Sergiño Dest (V)

Nou nu met een blessure zo’n zware investering doen terwijl hij er zeer lange tijd uitkan liggen is een duivels dilemma en lijkt niet verstandig.
Daar wordt ook naar gekeken natuurlijk. We willen geen nieuwe Kromkamp. Gewoon fitte spelers..
 
Daar wordt ook naar gekeken natuurlijk. We willen geen nieuwe Kromkamp. Gewoon fitte spelers..
Het is zeker belangrijk om goed te kijken. Het kan wel goed uitpakken, kijk maar naar Boscagli en Mauro die er heel lang uit lagen. Er zijn zeker ook voorbeelden van spelers die er niet goed uit kwamen dus eht blijft een afweging
 
Dest houden worden al haast onmogelijke klus, kapotte of hele versie van hem. Ik ga er van uit dat hij zijn laatste wedstijd al gespeeld heeft.
 
Erg moeilijke kwestie nu. Ergens wil je juist nu vertrouwen uitstralen, en kun je er wellicht veel makkelijker uitkomen met hem nu. Hij zal niet makkelijk bij een andere club beginnen nu, en Barca zal ook niet op hem zitten te wachten. Je kunt je van je beste kant laten zien als club door het vertrouwen om te zetten in een contract, waar je mogelijk later beloond wordt.

Aan de andere kant - het kan ook heel tricky zijn of hij weer op niveau komt. Als hij daadwerkelijk een topsalaris moet, voor een 'misschien', is dat eigenlijk niet te verantwoorden. Je kunt dan ook niet de optie lichten en gewoon verder kijken. Voor 10 miljoen heb je niet net zo'n goeie (hij is zeker de 2e helft steevast bij de top 3 spelers en by far de beste back in de Eredivisie), maar misschien wel voor een miljoen of 5-8 een waardige speler. Zeker als je bedenkt dat je Mauro al hebt. Minder risico, inzetten op iets lager niveau, maar wel lulliger voor die jongen.
 
Ik denk dat ik het risico niet zo willen lopen als TD. Goeie speler uiteraard, maar een dure jongen voor de payroll als hij tot 2025 moet revalideren, niet zeker wetende dat Dest ooit weer z'n niveau gaat aantikken. Triest voor die jongen, maar ik zou verder kijken als ik PSV was.
 
Ik denk dat ik het risico niet zo willen lopen als TD. Goeie speler uiteraard, maar een dure jongen voor de payroll als hij tot 2025 moet revalideren, niet zeker wetende dat Dest ooit weer z'n niveau gaat aantikken. Triest voor die jongen, maar ik zou verder kijken als ik PSV was.
Het hangt wel heel erg af van dat salaris. Als hij liever voor een lager salaris hier nu rustig revalideert met meer zekerheid, dan zou ik daar zeker wel voor open staan.
 
Ik denk dat ik het risico niet zo willen lopen als TD. Goeie speler uiteraard, maar een dure jongen voor de payroll als hij tot 2025 moet revalideren, niet zeker wetende dat Dest ooit weer z'n niveau gaat aantikken. Triest voor die jongen, maar ik zou verder kijken als ik PSV was.
Dest heeft lang gewacht om te beslissen of hij bij PSV wil blijven. Door deze blessure wellicht te lang. Erg sneu voor hem. Er zijn alleen maar verliezers.
 
Ik denk dat ik het risico niet zo willen lopen als TD. Goeie speler uiteraard, maar een dure jongen voor de payroll als hij tot 2025 moet revalideren, niet zeker wetende dat Dest ooit weer z'n niveau gaat aantikken. Triest voor die jongen, maar ik zou verder kijken als ik PSV was.
Gewoon kaarten op tafel als ze zijn, we willen dolgraag met je door, dit word ons maximum salaris en dit ons plan. Ga lekker terug naar Barca tot iig de winterstop om tegen je torenhoge salaris daar bij die grote club met super faciliteiten en aangenaam weer te revalideren. In de winter bieden we je dit contract voor 25/26 met een tekenbonus van (3/4 clausule nu) als je dicht bij je rentree bent waarna je transfervrij komt. Of directe overname in de winter en wat er van de 10mio vergoeding aan Barca overblijft gaat dan naar jou. Op dit speelveld kan psv de financiële risico’s niet nemen om je direct over te nemen terwijl je er zo lang uit ligt.
 
Gewoon kaarten op tafel als ze zijn, we willen dolgraag met je door, dit word ons maximum salaris en dit ons plan. Ga lekker terug naar Barca tot iig de winterstop om tegen je torenhoge salaris daar bij die grote club met super faciliteiten en aangenaam weer te revalideren. In de winter bieden we je dit contract voor 25/26 met een tekenbonus van (3/4 clausule nu) als je dicht bij je rentree bent waarna je transfervrij komt. Of directe overname in de winter en wat er van de 10mio vergoeding aan Barca overblijft gaat dan naar jou. Op dit speelveld kan psv de financiële risico’s niet nemen om je direct over te nemen terwijl je er zo lang uit ligt.
Alle kaarten op tafel is eigenlijk altijd wel een goeie aanpak. Je zult ongetwijfeld dan een paar keer genaaid worden, maar je straalt wel eerlijkheid en vertrouwen uit. Dat kan nooit mis zijn. En het past ook gewoon goed bij PSV.
 
Jammer voor hem en ons als PSV zijnde zou ik hier niet te veel druk om maken. Hij straalt met elk interview uit dat die het wel mooi vind geweest hier, en terecht de eredivisie is ook een speeltuin voor hem.
 
Jammer voor hem en ons als PSV zijnde zou ik hier niet te veel druk om maken. Hij straalt met elk interview uit dat die het wel mooi vind geweest hier, en terecht de eredivisie is ook een speeltuin voor hem.
PSV kennende zullen we Dest een contract aanbieden en ik denk dat Dest daar ook wel op ingaat. Zeker door die blessure.

Wat we dan ook meteen weten is dat we die positie invullen met Mauro Jr. en PvA. Wat in principe een prima dubbele bezetting is.
 
PSV kennende zullen we Dest een contract aanbieden en ik denk dat Dest daar ook wel op ingaat. Zeker door die blessure.

Wat we dan ook meteen weten is dat we die positie invullen met Mauro Jr. en PvA. Wat in principe een prima dubbele bezetting is.
Opzich een prima bezetting. En inderdaad voor de Eredivisie prima maar toch niet voor de CL, tenzij er een stabiele factor centraal erbij komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan