Sergiño Dest (V)

Je hebt gelijk.
In het geval van Dest werd mijn oordeel beinvloed omdat ik het als zeer spijtig zie mocht hij gaan.
Maar in veel gevallen, van b.v. Kiki Musampa tot en met Ihattaren is er toch wel iets voor mijn redenering te zeggen?
Voorbeelden genoeg inderdaad. Het Bosman arrest heeft dit veroorzaakt. Zonder dit arrest waren veel spelers veel langer in Nederland gebleven en had een Ajax veel langer kunnen genieten van een Seedorf en wij van een van Bommel. Van Breukelen zou de penalty van Veloso nooit gestopt hebben wanneer dat arrest er in die tijd al was want dan had hij op dat moment waarschijnlijk bij een Tottenham gekeept.
 
Voorbeelden genoeg inderdaad. Het Bosman arrest heeft dit veroorzaakt. Zonder dit arrest waren veel spelers veel langer in Nederland gebleven en had een Ajax veel langer kunnen genieten van een Seedorf en wij van een van Bommel. Van Breukelen zou de penalty van Veloso nooit gestopt hebben wanneer dat arrest er in die tijd al was want dan had hij op dat moment waarschijnlijk bij een Tottenham gekeept.
Ook de EU vorming heeft hierbij geholpen. Ik heb Gullit wel eens horen zeggen dat zijn werkvergunning enorm lang duurde bijvoorbeeld vergeleken met nu.
 
Kip en het ei.

Spelers meer betalen betekent een ploeg op middenniveau CL. Minder betalen is tevreden zijn met top-2 en 3 eredivisie en uitschakeling eerste ronde CL.
Aanvullend hierop dat sterkere teams betere lotingen krijgen, wat hogere inkomsten waarschijnlijk maakt, wat sterkere teams weer mogelijk maakt. Portugal heeft hier jaren van geprofiteerd totdat wij via de Conference League veel extra punten pakten (en oke, goede jaren Ajax).

On topic: Dest brengt het niveau wat we zoeken. Alles aan doen.
 
Ah, weer een mysterieuze blessure op de training opgelopen. Wij eindigen het seizoen met 10 man gok ik
 
Ik vraag mij wel serieus af wat PSV eigenlijk doet op de training. Dest, maar ook Saibari en Veerman lag er ook een tijdje uit. En er waren er volgens mij nog wel meer die ineens midweeks geblesseerd raakten. En Lang natuurlijk, helemaal in het begin. Je gaat je geeneens tijdens de wedstrijd meer zorgen maken over blessures. Nee, komen ze de trainingweek wel door?
 
Terug
Bovenaan Onderaan