Spaans voetbal

Helemaal handig is het niet, maar het lijkt erop dat de scheidsrechter helemaal niet door had dat dit een goal kon worden. De aanval was immers afgeslagen.
 
Ik weet de precieze regels niet. Moet je bij een aanval affluiten? Is het wel een aanval van die afstand, er zijn nog spelers Van Vallodidad bij en hij ziet als het goed is de inkomende man? Ik vind het moeilijk omdat ik de regels niet precies weet
De regel is affluiten als het tijd is, maar daar wordt mee gemarchandeerd. :sneaky:
 
Real Madrid heeft gisteren met 1-0 verloren van Valencia.
Atlético Madrid heeft met 3-0 gewonnen van Osasuna en gaat Real Madrid voorbij op de ranglijst.
Real staat nu 3e op 1 punt achterstand op Atlético. Pijnlijk voor Real Madrid.
 
Real Madrid heeft gisteren met 1-0 verloren van Valencia.
Atlético Madrid heeft met 3-0 gewonnen van Osasuna en gaat Real Madrid voorbij op de ranglijst.
Real staat nu 3e op 1 punt achterstand op Atlético. Pijnlijk voor Real Madrid.
Zit geen verschil tussen plek 2 en 3, het levert beiden CL op. Vraag mij af hoezeer het ze zal boeien.
 
Barca was ook mijn favoriete buitenlandse club maar begin steeds meer en meer te walgen van die club:

Ze mogen nu wel nieuwe spelers inschrijven door een financieel foefje.
Het is en blijft een mooie club, maar de fratsen van ‘t bestuur daar walg ik van.
 
Ergens kan het nog wel. Een team bij elkaar harken zonder poen. Als mijn informatie klopt is de duurste speler van CF Cádiz 2 mln. Ze spelen nu alweer voor het 3e seizoen serie-A.

Ze verkopen nauwelijks spelers, huren hier en daar wat en dat is het.
Aparte club, beetje cult, lelijk blauwgeel tenue.

Schitterende stad, trouwens. Cult en cultureel.
 
Ergens kan het nog wel. Een team bij elkaar harken zonder poen. Als mijn informatie klopt is de duurste speler van CF Cádiz 2 mln. Ze spelen nu alweer voor het 3e seizoen serie-A.

Ze verkopen nauwelijks spelers, huren hier en daar wat en dat is het.
Aparte club, beetje cult, lelijk blauwgeel tenue.

Schitterende stad, trouwens. Cult en cultureel.
Sowieso al knap om als Spaanse club 3 seizoenen in de Serie A te spelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan