laat zien. En zo snel
Nou, eigenlijk niet. Het was bij Dortmund al duidelijk dat we te maken hebben met een zeer zeldzaam talent. Verbaast me niks dat hij zich zo profileert daar. Als hij die golden boy verkiezing niet op zijn naam schrijft snap ik er niks van iig.
 
Nou, eigenlijk niet. Het was bij Dortmund al duidelijk dat we te maken hebben met een zeer zeldzaam talent. Verbaast me niks dat hij zich zo profileert daar. Als hij die golden boy verkiezing niet op zijn naam schrijft snap ik er niks van iig.
Er zijn een boel 'grote Dortmund talenten' die bij een stap hogerop compleet ondergesneeuwd raakten. Bij Bellingham is het nu zelfs zo dat hij er niet alleen meteen staat, maar Real direct op sleeptouw neemt.
 
Er zijn een boel 'grote Dortmund talenten' die bij een stap hogerop compleet ondergesneeuwd raakten. Bij Bellingham is het nu zelfs zo dat hij er niet alleen meteen staat, maar Real direct op sleeptouw neemt.
Ja, maar die talenten waren niet al aanvoerder op 16 jarige leeftijd of weet ik hoe jong hij wel niet was toen hij daar in de basis kwam. Echt belachelijk goed gewoon. Zo'n Dembele oid komt daar echt totaal niet bij in de buurt.
 
Barcelona scoort in de 93e minuut 0-1 tegen Real Sociedad. De grensrechter vlagt voor buitenspel, maar het is geen buitenspel. De VAR keurt de goal goed. Barcelona was niet goed, maar wint toch met de hakken over de sloot.
 
Girona staat na 13 wedstrijden gewoon op de eerste plaats. Ongelooflijk wat daar gaande is. En Savio, die hier volgens sommigen niks te zoeken had in PSV-1 speelt daar toch alleraardigst en draagt zijn steentje bij aan de positie op de ranglijst van die degradatieclub.
 
Girona staat na 13 wedstrijden gewoon op de eerste plaats. Ongelooflijk wat daar gaande is. En Savio, die hier volgens sommigen niks te zoeken had in PSV-1 speelt daar toch alleraardigst en draagt zijn steentje bij aan de positie op de ranglijst van die degradatieclub.
Savio was hier ook voornamelijk geblesseerd of in Brazilië.
 
Girona staat na 13 wedstrijden gewoon op de eerste plaats. Ongelooflijk wat daar gaande is. En Savio, die hier volgens sommigen niks te zoeken had in PSV-1 speelt daar toch alleraardigst en draagt zijn steentje bij aan de positie op de ranglijst van die degradatieclub.
Daley Blind die bij Ajax overbodig was en/of weggepest is heeft bij Girona 12 van de 13 wedstrijden volledig gespeeld. :rolleyes:
 
Savio was hier ook voornamelijk geblesseerd of in Brazilië.
Klopt, maar toen hij fit was in het begin werd hij nogal snel afgefakkeld naar mijn mening. Daarna verdween hij inderdaad volledig van de radar. Nutteloze huur op die manier. Ik baal er wel van want ik zag er wel wat in.
 
Girona gaat de koppositie weer overnemen van Real Madrid met 2 punten voorsprong.
Het zal een enorme stunt zijn als Girona dit seizoen kampioen wordt. :D
 
Barcelona scoort 2-3 in de 92e minuut.
In de 93e minuut krijgt Lewandowski een enorme kans maar kopt tegen zijn eigen schouder en de bal gaat naast de goal. :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan