Spaans voetbal


Ja joh. Waarom zou je gebruik maken van de zon als je ook tig energieslurpende groeilampen kunt gebruiken!
Gloeilampen worden niet meer gemaakt toch, of is dat alleen in Nederland zo?
 
Jammer jammer jammer, hij had de man kunnen zijn die de hele shit systeem kom tackelen maar helaas. Hopelijk kunnen de ... vrouwen weer vrolijk grappen en lachen in de bus dat ze hebben gewonnen 👌
 
Jammer jammer jammer, hij had de man kunnen zijn die de hele shit systeem kom tackelen maar helaas. Hopelijk kunnen de ... vrouwen weer vrolijk grappen en lachen in de bus dat ze hebben gewonnen 👌
Ondanks dat ik me daarook over verbaasd heb, blijft de man natuurlijk ongeschikt voor een dergelijke functie. Het gedrag is nog steeds ongepast.
 
Ik denk dat veel van het huidige drama achterwege was gebleven als die voorzitter niet vol de aanval had gekozen en met zogenaamde foto analyses te komen etc. Gewoon sorry, ik moet niet denken dat omdat het een vrouw was een kus op de mond gepast is.

Dan waren er alsnog mensen boos geweest, maar niet zoveel als nu.
Ook dat...
 
Jammer jammer jammer, hij had de man kunnen zijn die de hele shit systeem kom tackelen maar helaas. Hopelijk kunnen de ... vrouwen weer vrolijk grappen en lachen in de bus dat ze hebben gewonnen 👌
Hij had simpelweg z'n excuses kunnen aanbieden en dan was alles voorbij geweest en hij was nog in dienst geweest. Deze shitstorm heeft 'ie zelf helpen aanwakkeren. Een enorme domme, narcistische vent.
 
Zou de dramaqueen mama al het loodje gelegd hebben? Of was die hongerstaking alleen maar voor het TV moment?
 
Atlético Madrid - Real Madrid 3-1 einde wedstrijd.
Memphis Depay kwam erin in de 82e minuut en maakte zijn rentree na zijn blessure.
 
Laatst bewerkt:
Atlético Madrid - Real Madrid 3-1 einde wedstrijd.
Memphis Depay kwam erin in de 82e minuut en maakte zijn rentree na zijn blessure.
Dat laatste is goed nieuws. Hopelijk blijft hij nu wat langer heel. Het lijkt er toch op dat dat supersnelle herstel richting het EK21 hem verzwakt heeft.
 
Ronaldo kan het toch ook.
Niet ieder lichaam kun je 1 op 1 vergelijken en soms kan een verkeerde looptechniek er voor zorgen dat je niet goed met met zulke kracht of snelheid overweg kan. Andere factor kan overtraining zijn.

Ronaldo heeft volgens mij een aantal seizoenen terug zijn lichaam iets aangepast (iets lichter).
 
Terug
Bovenaan Onderaan