Spaans voetbal

Der Jaufe

Internationale Legende
Hele goede redding van Ter Stegen, echter hij kan de bal slechts opzij tikken waardoor deze nogmaals voorgebracht kan worden 1-2 :(

robpsv11

Grammatifaler
Dat is dan ook het enige wat je kunt melden hè? Niets over hoe leuk Luuk het doet maar gelijk iets zoeken over een andere ex PSVer om er mee te slaan. Memphis komt terug van een blessure en is gewoon nog niet in vorm. En Luuk is wel in vorm..

Het mooie is dat hij nu pas in het veld komt :maniac:

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Toch wel erg irritant om te zien dat Real zelfs tegen dit Barca het busje parkeert. Her en der laten hun spelers wel hun klasse zien maar voor de rest is het erg armoedige spelopvatting voor zo’n grote club. En zeker tegen een elftal met een paar oudjes en een paar nieuwe jonkies.

Penalty

Internationale Legende
Toch wel erg irritant om te zien dat Real zelfs tegen dit Barca het busje parkeert. Her en der laten hun spelers wel hun klasse zien maar voor de rest is het erg armoedige spelopvatting voor zo’n grote club. En zeker tegen een elftal met een paar oudjes en een paar nieuwe jonkies.
Real Madrid is 3 keer op voorsprong gekomen, omdat Barcelona zeer matig tot slecht verdedigt en hoeft verder niet veel te doen.

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Real Madrid is 3 keer op voorsprong gekomen, omdat Barcelona zeer matig tot slecht verdedigt en hoeft verder niet veel te doen.
Het gaat er mij om hoe ze spelen tegen een gemankeerd elftal en vergane glorie eigenlijk. Zo’n opvatting over voetbal bevalt me niet en zeker niet als je zoveel spelers achter de hand hebt en je een elftal met echt goed voetballende spelers hebt.

Penalty

Internationale Legende
Het gaat er mij om hoe ze spelen tegen een gemankeerd elftal en vergane glorie eigenlijk. Zo’n opvatting over voetbal bevalt me niet en zeker niet als je zoveel spelers achter de hand hebt en je een elftal met echt goed voetballende spelers hebt.
Dit zie je helaas veel meer in het betaald voetbal. De glans gaat er steeds meer vanaf.
Het is als een afglijdende vlak naar een grijze brei van doffe ellende met hier en daar een sporadisch lichtpuntje.

Buitenspelgoal

International
Dit zie je helaas veel meer in het betaald voetbal. De glans gaat er steeds meer vanaf.
Het is als een afglijdende vlak naar een grijze brei van doffe ellende met hier en daar een sporadisch lichtpuntje.

En daarom zijn kleinere competities zoveel leuker om naar te kijken. Ook in de Eredivisie zijn de verschillen enorm, maar ik vind het vele malen leuker als de grote competities. Het niveau is lager, inclusief de fouten en het mindere spel dat erbij hoort. Het is echter wel veel spontaner voetbal, dat nog aanvoelt zoals voetbal hoort te zijn.

Penalty

Internationale Legende
Een bekerwedstrijd tussen 2 Spaanse clubs die plaatsvindt in Saudie-Arabië...
Bekijk bijlage 4137

De Saudische overheid en de Spaanse voetbalbond zijn volgens diverse media overeengekomen dat het toernooi tot 2029 in Riyadh gespeeld wordt. Daar staat een bedrag van 30 miljoen euro per jaar tegenover.

Tsja ... Geld maakt meer kapot dan je lief is. :maniac:

Ongezouten

Assistent Bondscoach
De Saudische overheid en de Spaanse voetbalbond zijn volgens diverse media overeengekomen dat het toernooi tot 2029 in Riyadh gespeeld wordt. Daar staat een bedrag van 30 miljoen euro per jaar tegenover.

Tsja ... Geld maakt meer kapot dan je lief is. :maniac:
Lekker dan voor de Spaanse fans van de clubs :braak:

Derksen

Aanvoerder
Dat is dan ook het enige wat je kunt melden hè? Niets over hoe leuk Luuk het doet maar gelijk iets zoeken over een andere ex PSVer om er mee te slaan. Memphis komt terug van een blessure en is gewoon nog niet in vorm. En Luuk is wel in vorm..

Eh nee, intereseert me geen zak dat die van PSV is. Depay is de grootste arrogantste 'pannekoek' om het ff heel zacht te zeggen voor mensen gaan huilen, in de hele voetbalwereld. Hij denkt zelf dat hij de Heer Jezus Christus op aarde is, met al zijn nare trekjes en alles.

En dat soort mensen gun ik bar weinig en kan ik genieten als ze falen, nu we steeds meer bewijs krijgen dat hij PSV/Lyon niveau is + Luuk die het beter doet, pijnlijker voor hem en leuker voor mij kan het niet worden. Dat heb ik ook met Noa Lang en nog paar van die kneusjes die denken dat ze god zijn.

* Ibrahimovic uitgezonderd dat is wel een god met arrogantie maar die bewijst dat al 24 jaar dus dan mag het.

• Facepalm
Reactions: IPF
Bovenaan Onderaan