Mentos
Mister Stomme Klup
FC Barcelona zet Koeman dan toch op straat: 'Bedankt en veel succes' - https://nos.nl/l/2403365
Kansloos.
Kansloos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
€ 12.000.000,= bij elkaar geschraapt blijkbaar.FC Barcelona zet Koeman dan toch op straat: 'Bedankt en veel succes' - https://nos.nl/l/2403365
Kansloos.
Koeman is inmiddels best een goede trainer. De combinatie met JDJ lijkt me echter dodelijk.is er een trein van Barcelona naar Eindhoven? Asking for a friend…
Ik gun Barca dat ze met Xavi nog verder afzakken. Vanaf het moment dat Koeman er zit, zingt de naam van Xavi daar rond. Dat is toch geen doen. Met een voorzitter die met je speelt. Erg jammer.FC Barcelona zet Koeman dan toch op straat: 'Bedankt en veel succes' - https://nos.nl/l/2403365
Kansloos.
Is iedere combinatie met JdJ niet dodelijk? Ik zou Koeman hier best wel terug willen zien.Koeman is inmiddels best een goede trainer. De combinatie met JDJ lijkt me echter dodelijk.
Maar ik zie m wel meer uit deze selectie halen dan Schmidt.Ik zou Koeman best terug willen zien. Zeker met Schreuder samen. Maar zolang JDJ er zit samen met lange Jan, blijft het miskopen- en buitenkansen (lees: lang geblesseerd of te lang op de bank) parade.
In ieder geval denk ik dat ie meer op gevoel doet dan op basis van cijfers. Maar Koeman kent als speler de top. Schmidt niet. Die weet niet wat het is om een topspeler te zijn.Maar ik zie m wel meer uit deze selectie halen dan Schmidt.
Koeman is volgens mij ook niet zo'n held in spelers aantrekken. Vreemd genoeg JdJ ook niet, dus dat lijkt me niks. Schmidt's trackrecord houdt ook niet echt over inderdaad. Wie komen er uit zijn netwerk? Götze, Mwene, Max, Ramalho, Zahavi. Een beetje 50/50.Is iedere combinatie met JdJ niet dodelijk? Ik zou Koeman hier best wel terug willen zien.
Komen Mwene en Max uit zijn netwerk? Of hebben ze gewoon in Duitsland gespeeld?Koeman is volgens mij ook niet zo'n held in spelers aantrekken. Vreemd genoeg JdJ ook niet, dus dat lijkt me niks. Schmidt's trackrecord houdt ook niet echt over inderdaad. Wie komen er uit zijn netwerk? Götze, Mwene, Max, Ramalho, Zahavi. Een beetje 50/50.
Keine Ahnung.....Komen Mwene en Max uit zijn netwerk? Of hebben ze gewoon in Duitsland gespeeld?
Gotze, Ramalho en Zahavi lijkt me vrij duidelijk dat ze inderdaad via Schmidt gekomen zijn.
Ze hebben net een lening afgesloten en dit de gewenste trainer van de president. Dus waar bij Koeman alles aan de trainer lag, zal nu de schuld wel naar het elftal worden geschoven. Met als excuus dat het elftal nog een erfenis is van de vorige president en trainer. Dat dit een totaal inconsequent verhaal is mag de pret niet drukken.En de opvolger is al bekend, Xavi schijnt een contract te hebben getekend. Ik heb zo het idee dat de directie van Barcelona met smart zat te wachten op een nederlaag. Ben benieuwd hoe lang het duurt totdat hij de laan uitvliegt.
Ze hebben net een lening afgesloten en dit de gewenste trainer van de president. Dus waar bij Koeman alles aan de trainer lag, zal nu de schuld wel naar het elftal worden geschoven. Met als excuus dat het elftal nog een erfenis is van de vorige president en trainer. Dat dit een totaal inconsequent verhaal is mag de pret niet drukken.
Barcelona is al failliet, maar wordt nog gedoogd.Word tijd dat Barcelona falliet gaat.
Te gek voor woordenBarcelona is al failliet, maar wordt nog gedoogd.![]()
![]()
Tenzij die Xavi ineens een berg geld krijgt, gaat er niet veel veranderen qua prestaties gok ik zo. Overigens ook een onbewezen coach. Leuk dat hij een geweldige speler was, maar dat betekent natuurlijk niet automatisch dat hij een goede coach zal zijn (zie MvB, FdB).Ze hebben net een lening afgesloten en dit de gewenste trainer van de president. Dus waar bij Koeman alles aan de trainer lag, zal nu de schuld wel naar het elftal worden geschoven. Met als excuus dat het elftal nog een erfenis is van de vorige president en trainer. Dat dit een totaal inconsequent verhaal is mag de pret niet drukken.