Spaans voetbal

Mikasa

Internationale Legende
De Saudische overheid en de Spaanse voetbalbond zijn volgens diverse media overeengekomen dat het toernooi tot 2029 in Riyadh gespeeld wordt. Daar staat een bedrag van 30 miljoen euro per jaar tegenover.

Tsja ... Geld maakt meer kapot dan je lief is. :maniac:
In Spanje geen geluiden over mensenrechten enzo?

Mohr

Aanvoerder
En ik maar denken dat ze in Spanje zo tam waren :maniac:

Beetje het staaf incident bij Ajax Feyenoord jaren geleden. Ik heb jaren erna nog een interview gezien met de dader. Die wist nog steeds niet wat hem bezielde. Hij kreeg de staaf in zijn handen gedrukt en zonder na te denken gooide hij hem. Hij had enorme spijt. Het kwam oprecht over en ik snap het ergens wel. Ik praat het absoluut niet goed, en hij trouwens ook niet, maar ik kan me het wel voorstellen.

(doet me trouwens ook denken aan een stukje van Mitch Hedberg. Dat ie aan het golven was en een bal sloeg terwijl er iemand in het veld stond. "Je moet dan "Fore" roepen om te waarschuwen voor de bal, maar ik had het te druk met te mompelen "die bal gaat hem toch niet raken"

Penalty

Internationale Legende
Barcelona wint met 4-2 van Atlético Madrid
Vanaf de 69e minuut moest Barcelona met 10 man verder door een rode kaart voor Alves.

Rednas

Administrator
Administrator
Luuk de Jong redt een punt voor Barcelona tegen Espanol. Echt wel belangrijk voor Barça.

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
Mooi om te zien hoe de tendens (voor nu) de positieve kant op draait voor Luuk.

En ja, in werklust is ie zeker een voorbeeld, mooi dat ie zo een plekje weet te vinden op een plek waar niemand m verwacht had.

CNG MrKrateos

Assistent Bondscoach
Mooi om te zien hoe de tendens (voor nu) de positieve kant op draait voor Luuk.

En ja, in werklust is ie zeker een voorbeeld, mooi dat ie zo een plekje weet te vinden op een plek waar niemand m verwacht had.
Hij krijgt het toch weer voor elkaar. Legend.

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
Maar dat weet hij zelf ook wel. Denk dat hij het prima vindt om op deze manier belangrijk te zijn.
Een mentaliteit waar veel spelers wat van kunnen leren dus.

Overigens, 2 slechte invalbeurten en de pers schrijft m weer de grond in, niets zo opportuun als voetbalverslaggeving.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan