Relix
Slimste Forummer 2020 & 2021
Gaan geruchten dat LdJ naar Paris, Veratti naar city, en Silva naar Barca op handen zou zijn.Net Vitinha en Sanches gehaald, en Verratti loopt er ook nog. Lijkt me dus sterk.

Gaan geruchten dat LdJ naar Paris, Veratti naar city, en Silva naar Barca op handen zou zijn.Net Vitinha en Sanches gehaald, en Verratti loopt er ook nog. Lijkt me dus sterk.
Gaan geruchten dat LdJ naar Paris, Veratti naar city, en Silva naar Barca op handen zou zijn.![]()
Haha, oops. Hoop t niet, dan winnen ze de Cup. Frenkie, Siem of John zou ik geen probleem mee hebben.Gaat Luuk naar PSG??![]()
"Als zijn huidige contract wordt ingeruild voor zijn oude verbintenis, is een deel van het financiële probleem opgelost."
Ach ja, want Barca moet inderdaad Silva er ook nog even bij hebben.Gaan geruchten dat LdJ naar Paris, Veratti naar city, en Silva naar Barca op handen zou zijn.![]()
Memphis krijgt een stuk meer dan ik verwachtte![]()
1 Britse pond GBP is vandaag ongeveer € 1,18
Bij Barcelona weet je maar nooit of hij het wel krijgt.Memphis krijgt een stuk meer dan ik verwachtte
Arme Pedri net aan 30.000 per week. Hebben ze daar een voedsolosbankos?![]()
Heeft zeker een goede zaakwaarnemer.Hahahaha wat. Die Umtiti heeft sinds 2018 niet meer dan 14 wedstrijden per seizoen gespeeld. Vorig jaar zelfs maar 1. Hoe kan die gast dan zoveel verdienen![]()
MusampaHeeft zeker een goede zaakwaarnemer.
Sportief gezien is het funest, maar ik snap hem wel. Ik zou nu ook gewoon express een Bogarde gaan doen daar; advocaatje inschakelen en banken voor de volle mep; gewoon om ze te kloten.Schandalig. Ondanks dat dit het beleid van je voorganger was, handelde die in naam van Barcelona. Daar heb je je dan aan te houden, in plaats van degene die dat contract met Barcelona aanging een crimineel te noemen. En dan ook nog al die aankopen die ze nog steeds niet kunnen inschrijven. Walgelijk club geworden zo. Snap dus ook van geen kant dat Frenkie niet weg wil.
Inderdaad . Gewoon blijven.Sportief gezien is het funest, maar ik snap hem wel. Ik zou nu ook gewoon express een Bogarde gaan doen daar; advocaatje inschakelen en banken voor de volle mep; gewoon om ze te kloten.
Ik struikel over Lewandowski in de tabel. Krijgt die n rare kerstbonus ofzo?![]()
Of hebben ze daar zo’n Frenkie opbouw.Ik struikel over Lewandowski in de tabel. Krijgt die n rare kerstbonus ofzo?