Spaans voetbal

Het droevige is, er kan nog maar 1 persoon ontslagen worden en dat is Koeman zelf nog..
Bij een club als dat krijg je lading nieuwe spelers en zorg dat ze prijzen pakken, lukt dat niet lig je zo op straat en vier je kerst weer in NL
Mits wij reizigers uit Spanje toelaten :sneaky:
 
Het droevige is, er kan nog maar 1 persoon ontslagen worden en dat is Koeman zelf nog..
Bij een club als dat krijg je lading nieuwe spelers en zorg dat ze prijzen pakken, lukt dat niet lig je zo op straat en vier je kerst weer in NL

Maar hij is wel coach van Barcelona geweest! Een quickie kan ook best lekker zijn.
 
Het droevige is, er kan nog maar 1 persoon ontslagen worden en dat is Koeman zelf nog..
Bij een club als dat krijg je lading nieuwe spelers en zorg dat ze prijzen pakken, lukt dat niet lig je zo op straat en vier je kerst weer in NL
Voor kerst prijzen pakken? Dat is een onmogelijke opgave. Letterlijk onmogelijk.
 
Voor kerst prijzen pakken? Dat is een onmogelijke opgave. Letterlijk onmogelijk.

Naja bedoel de boel aan de praat gekregen heeft voor kerst *
Barca kan geen tussenjaartje opbouw doen, hij kan dus alleen maar falen met zijn droom eigenlijk.

En het ergste is, de man is een fucking gier, toen ik 16 was werkte ik bij een bekende chinees restaurant in Bussum, familie koeman bestelde daar vaak en ik bracht het op de brommer. Geen cent fooi werd er gegeven.
 
Laatst bewerkt:
Naja bedoel de boel aan de praat gekregen heeft voor kerst *
Barca kan geen tussenjaartje opbouw doen, hij kan dus alleen maar falen met zijn droom eigenlijk.

En het ergste is, de man is een fucking gier, toen ik 16 was werkte ik bij een bekende chinees restaurant in Bussum, familie koeman bestelde daar vaak en ik bracht het op de brommer. Geen cent fooi werd er gegeven.
Misschien houdt ie niet van Joego’s ;)
 
Geruchten gaan trouwens dat Wijnaldum naar Barca gaat. Jammer. Al vertrekken de meeste huilebalken, dus misschien wordt Barca wel sympathieker.
 
Meestal een slecht idee, vind ik.

Altijd een slecht idee, vind ik. Daarmee geef je de club en fans als trainer zijnde namelijk een ons kent ons gevoel. Ook kliekjesvorming, de gevestigde orde zal zo'n invasie van Nederlanders niet makkelijk accepteren. Je legt daarmee enorm veel druk op jezelf en de spelers die je haalt, want er zal dan extra snel op de minpunten en fouten gelet gaan worden door pers en fans. Nu las ik zelfs dat hij Stengs en Boadu wou halen, alsof dat Barca niveau is :maniac: :lmao:
En dan staat die volgende voorzitterskandidaat nu al paraat om Koeman eruit te trappen. Nee, Koeman moet zich vooral met coachen bezig houden en liever niet met aankopen, daar zal hij gezien de huidige toestand van Barca zijn handen al meer dan vol aan hebben.
 
Snel van Beek halen, de concurrentie hier moet beetje wat afzwakken. Mja wat ze voor hem krijgen zal ook weer extreem zijn pff
 
Lionel Messi tells Barcelona he wants to leave the club

link

Barcelona confirmed to The Associated Press on Tuesday that the Argentina great sent a document expressing his desire to leave.

Barcelona said the document sent by Messi referenced a clause allowing him to leave for free at the end of the season. However, the club said the deadline for triggering that clause expired in June and that it would seek legal advice. Messi’s contract also includes a 700 million euro ($826 million) buyout clause.

Ze kunnen hem dus aan zijn contract houden. :cautious:
 
Lionel Messi tells Barcelona he wants to leave the club

link

Barcelona confirmed to The Associated Press on Tuesday that the Argentina great sent a document expressing his desire to leave.

Barcelona said the document sent by Messi referenced a clause allowing him to leave for free at the end of the season. However, the club said the deadline for triggering that clause expired in June and that it would seek legal advice. Messi’s contract also includes a 700 million euro ($826 million) buyout clause.

Ze kunnen hem dus aan zijn contract houden. :cautious:
Opvolger van David Silva bij City?
Lukaku en Martinez bedienen bij Inter?
Of met Mbappe, Neymar en Di Maria de uitdaging aan gaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan