DrJ
Routinier
Ze moesten model staan bij Madame Tussaud.Zouden ze het naar hun zin hebben in de Efteling?
Ze moesten model staan bij Madame Tussaud.Zouden ze het naar hun zin hebben in de Efteling?
Bij hun eigen wassen beeld?Ze moesten model staan bij Madame Tussaud.
Ik zie Doan best verlengen. Speelt veel dit seizoen, nog jong en maakt volgend seizoen best kans op een basisplaats ( vertrek gakpo en/of Madueke). In tegendeel dit seizoen kan hij wellicht al zeker stellen van een basisplaats.Doan, Gakpo en Guti moeten spelen willen ze kans maken op een WK selectie. Van Doan & Guti lopen de contracten af in 2023. Die zullen 100% zeker vetrekken.
Dat denk ik ook.. buiten dat heeft vooral middenveld en defensie prioriteit..Doan, Gakpo en Guti moeten spelen willen ze kans maken op een WK selectie. Van Doan & Guti lopen de contracten af in 2023. Die zullen 100% zeker vetrekken.
Vinicius kan toch ook gewoon echt niet voetballen. Hij werkt wel hard.Nu schrijf je dus Mwene en Vinicius na 6 mnd al afNieuwe club, land, taal, teamgenoten en trainer. .
Hoorde van de week nog in de skiete willy podcast dat Marco Timmer meldde dat er sinds zijn basisdebuut op 24 oktober er geen speler is in de eredivisie die meer betrokken is bij doelpunten 3 goals en 4 assists. Ook nog goaltje en assists in de EL. Ja hij moet wel echt vaker scoren, maar kom op man om nou te zeggen dat die helemaal niet kan voetballen wel overdreven.Vinicius kan toch ook gewoon echt niet voetballen. Hij werkt wel hard.
Je hebt natuurlijk wel ergens gelijk. Een vriend van mij, een echte Ajacied, zei een tijdje geleden tegen mij dat de PSVers van oudsher erg goed in zijn om iemand heel snel af te schrijven. Hij bedoelde weliswaar meer voor de eigen jeugd van PSV die heel snel als niet goed genoeg wordt bestempeld hier maar zei dat nadat Doan en Bruma het zo goed deden. Ook over Vinicius zei hij dat ie echt zijn waarde gaat bewijzen, veel meer dan Zahavi. Zahavi heeft namelijk alleen maar kunnen renderen in elftallen waar het spel om hem is opgebouwd. Hier is dat niet het geval. En het is niet zo dat elke goede speler ook overal past. Met Vinicius is bijv veel meer combinatie voetbal mogelijk en hij vecht voor elke meter. Zahavi gedraagt zich als een diva. En dat zeg ik niet omdat ik hem op het veld niet zijn best zie doen maar omdat het allemaal wat vrijblijvend oogt. Maar goed, we zouden niet meer de spelers zo moeten afschrijven, was de moraal van dit verhaal en je ziet het: ik houd me daar ook meteen aanNu schrijf je dus Mwene en Vinicius na 6 mnd al afNieuwe club, land, taal, teamgenoten en trainer. .
Daar heb je wel een punt hoor. Kan ook zijn dat ik er naast zit, maar ik vind het niet het niveau dat PSV hoort na te streven. Ik ga hieronder even verder daar op in.Nu schrijf je dus Mwene en Vinicius na 6 mnd al afNieuwe club, land, taal, teamgenoten en trainer. .
Eens met deze post. Zie zelf ook veel liever Vinicius dan Zahavi die ik echt waardeloos vind op veel vlakken. Vinicus werkt hard, doet het statistisch gezien prima en brengt een bepaald vuur met zich mee. Ik heb wel een beetje een zwak voor hem. Desondanks vind ik dat een spits van PSV van een hoger niveau moet zijn dan iemand die geen bal kan overspelen, de coopertest in 50 minuten loopt en toch wel heel veel grote kansen nodig heeft om een doelpunt te produceren. Voor nu prima om hem te laten staan hoor, maar als we gaan doorselecteren en echt de stap omhoog willen zetten waarbij het hele elftal van het niveau Gakpo, Götze en Sangaré is, heb je een eindstation in de aanval nodig waar tegenstanders doodsbang van worden.Je hebt natuurlijk wel ergens gelijk. Een vriend van mij, een echte Ajacied, zei een tijdje geleden tegen mij dat de PSVers van oudsher erg goed in zijn om iemand heel snel af te schrijven. Hij bedoelde weliswaar meer voor de eigen jeugd van PSV die heel snel als niet goed genoeg wordt bestempeld hier maar zei dat nadat Doan en Bruma het zo goed deden. Ook over Vinicius zei hij dat ie echt zijn waarde gaat bewijzen, veel meer dan Zahavi. Zahavi heeft namelijk alleen maar kunnen renderen in elftallen waar het spel om hem is opgebouwd. Hier is dat niet het geval. En het is niet zo dat elke goede speler ook overal past. Met Vinicius is bijv veel meer combinatie voetbal mogelijk en hij vecht voor elke meter. Zahavi gedraagt zich als een diva. En dat zeg ik niet omdat ik hem op het veld niet zijn best zie doen maar omdat het allemaal wat vrijblijvend oogt. Maar goed, we zouden niet meer de spelers zo moeten afschrijven, was de moraal van dit verhaal en je ziet het: ik houd me daar ook meteen aan![]()
Hoezo jullie? Jij zit er toch ook mee?Ok dat kan. Helaas voor jullie is hij wel 2 jaar gehuurd.
819 min 4 goals 5 assists bij PSav. Gemiddeld dus elke wedstrijd bij een goal betrokken
Gehele carriere in 110 wedstrijden bij 104 goals betrokken en dat voor iemand die niet kan voetballen.
De lange zit er eigenlijk nooit meer bij, weet iemand hoe dit komt? Het was toch een aanstormend talent
Kunnen we iedereen bij het grofvuil zetten behalve Sangaré, Gakpo en Götze? En dan nog Doan voor de bank behouden.
Wat een ongekend matige selectie is dit zeg. Zo een Teze laat je als supporter toch gewoon kotsen? Mwene? Zahavi? Max? Drommel? Van Ginkel? Pröpper? Mauro? En sorry, zelfs Ramalho... Guti en Bruma doen hun best maar gaan je ook niet verder brengen. Madueke is non stop geblesseerd. Boscagli... Pfff.
Hier moet keihard de bezem door.
Kunnen we iedereen bij het grofvuil zetten behalve Sangaré, Gakpo en Götze? En dan nog Doan voor de bank behouden.
Wat een ongekend matige selectie is dit zeg. Zo een Teze laat je als supporter toch gewoon kotsen? Mwene? Zahavi? Max? Drommel? Van Ginkel? Pröpper? Mauro? En sorry, zelfs Ramalho... Guti en Bruma doen hun best maar gaan je ook niet verder brengen. Madueke is non stop geblesseerd. Boscagli... Pfff.
Gooi iedereen er maar uit.Heel de staf van Schmidt en JdJ de deur uitzetten, een TD met verstand van voetbal aantrekken en dan langzaam aan het herstelproces gaan beginnen.
De Nimbus 2000 als het even kan. En Teze voor cv behouden.Kunnen we iedereen bij het grofvuil zetten behalve Sangaré, Gakpo en Götze? En dan nog Doan voor de bank behouden.
Max is ook niet goed genoeg voor de bank.. weg met Max. Hij kan gewoon niet verdedigen.Sangare, Doan, Gakpo, Madueke, Obispo, ook Bruma en Pröpper en Max houden en de rest een hele grote bezem er door heen.
Max, Pröpper en Bruma goed genoeg voor de bank.