Spaans voetbal

'Soap Neymar gaat door: Spaanse voetbalbond weigert 222 miljoen van PSG'

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...-van-psg-.html

De soap rond Neymar gaat nog even door. De Spaanse voetbalbond heeft de afkoopsom van 222 miljoen euro niet geaccepteerd. Dat melden bronnen uit Spanje, waaronder Sport, Marca en El Mundo Deportivo.

:p :sick: Wie bepaalt de regels en wie verandert de regels? :crazy:
 
Je stelt als Barcelona een contract op met een speler genaamd Neymar en denkt zet er maar een absurd hoge transfersom in als het contract afgekocht moet worden. Zo hoog dat er geen gek is die dat ooit zal betalen. Laten we het maar op € 222.000.000,= zetten.

En dan komt er een gek die dat wil betalen en is het ook weer niet goed. :FP:
Barcelona neem het geld. Deze kans komt nooit meer.
Mocht de Spaanse voetbalbond de transfer tegen kunnen houden dan zit Barcelona met de gebakken peren. :shifty:
 
Barça pakt snel door en verwijdert posters met Neymar bij Camp Nou

De transfer naar Paris Saint-Germain is nog niet officieel rond, maar Barcelona heeft vandaag al posters van Neymar bij het Camp Nou laten verwijderen. Er zijn nieuwe posters opgehangen met alleen Gerard Piquè, Luis Suárez, Lionel Messi, Andres Iniesta en Sergio Busquetes.

De LFP stribbelt nog tegen met wat laatste stuiptrekkingen , maar het gaat gewoon door. :p :crazy:
:unsure:Voor PSG te hopen dat hij niet al komende week na het tekenen van het contract te maken krijgt met een afgescheurde kruisband een dubbele beenbreuk of een hartstilstand. :re:

 
Je stelt als Barcelona een contract op met een speler genaamd Neymar en denkt zet er maar een absurd hoge transfersom in als het contract afgekocht moet worden. Zo hoog dat er geen gek is die dat ooit zal betalen. Laten we het maar op € 222.000.000,= zetten.

En dan komt er een gek die dat wil betalen en is het ook weer niet goed. :FP:
Barcelona neem het geld. Deze kans komt nooit meer.
Mocht de Spaanse voetbalbond de transfer tegen kunnen houden dan zit Barcelona met de gebakken peren. :shifty:

Supporters bedrog en deze show even voor bühne. Inderdaad blij zijn dat ze van deze overschatte voetballer af zijn. Voor dit geld kopen ze 4 spelers terug met meer kwaliteit, Barca wordt van deze deal twee keer beter. Qatar als financier is evenwel dubieus als misselijkmakend.
 
Supporters bedrog en deze show even voor bühne. Inderdaad blij zijn dat ze van deze overschatte voetballer af zijn. Voor dit geld kopen ze 4 spelers terug met meer kwaliteit, Barca wordt van deze deal twee keer beter. Qatar als financier is evenwel dubieus als misselijkmakend.

Qatar dubieus? Klopt. Net zoals de financiers van Ciry en Chelsea. Of de bijzonderen bank- en belastingconstructies van Real en Barca.
 
Elke club heeft tegenwoordig wel een of andere constructie echter Qatar staat bovenaan mijn lijstje wellicht handig om hun buurlanden te volgen met een boycot.
of PSV moet even een kopje thee gaan drinken met Salman bin Abdoel Aziz al-Saoed waarna wij de top gaan behalen.
 
FC Barcelona heeft met Liverpool een principe-akkoord bereikt over Philippe Coutinho. Dat meldt ESPN. Het bedrag kan oplopen tot 120 miljoen euro.

:unsure:Het spel is op de wagen. :re:
 
FC Barcelona heeft met Liverpool een principe-akkoord bereikt over Philippe Coutinho. Dat meldt ESPN. Het bedrag kan oplopen tot 120 miljoen euro.

:unsure:Het spel is op de wagen. :re:

Vind ik hem niet waard. Zou altijd voor Mbappé gaan. En anders voor Dembele van Dortmund. Als vervanger van Iniesta zou ik eerder gaan voor Ozil of als alternatief David Silva.
 
Vind ik hem niet waard. Zou altijd voor Mbappé gaan. En anders voor Dembele van Dortmund. Als vervanger van Iniesta zou ik eerder gaan voor Ozil of als alternatief David Silva.

:unsure:Geen enkele speler is dat waard, maar ja, de bedragen lopen nu eenmaal de spuigaten uit tegenwoordig. Over een paar jaar kost de beste speler 1 miljard :crazy::sick:
 
:unsure:Geen enkele speler is dat waard, maar ja, de bedragen lopen nu eenmaal de spuigaten uit tegenwoordig. Over een paar jaar kost de beste speler 1 miljard :crazy::sick:

Snap ik, maar ik bedoel ook in de context van de hoge bedragen vind ik 120 miljoen te veel. Geef ik liever ongeveer 80 a 90 miljoen uit aan Ozil. Zoveel zal hij denk ik moeten kosten.
 
Barca duidelijk niet, alles waar de club ooit voor leek te staan kan je zo de prullebak in flikkeren

En wel hypocriet een pact proberen te sluiten met andere topclubs om PSG te boycotten en kinderachtig alles in het werk stellen om de deal te vertragen. Zelf doen ze er ook keihard aan mee. Barca mes que un club? Sure.
 
[h=1]Real wil in beroep tegen rood Ronaldo, maar moet vrezen voor zware straf[/h] http://www.ad.nl/buitenlands-voetba...o-maar-moet-vrezen-voor-zware-straf~a7eab8b1/

Die 2e gele kaart was niet terecht, maar het shirtje uittrekken is zo dom. :FP: En de scheidsrechter een duw geven. :p

Vanwege dat duwtje lijkt een fikse schorsing voor Ronaldo momenteel waarschijnlijker dan vrijspraak. De scheidsrechter heeft het incident op zijn wedstrijdformulier gezet, met de woorden. ,,Bij het zien van de rode kaart duwde de speler me als teken van frustratie." Ronaldo hangt daarbij, naast een schorsing van één duel voor zijn rode kaart, nog een extra sanctie van vier tot twaalf duels boven het hoofd, meldt Marca.

Het was wel een geweldige goal van Ronaldo (1-2). En ook de 1-3 van Marco Asensio.

http://www.ad.nl/buitenlands-voetba...sensio-in-zinnenprikkelende-clasico~abbfc327/




 
[h=1]Real wil in beroep tegen rood Ronaldo, maar moet vrezen voor zware straf[/h] http://www.ad.nl/buitenlands-voetba...o-maar-moet-vrezen-voor-zware-straf~a7eab8b1/

Die 2e gele kaart was niet terecht, maar het shirtje uittrekken is zo dom. :FP: En de scheidsrechter een duw geven. :p

Vanwege dat duwtje lijkt een fikse schorsing voor Ronaldo momenteel waarschijnlijker dan vrijspraak. De scheidsrechter heeft het incident op zijn wedstrijdformulier gezet, met de woorden. ,,Bij het zien van de rode kaart duwde de speler me als teken van frustratie." Ronaldo hangt daarbij, naast een schorsing van één duel voor zijn rode kaart, nog een extra sanctie van vier tot twaalf duels boven het hoofd, meldt Marca.

Het was wel een geweldige goal van Ronaldo (1-2). En ook de 1-3 van Marco Asensio.

http://www.ad.nl/buitenlands-voetba...sensio-in-zinnenprikkelende-clasico~abbfc327/

een van de grootste spelers van Spanje, wedstrijdje of 8 minimaal ivm de voorbeeldfunctie wat mij betreft
 
En Barca is volledig de weg kwijt: 40 miljoen voor een 29 jarige mislukkeling van Tottenham die in China aan het voetballen was... Na spelers als Mathieuw, D. Suarez, Arda Turan, Aleix Vidal en vele andere middelmaten nu dit. Ik hoop dat Barca ook dit seizoen volledig op haar bek gaat en net als gisteren in eigen huis vernederd wordt door Real. Dit wanbeleid moet keihard afgestraft worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan