Scouting - Algemeen & Beleid

Ja, dat is de conclusie achteraf. Hadden we ze gehouden had men op de banken gestaan omdat er niet geïnvesteerd was in een nieuwe keeper.
Eigenlijk een beetje zoals nu.... maar dan een paar miljoen bespaard ;)

Unnerstal en Pasveer zijn in mijn optiek absoluut geen slechte keepers, maar er moest ineens een meevoetballende keeper komen.
Vertessen schijnt ook aardig te kunnen keepen, misschien is dat nog een optie.
 
Eigenlijk een beetje zoals nu.... maar dan een paar miljoen bespaard ;)

Unnerstal en Pasveer zijn in mijn optiek absoluut geen slechte keepers, maar er moest ineens een meevoetballende keeper komen.
Vertessen schijnt ook aardig te kunnen keepen, misschien is dat nog een optie.
Die kan dan ook weer niet voetballen, alleen maar rennen. Misschien is dat wel de nieuwe hype, een rennende keeper.

/s
 
Naast Ajax heeft ook Feyenoord nu goede contacten in Zuid-Amerika, zelfs in Brazilië. Wanneer gaat PSV zich op Zuid-Amerikaans bodem begeven en talenten scouten zoals dat zou moeten? Ik baal ontzettend van het beleid van onze TD en zijn scouts. We lopen gigantisch achter op scouting gebied in Zuid-Amerika en Afrika.
 
Naast Ajax heeft ook Feyenoord nu goede contacten in Zuid-Amerika, zelfs in Brazilië. Wanneer gaat PSV zich op Zuid-Amerikaans bodem begeven en talenten scouten zoals dat zou moeten? Ik baal ontzettend van het beleid van onze TD en zijn scouts. We lopen gigantisch achter op scouting gebied in Zuid-Amerika en Afrika.
Ik vind het ook irritant. Feyenoord lijkt soms Shachtar wel!
 
Naast Ajax heeft ook Feyenoord nu goede contacten in Zuid-Amerika, zelfs in Brazilië. Wanneer gaat PSV zich op Zuid-Amerikaans bodem begeven en talenten scouten zoals dat zou moeten? Ik baal ontzettend van het beleid van onze TD en zijn scouts. We lopen gigantisch achter op scouting gebied in Zuid-Amerika en Afrika.
Lijkt me logisch toch? We hebben als PSV geen alleenrecht op Brazilië.
Denk dat iedere club wel contacten heeft in de standaard voetballanden. Laten we eerst kijken of de talenten ook daadwerkelijk iets zijn.
 
Met name zijn netwerk van de jeugdige talenten bij Arsenal en Chelsea of misschien andere clubs in Engeland, is heel interessant. Dit icm de kennis van Brands die hij bij Everton heeft opgedaan, moet toch een aantal interessante talenten opleveren.
 
Met name zijn netwerk van de jeugdige talenten bij Arsenal en Chelsea of misschien andere clubs in Engeland, is heel interessant. Dit icm de kennis van Brands die hij bij Everton heeft opgedaan, moet toch een aantal interessante talenten opleveren.
Er breken tal van Engelse jeugdspelers (en jeugdspelers van andere nationaliteiten uit die opleidingen) niet door bij (sub)topclubs daar in de PL. De concurrentie is moordend en door de hoogspanning die er doorgaans op de PL staat (er is altijd geld, dus elke concurrent van je kan zich zo inkopen waardoor jij ineens naast de beoogde plaatsen grijp, of dat nou de landstitel, de CL plekken of lijfsbehoud is) zorgt ervoor dat men vaak snel de portemonnee trekt voor spelers met ervaring, in plaats van te gokken op talenten. Een prima vijver om in te vissen, dus wat mij betreft halen we meer van dat soort spelers op.
 
Met name zijn netwerk van de jeugdige talenten bij Arsenal en Chelsea of misschien andere clubs in Engeland, is heel interessant. Dit icm de kennis van Brands die hij bij Everton heeft opgedaan, moet toch een aantal interessante talenten opleveren.
Dat men in ieder geval door heeft dat we qua scouting al een poosje de boot missen en daar wat aan willen gaan doen, is hoopvol.
 
Dat men in ieder geval door heeft dat we qua scouting al een poosje de boot missen en daar wat aan willen gaan doen, is hoopvol.

Een van de meest onderschatte functies in het voetbal. Dat kan ook een kans zijn, want heb het idee dat ze niet zo heel dik betaald worden. Maak een lijst met scouts die interessante spelers gescout hebben en zet er een op je payroll voor 7 a 8 ton per jaar. Haal je er zo uit.
 
Een van de meest onderschatte functies in het voetbal. Dat kan ook een kans zijn, want heb het idee dat ze niet zo heel dik betaald worden. Maak een lijst met scouts die interessante spelers gescout hebben en zet er een op je payroll voor 7 a 8 ton per jaar. Haal je er zo uit.
Denk ik ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan