Spaans voetbal

Dus, als een docent enthousiast is over de prestaties van een leerlinge, dan mag hij haar ook ongevraagd een zoen op haar mond geven? Het gaat hier om het woordje "Ongevraagd" en dat betekent dat het geven van een kus/zoen (iets intiems) dient te gebeuren met wederzijds goedvinden, anders is het aanranding !
Nou die spanjool is wel rare kwiep dat die dat doet..maar maak er nie zo'n drama van man...ook gezegd net...
 
Nou die spanjool is wel rare kwiep dat die dat doet..maar maak er nie zo'n drama van man...ook gezegd net...

Ik denk dat veel van het huidige drama achterwege was gebleven als die voorzitter niet vol de aanval had gekozen en met zogenaamde foto analyses te komen etc. Gewoon sorry, ik moet niet denken dat omdat het een vrouw was een kus op de mond gepast is.

Dan waren er alsnog mensen boos geweest, maar niet zoveel als nu.
 
Ik denk dat veel van het huidige drama achterwege was gebleven als die voorzitter niet vol de aanval had gekozen en met zogenaamde foto analyses te komen etc. Gewoon sorry, ik moet niet denken dat omdat het een vrouw was een kus op de mond gepast is.

Dan waren er alsnog mensen boos geweest, maar niet zoveel als nu.
Hoe hard ze nu in de verdediging gaan, is misschien nog wel meer genant dan het incident zelf.
 
Knuffelen is iets anders dan dat een of andere kale idioot je ineens op je mond gaat kussen. Dat heeft niks met een jankwereld te maken, deze man is gewoon niet goed. Als je na een doelpunt naar je zak gaat grijpen terwijl je op een VIP tribune staat, dan ben je een ontzettende dwaas die niets in deze functie te zoeken heeft.
Naar je zak grijpen na een doelpunt haha ...Was naar haar bedoeld denk ik, reageerde ze nie op dus dacht die, dan zoen ik haar maar op haar mond. :lmao:
Jaja vent is gek maar doe allemaal nie zo dramatisch..
 
Hehe het wordt luchtiger...:lol:
Ik kan rustig zeggen dat die Spaanse speelster het allemaal wel prima vond en pas ging klagen toen de koeien wereldwijd gingen loeien. Net alsof ze er wel afstand van moest doen.

Niemand zal mij aanvallen om deze mening omdat ik het bij mezelf houd en andere meningen prima kan hebben. Maakt de discussie veel makkelijker.

Ik moet daarbij wel toegeven dat ik daar ook ruim 17 jaar forum ervaring, af en toe een ban, en af en toe wat waarschuwingen voor nodig heb gehad. Een mooie leerschool dit forum :)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik kan rustig zeggen dat die Spaanse speelster het allemaal wel prima vond en pas ging klagen toen de koeien wereldwijd gingen loeien. Net alsof ze er wel afstand van moest doen.

Niemand zal mij aanvallen om deze mening omdat ik het bij mezelf houd en andere meningen prima kan hebben. Maakt de discussie veel makkelijker.

Ik moet daarbij wel toegeven dat ik daar ook ruim 17 jaar forum ervaring, af en toe een ban, en af en toe wat waarschuwingen voor nodig heb gehad. Een mooie leerschool dit forum.
:ROFL:prcs, groot gelijk en goed bezig!
 
Half 7 komt de Spaanse bond met uitslag, of ze hem steunen of toch het advies van Fifa gaan opvolgen, ben benieuwd :unsure:
En dan hoor je op de radio, ''ongewenste kus kan wijzen op sexueel misbruik'' :cry::lmao: Geen een vent die aan stappen doet of studeert kan zijn VOG straks behouden als dit zo doorgaat
 
Laatst bewerkt:
Als de man simpelweg het niet had gedaan of had gezegd dat in z'n enthousiasme hij die kus gaf en z'n excuses had aangeboden, was dit allemaal niet zo geëscaleerd. Hij heeft het beoordelingsvermogen van een garnaal die te vroeg terugkomt na een zware blessure.

Als ie het niet had gedaan, was het niet geëscaleerd.

Gedurfd statement, maar ik ga denk ik een heel eind met je mee.
 
Wat een dreigement van de Spaanse voetbalbond. "De UEFA verlaten en dat kan tot verwijdering van alle Spaanse clubs leiden van de Europese competities." :maniac:
Lachwekkend zo'n dreigement. :ROFL: :lmao: Dat leidt tot een leegloop bij de clubs (Spelers gaan naar elders in de wereld) en het faillissement van het Spaanse voetbal en de clubs. Gaat dus niet gebeuren.

De moeder van Rubiales is een hongerstaking gestart in een kerk. Ook zoiets onzinnigs. :maniac: :FP:
Als ik nu.nl lees dan dreigt de Spaanse bond de Spaanse regering met het gegeven dat de UEFA ze kan uitsluiten als er sprake is van politieke inmenging in de bond. Net ff andersom dan ik van jouw post begreep.

Kortom, ik neem mijn woorden terug aangaande de inmenging van de UEFA en stel nu: idioot dat de Spaanse politiek zich hier tegenaan bemoeit.
 
Half 7 komt de Spaanse bond met uitslag, of ze hem steunen of toch het advies van Fifa gaan opvolgen, ben benieuwd :unsure:
En dan hoor je op de radio, ''ongewenste kus kan wijzen op sexueel misbruik'' :cry::lmao: Geen een vent die aan stappen doet of studeert kan zijn VOG straks behouden als dit zo doorgaat
Serieus? Jij zoent / zoende tijdens het stappen en studeren zomaar vrouwen op de mond? En jij zou het ook niet erg vinden, als die kerel jou op de mond zoent? Rare kwibus.

Ik snap niet dat hier discussie over is. Je voert geen schele handelingen ongevraagd uit. Ik vind zelf die knuffel al te ver gaan of ze moeten elkaar al goed kennen? Maar in principe zijn het collega’ s. Die zien ik niet op de mond en knuffel ik ook niet. Sterker nog: daar hebben we met “les” in gehad.
 
. Ik vind zelf die knuffel al te ver gaan of ze moeten elkaar al goed kennen

Elkaar als collega een knuffel geven is vrij normaal in het zuiden van Europa. In frankrijk gaf ik vrienden ook 2 zoenen als begroeting. En ook collega’s na een etentje in de avond. En voor de duidelijkheid, zowel mannnen als vrouwen.

Neemt niet weg dat hij gewoon had moeten weten dat je dit niet doet als je in die functie zit.
 
Elkaar als collega een knuffel geven is vrij normaal in het zuiden van Europa. In frankrijk gaf ik vrienden ook 2 zoenen als begroeting. En ook collega’s na een etentje in de avond. En voor de duidelijkheid, zowel mannnen als vrouwen.

Neemt niet weg dat hij gewoon had moeten weten dat je dit niet doet als je in die functie zit.
Maar niet op de mond neem ik aan? En ja, wij NLers zijn wat afstandelijk, dat klopt. En ik ben blij dat ik een NLer ben :D
 
Serieus? Jij zoent / zoende tijdens het stappen en studeren zomaar vrouwen op de mond? En jij zou het ook niet erg vinden, als die kerel jou op de mond zoent? Rare kwibus.

Eh nee, ik werk elk weekend dus stappen deed ik niet, studeren ook niet. Maaar ik werk met mensen die beide dingen wel doen, en dan is er iets genaamd 'klik/vibe' en dan kust of zoent men elkaar, wat ook bij een huldiging als met Rubiales gebeurde. Hij heeft niet een wildvreemde uit het publiek geknuffeld of gekust uit het niks.

Dat mensen zoooo overgevoelig reageren met deze bullshit allemaal maakt me echt zorgen, en dat men het nog allemaal terecht vind en hem het liefst de doodstraf geeft maakt het helemaal ziek. Als we zo doorgaan dan zit de helft van de mannen volgend jaar in de cel als je een vrouw alleen al 'verkeerd aankijkt'. En we weten allemaal dat hier op het forum alleen maar goede brave burgers bivakeren, die knooit naar een vrouw op straat kijken of zullen kijken in de toekomst, Ongeacht single/bezet/getrouwd status

Samenvatting, alles maar dan ook ALLES slaat door, en 80% is bullshit, gejank of woke/hype, waar 0,0000000001% uit de maatschappij ook rechten en plichten eist en krijgt, nou niet in mijn wereld, noem mij maar ouderwets of what ever prima.


En vooral alles voor/na negeren, dat hij/zij gewoon spontaan/close/sociaal waren in de goede vrolijke zin onderling, maar nee verkrachting en moord is het want er is gekust :party:
7aab183ff1356ab954eac335eeeb66db.png
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan