Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ik verwacht een duo, of liever gezegd een trio-baan.Draai m om, als nu er al brede interesse voor 10 tallen miljoenen is met wat ie tot nu toe heeft laten zien, wat is ie dan waard als ie zijn doelpunten en assist ook met grotere regelmaat en in Europa laat zien? Ik heb er wel vertrouwen in.
Zo vond ik Lozano in zijn laatste seizoen PSV wat tegenvallen. En ook in Napels geen grote weerstand bij t verkopen. Ik verwacht dan ook stiekem dat Baka ons Chucky dit jaar uit de basis gaat houden..
Wie?Obispo hervat groepstraining. Dus nu is alleen Mauro jr nog niet fit.
Inmiddels Mauro sr.
Oh ja, die!Inmiddels Mauro sr.
Wij hadden het al geconstateerd, maar fijn dat dat daar ook zo is.![]()
'PSV constateert 'weeffout' in selectie en gaat in januari transfermarkt op'
Bij PSV gaan de blikken langzaam al op de winterse transferperiode. Duidelijk is dat de Eredivisie-koploper in januari een extra verdedigende middenvelder wil aantrekken, schetst het Eindhovens Dagblad.www.voetbalprimeur.nl
In Januari gaat er dus nog een nummer 6 bijkomen![]()
Lang, Bakayoko, Lozano en Vertessen is prima voor de buitenposities. Voor Lang hoeft geen vervanger gehaald. Vertessen doet het super, en Lozano toonde tegen Sparta tekenen van herstel.Is er maar 1 weeffout in onze selectie? Ik denk namelijk dat er juist meer aandacht moet komen voor de verdediging. PSV heeft wel Bella Kotchap gehaald, maar die zit de laatste weken vaker op de bank dan dat hij in de basis start en daarnaast hebben we nog onze clown Ramalho achterin. Ik hoop dan ook dat Ramalho in de winterstop verkocht wordt samen met Obisbo en dat er 2 versterkingen komen voor de achterhoede. Daarnaast mag er natuurlijk een nieuwe nummer 6 komen en indien mogelijk een directe concurrent voor Noa Lang, aangezien hij regelmatig pijntjes heeft aan de hamstring. Kortom, er is niet 1 weeffout, maar er zijn er meerdere en die moeten aangepakt worden in de winterstop.
Jij vindt Ramalho en Obispo dus goed genoeg voor de verdediging van PSV...? Ik zou op z'n minst toch wel 1 verdediger erbij willen hebben in de winterstop...Lang, Bakayoko, Lozano en Vertessen is prima voor de buitenposities. Voor Lang hoeft geen vervanger gehaald. Vertessen doet het super, en Lozano toonde tegen Sparta tekenen van herstel.
De verdediging: zeker als Obispo en Mauro sr. weer terug zijn, heb je voldoende bezetting. De vraag is: zijn de poppetjes kwalitatief goed genoeg?
Middenveld: daar kom je, verdedigend gezien, echt iemand te kort. Als Schouten wegvalt, moet Veerman die positie vooralsnog overnemen. Daar wordt hij niet blij van, en PSV niet beter.
Ik denk dus dat er inderdaad maar één weeffout in de selectie zit; het verdedigende middenveld. De verdediging: daar kan misschien blijken dat er een kwalitatieve inschattingsfout is gemaakt. Maar Bella Kotchap gaat zijn ritme nog wel pakken, en Ramalho heeft al zijn foutjes gewoon opgespaard in de eerste weken van de competitie. Obispo is weer fris in zijn hoofd en gaat geen rare dingen meer doen. Komt goed!
Dat is dus precies wat hij niet zegt.Jij vindt Ramalho en Obispo dus goed genoeg voor de verdediging van PSV...? Ik zou op z'n minst toch wel 1 verdediger erbij willen hebben in de winterstop...
In kwantiteit zitten we prima achterin. Eens dat de kwaliteit omhoog moet, maar dan moeten we dus wel doorselecteren. Eerst wat eruit.Is er maar 1 weeffout in onze selectie? Ik denk namelijk dat er juist meer aandacht moet komen voor de verdediging. PSV heeft wel Bella Kotchap gehaald, maar die zit de laatste weken vaker op de bank dan dat hij in de basis start en daarnaast hebben we nog onze clown Ramalho achterin. Ik hoop dan ook dat Ramalho in de winterstop verkocht wordt samen met Obisbo en dat er 2 versterkingen komen voor de achterhoede.
Noa viel uit en we brachten Chucky. Die luxe heb ik nog niet vaak meegemaakt. Ook Vertessen doet het tot nu toe gewoon helemaal prima. Die 6 is echt een stuk belangrijker, als Schouten uitvalt hebben we gewoon heel weinig.Daarnaast mag er natuurlijk een nieuwe nummer 6 komen en indien mogelijk een directe concurrent voor Noa Lang, aangezien hij regelmatig pijntjes heeft aan de hamstring. Kortom, er is niet 1 weeffout, maar er zijn er meerdere en die moeten aangepakt worden in de winterstop.
Met weeffout , al is dat in deze context een vreemde uitdrukking, wordt geen kwaliteitsprobleem bedoeld.Is er maar 1 weeffout in onze selectie? Ik denk namelijk dat er juist meer aandacht moet komen voor de verdediging. PSV heeft wel Bella Kotchap gehaald, maar die zit de laatste weken vaker op de bank dan dat hij in de basis start en daarnaast hebben we nog onze clown Ramalho achterin. Ik hoop dan ook dat Ramalho in de winterstop verkocht wordt samen met Obisbo en dat er 2 versterkingen komen voor de achterhoede. Daarnaast mag er natuurlijk een nieuwe nummer 6 komen en indien mogelijk een directe concurrent voor Noa Lang, aangezien hij regelmatig pijntjes heeft aan de hamstring. Kortom, er is niet 1 weeffout, maar er zijn er meerdere en die moeten aangepakt worden in de winterstop.
Wat huez zegt. Ik ben er inderdaad bang voor dat er achterin een inschattingsfout is gemaakt.Jij vindt Ramalho en Obispo dus goed genoeg voor de verdediging van PSV...? Ik zou op z'n minst toch wel 1 verdediger erbij willen hebben in de winterstop...
Even een opmerking voor de startpagina.. Consulenten mag er uit.. die pagina bestaat niet meer
Vanaf nu ook hier niet meerEven een opmerking voor de startpagina.. Consulenten mag er uit.. die pagina bestaat niet meer![]()
Ze gaan blijkbaar wel vrolijkheid toevoegen aan de ploeg.
En dat zijn?