Spaans voetbal

Penalty

Internationale Legende
"Als zijn huidige contract wordt ingeruild voor zijn oude verbintenis, is een deel van het financiële probleem opgelost." :eek: o.O :sneaky: :maniac:
Ze zijn helemaal van de pot gerukt in Barcelona. Opdoeken die club. :fy:

Als de FIFA en de UEFA niet heel snel FC Barcelona tot de orde roept en desnoods de club een totaalverbod oplegt wordt de chaos nog groter. Dan kunnen ze zich later bedenken over volgende stappen.
Barcelona verbieden om nog aan enige competitie deel te laten nemen voorkomt heel veel problemen in de toekomst. Het is te gek voor woorden wat Barcelona zich iedere keer denkt te kunnen permitteren. :braak:
Frenkie de Jong gewoon 100 miljoen laten betalen door Barcelona en transfervrij naar PSV laten gaan. ;)

Kronos

Assistent Bondscoach
Gaan geruchten dat LdJ naar Paris, Veratti naar city, en Silva naar Barca op handen zou zijn. 🤷‍♂️
Ach ja, want Barca moet inderdaad Silva er ook nog even bij hebben. :shrug:

Verratti zou ik verder wel bij City zien passen. Mooie speler.

Penalty

Internationale Legende
297273650_5641925999161133_736862221226589054_n.jpg

1 Britse pond GBP is vandaag ongeveer € 1,18

robpsv11

Grammatifaler
Hahahaha wat. Die Umtiti heeft sinds 2018 niet meer dan 14 wedstrijden per seizoen gespeeld. Vorig jaar zelfs maar 1. Hoe kan die gast dan zoveel verdienen :lmao:

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Schandalig. Ondanks dat dit het beleid van je voorganger was, handelde die in naam van Barcelona. Daar heb je je dan aan te houden, in plaats van degene die dat contract met Barcelona aanging een crimineel te noemen. En dan ook nog al die aankopen die ze nog steeds niet kunnen inschrijven. Walgelijk club geworden zo. Snap dus ook van geen kant dat Frenkie niet weg wil.
Sportief gezien is het funest, maar ik snap hem wel. Ik zou nu ook gewoon express een Bogarde gaan doen daar; advocaatje inschakelen en banken voor de volle mep; gewoon om ze te kloten.

Penalty

Internationale Legende
Sportief gezien is het funest, maar ik snap hem wel. Ik zou nu ook gewoon express een Bogarde gaan doen daar; advocaatje inschakelen en banken voor de volle mep; gewoon om ze te kloten.
Inderdaad . Gewoon blijven.
€ 100.000.000,= cashen. Desnoods de club failliet laten verklaren.

robpsv11

Grammatifaler
Het publiek bereikt ook een dieptepunt hoor. Gisteren werd Braithwaite uitgefloten door het publiek omdat hij niet weg wil gaan. Barcelona wil dat hij zijn contract uitdient, maar Braithwaite wil dat pas als hij zijn volledige salaris van de rest van de deal meekrijgt. En we weten natuurlijk allemaal dat Barcelona dat waarschijnlijk niet kan betalen. Mede dankzij Braithwaite kunnen ze ook geen nieuwe spelers inschrijven. Het is ook schandalig dat hij niet zijn contract verscheurt om de rotzooi van de club op te ruimen.

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021
Hoe meer en eerder de "superleague" dissonanten kapot gaan hoe liever het me is. Is inderdaad jammer van de historie, maar die hebben de bestuursleden van dit soort clubs verwoest door onhoudbare leningen, salarissen en beloftes te doen om zo overal de talenten weg te kapen, en is niet de schuld van de bonden. Ik zou het echt een gezonder en fijner model vinden als per club er 8 a 14 topspelers kunnen worden gehaald, aangevuld met een groep getalenteerde spelers voor de bank die na een jaar of twee ook weer overgehaald kunnen worden bij een andere club wel basisspeler te worden. Nu verdwijnen er zeeen van geweldige spelers uit kleinere competities naar de bank, waar ze niet of nauwelijks spelen maar alsnog het 10 voudige verdienen als wanneer ze een gewaardeerde smaakmaker in een kleinere competitie zouden zijn.

Bovenaan Onderaan