Selectie PSV: Algemeen

Ongezouten

Bondscoach
Sangare, Doan, Gakpo, Madueke, Obispo, ook Bruma en Pröpper en Max houden en de rest een hele grote bezem er door heen.
Max, Pröpper en Bruma goed genoeg voor de bank en ook Götze, mocht hij niet meer dan 1 miljoen per jaar verdienen.
Ook Ramalho goed genoeg voor de bank.
Al die oudjes, dure spelers zonder restwaarde die ook niets toevoegen, al die half fitte spelers.. Of Mwene of Teze.. zelfs niet goed genoeg voor de bank. Weg er mee.
:fear:Oké jongens, wie heeft de account van IPF gehackt?

• Hahaha!
Reactions: IPF

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
:fear:Oké jongens, wie heeft de account van IPF gehackt?
Je doelt waarschijnlijk op het feit dat ik sommige spelers toch niet weg zou doen. Ik vind dat we een stuk of 3-4 spelers hebben die best wel goed zijn voor de bredere bank om in te vallen of wanneer nodig. Dat geldt zeker voor Ramalho en ook Max en Götze.

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
Je doelt waarschijnlijk op het feit dat ik sommige spelers toch niet weg zou doen. Ik vind dat we een stuk of 3-4 spelers hebben die best wel goed zijn voor de bredere bank om in te vallen of wanneer nodig. Dat geldt zeker voor Ramalho en ook Max en Götze.
Je hebt ook niet perse 11 toppers nodig, hadden we in '88 ook niet en in '04 ook niet. Maar nu is het wel teveel middelmaat, daar moet wel wat ingewisseld worden.

Kira

Aanvoerder
Niks is zo opportunistisch als een voetbalsupporter, ook de immer objectieve Kruspe ontkomt niet aan menselijke trekjes.

Ik moet bekennen dat er een aantal spelers zijn die het de laatste weken erg goed doen van wie ik het niet verwacht had, en ik zou het ergens toch wel teleurstellend vinden om deze spelers na dit seizoen kwijt te raken: Doan, Bruma en Guti.

Stilstand is achteruitgang, en je moet doorselecteren om het beste uit je team te halen. Tevens hebben we op een aantal posities echt goede kwaliteitsimpulsen nodig. Maar als supporter van de club heb je toch altijd binding met een aantal spelers - soms om een objectieve reden en soms heb je geen flauw idee waarom. Spelers die je net even extra die goal of een goede wedstrijd gunt omdat je een zwak hebt voor die spelers. Dat dit bij een Sangaré, Gakpo, Götze, Madueke of Ramalho het geval is, is niet meer dan logisch - dit zijn de dragende spelers, sterren van de club etc. Maar ik moet bekennen dat ik dit gevoel ook wel een beetje begin te krijgen bij Doan, Bruma en Guti.

Drie slechte wedstrijden op rij en dit kan zomaar anders zijn, maar ik zou het erg jammer vinden als zij vertrekken.

Een keeper, rechtsback, linksback en spits zijn broodnodig voor de basis (ik zou Obispo namelijk wel het vertrouwen durven te geven naast Ramalho). Die vier aankopen, met het doorselecteren van Drommel, Mvogo, Mwene, Boscagli, Max, Van Ginkel, Pröpper, Zahavi en Vinicius, en je komt volgend seizoen een heel eind.

Kunnen we iedereen bij het grofvuil zetten behalve Sangaré, Gakpo en Götze? En dan nog Doan voor de bank behouden.

Wat een ongekend matige selectie is dit zeg. Zo een Teze laat je als supporter toch gewoon kotsen? Mwene? Zahavi? Max? Drommel? Van Ginkel? Pröpper? Mauro? En sorry, zelfs Ramalho... Guti en Bruma doen hun best maar gaan je ook niet verder brengen. Madueke is non stop geblesseerd. Boscagli... Pfff.

Hier moet keihard de bezem door.
Drie slechte wedstrijden? Kennelijk ben je zo menselijk dat je er maar eentje nodig hebt ;P

Kruspe

Administrator
Administrator
Drie slechte wedstrijden? Kennelijk ben je zo menselijk dat je er maar eentje nodig hebt ;P
Haha, dat zal ik nooit ontkennen.

Nee, vanavond doet pijn. Even los van die irritante matchfixer hebben we vanavond echt geen seconde aanspraak gemaakt op doorbekeren in het toernooi waar we vooraf eigenlijk niet eens in wilden spelen. Guti en Bruma, hoe erg ik het ze ook gunde om een mooie pot te spelen, zakten flink door het ijs. Helaas.

Nep Scout

Aanvoerder
Even los van die irritante matchfixer
Haha, hier moest ik echt om lachen. :lol:Bellingham's opmerking is zo trending geworden, die Duitser gaat dit nu elke keer aanhoren van supporters van verliezende clubs als hij de zoveelste discutabele beslissing maakt. Niet alleen in Duitsland maar in heel Europa, commentatoren zullen het ons niet laten vergeten.

Kruspe

Administrator
Administrator
Haha, hier moest ik echt om lachen. :lol:Bellingham's opmerking is zo trending geworden, die Duitser gaat dit nu elke keer aanhoren van supporters van verliezende clubs als hij de zoveelste discutabele beslissing maakt. Niet alleen in Duitsland maar in heel Europa, commentatoren zullen het ons niet laten vergeten.
Terecht. Ik geloof in tweede kansen, maar ik vind het te bizar voor woorden dat zo iemand nog mag fluiten op het hoogste niveau. Z'n achterlijke en eenzijdige gefluit van vanavond helpt niet mee om mijn mening daarover te herzien.

Nep Scout

Aanvoerder
Terecht. Ik geloof in tweede kansen, maar ik vind het te bizar voor woorden dat zo iemand nog mag fluiten op het hoogste niveau. Z'n achterlijke en eenzijdige gefluit van vanavond helpt niet mee om mijn mening daarover te herzien.
Ben ik met je eens. Als ik zo laag was dat ik hetzelfde had gedaan, had ik denk ik iets anders gezocht om te doen. Ik zou het niet durven om terug te gaan en het nog eens te proberen. Deze man gaat gewoon door en niemand bij de Uefa of de Bundesliga zegt er iets van..

Mikasa

Internationale Legende
Ik heb hem nu 2x in een week zien fluiten. Waardeloze scheidsrechter. En ongelooflijk als je op zaterdag zo'n kutwedstrijd fluit, dat je dan donderdag van de UEFA op een snoepreisje mag naar San Sebastian. Zitten er geen Siberische clubs meer in de E(C)L?

Kruspe

Administrator
Administrator
Ik heb hem nu 2x in een week zien fluiten. Waardeloze scheidsrechter. En ongelooflijk als je op zaterdag zo'n kutwedstrijd fluit, dat je dan donderdag van de UEFA op een snoepreisje mag naar San Sebastian. Zitten er geen Siberische clubs meer in de E(C)L?
Ik snap je punt, maar ook zij hebben het niet verdiend om te lijden onder zo een kluns.

Mikasa

Internationale Legende
Ik snap je punt, maar ook zij hebben het niet verdiend om te lijden onder zo een kluns.
Hahahaha ook waar. Maar het ging mij er natuurlijk om dat iemand zaterdag nog controversieel is en dan donderdags beloond wordt met een Europees optreden. Vreemd.

Maar goed, zoals we weten kan onze KNVB er ook wat van. Nijhuis lag afgelopen weekend nog onder een VARgrootglas en krijgt zondag Ajax-AZ.

IPF

Je as is het hart van je elftal: je keeper, het centrale duo achterin, een verbindingsspeler ( van Ginkel in zijn beste tijd) en een spits die de bal bij zich kan houden of iemand kan uitspelen of goed kan koppen ( allemaal tegelijk mag natuurlijk ook maar zo’n iemand speelt niet bij PSV). Dat is namelijk de belangrijkste reden dat we in Europa niet verder zijn gekomen plus de tactische fouten van de trainer maar daar wil ik het nu even niet over hebben.
Van het willen bereiken van de groepsfase CL naar 2 niveaus lager. We praten veel over de backs of buitenspelers enz maar je moet het hart van het elftal sterk maken en dat is bij PSV van een bedroevend niveau: Drommel, Boscagli, Ramalho, van Ginkel en normaal gesproken Zahavi. Dit is idd zelfs niet geschikt voor de EL! Vinicius doet echt zijn best en is iig iemand die alles geeft maar ook hij is niet het niveau wat je moet nastreven als PSS zijnde. Het is gewoon terecht dat je af bent gegaan tegen Monaco en Sociedad. JdJ moet zich echt schamen voor alles wat ie 2 jaar geleden aan geld heeft verkwanseld hier waardoor we dit seizoen maar 6 miljoen konden uitgeven.

Kruspe

Administrator
Administrator
Je as is het hart van je elftal: je keeper, het centrale duo achterin, een verbindingsspeler ( van Ginkel in zijn beste tijd) en een spits die de bal bij zich kan houden of iemand kan uitspelen of goed kan koppen ( allemaal tegelijk mag natuurlijk ook maar zo’n iemand speelt niet bij PSV). Dat is namelijk de belangrijkste reden dat we in Europa niet verder zijn gekomen plus de tactische fouten van de trainer maar daar wil ik het nu even niet over hebben.
Van het willen bereiken van de groepsfase CL naar 2 niveaus lager. We praten veel over de backs of buitenspelers enz maar je moet het hart van het elftal sterk maken en dat is bij PSV van een bedroevend niveau: Drommel, Boscagli, Ramalho, van Ginkel en normaal gesproken Zahavi. Dit is idd zelfs niet geschikt voor de EL! Vinicius doet echt zijn best en is iig iemand die alles geeft maar ook hij is niet het niveau wat je moet nastreven als PSS zijnde. Het is gewoon terecht dat je af bent gegaan tegen Monaco en Sociedad. JdJ moet zich echt schamen voor alles wat ie 2 jaar geleden aan geld heeft verkwanseld hier waardoor we dit seizoen maar 6 miljoen konden uitgeven.
Exact.

JdJ out.

De Bondscoach

Maoïst van lichte zeden
Je topscorers zijn Vertessen en daarna Bruma: Twee spelers die normaal gesproken op de bank beginnen. Bizar hoe het kan lopen.
Toch ook gewoon een compliment aan Schmidt waard - die ik verder een hele vreemde trainer blijf vinden (Gakpo in de spits- hou toch eens op met die idiote fratsen!).PSV is winterkampioen door de bank , zo simpel is het. Op cruciale momenten hebben Bruma, Vertessen, Doan, Mauro, zelfs Guti het team er doorheen getrokken. Daar speelt de trainer toch een bepaalde rol in.
Ik weet niet hoe. Hij is te zonderling om deze spelers direct te motiveren. Als mijn dochter met zo'n figuur thuis zou komen, zou ik hem subiet zo laten bedreigen door een paar Joegoslavische maffiatypes dat hij het land zou ontvluchten. Klinkt drastisch, maar anders kom je er niet van af.
Misschien heeft hij een of ander oud-Duits toverritueel ofzo...

IPF

Toch ook gewoon een compliment aan Schmidt waard - die ik verder een hele vreemde trainer blijf vinden (Gakpo in de spits- hou toch eens op met die idiote fratsen!).PSV is winterkampioen door de bank , zo simpel is het. Op cruciale momenten hebben Bruma, Vertessen, Doan, Mauro, zelfs Guti het team er doorheen getrokken. Daar speelt de trainer toch een bepaalde rol in.
Ik weet niet hoe. Hij is te zonderling om deze spelers direct te motiveren. Als mijn dochter met zo'n figuur thuis zou komen, zou ik hem subiet zo laten bedreigen door een paar Joegoslavische maffiatypes dat hij het land zou ontvluchten. Klinkt drastisch, maar anders kom je er niet van af.
Misschien heeft hij een of ander oud-Duits toverritueel ofzo...
Ik denk dat Schmidt best een goede trainer is die de individuele spelers beter maakt al is het niet zo moeilijk om Gakpo bijv beter te maken. Want Max kan hij kennelijk ook niet beter maken…
Een goede coach is iets anders en vraagt om andere eigenschappen en vaardigheden.

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
Ik denk dat Schmidt best een goede trainer is die de individuele spelers beter maakt al is het niet zo moeilijk om Gakpo bijv beter te maken. Want Max kan hij kennelijk ook niet beter maken…
Een goede coach is iets anders en vraagt om andere eigenschappen en vaardigheden.
Hij kan talenten nog beter maken, en dat is Max gewoon niet.

• Leuk
Reactions: IPF

De Bondscoach

Maoïst van lichte zeden
Je maakt Gakpo niet beter door hem in de spits te zetten.

Bovenaan Onderaan