Ók.
Ik was op zoek naar overzicht.

Ik meende eens begrepen te hebben dat ze:
Pro Twente waren, die moeten kampioen worden.
Pro Feyenoord waren die moeten kampioen worden.
Anti PSV zijn, en niet alleen zij, maar bijna de hele wereld.
Maar het is dus pro Ajax. Deze keer vergeet ik het niet meer ;)

Is ook niet makkelijk, want Kesler heeft met z'n kampioenschap van Twente z'n cadeautje gekregen. Maar nu is het weer business as usual.
 
De beste man heeft 1000% gelijk.

Beetje onzinnig om het tijdens een wedstrijd te uiten. De regels zijn bekend. Niet pas janken en emotioneel reageren als het jou overkomt. Ga dan als clubs gezamenlijk voor de start van het seizoen staken als er niet geluisterd wordt om de regels te wijzigen. Probeer ook de scheidsrechters achter de actie te krijgen. reactie van Van Basten is begrijpelijk, maar tegelijkertijd ook erg kansloos.
 
Beetje onzinnig om het tijdens een wedstrijd te uiten. De regels zijn bekend. Niet pas janken en emotioneel reageren als het jou overkomt. Ga dan als clubs gezamenlijk voor de start van het seizoen staken als er niet geluisterd wordt om de regels te wijzigen. Probeer ook de scheidsrechters achter de actie te krijgen. reactie van Van Basten is begrijpelijk, maar tegelijkertijd ook erg kansloos.

Ik herinner me nog zo'n brief van PSV hierover, waar geen andere club achter wilde gaan staan... totdat ze zelf te maken kregen met die ondoorgrondelijke gang van zaken.
 
Ik herinner me nog zo'n brief van PSV hierover, waar geen andere club achter wilde gaan staan... totdat ze zelf te maken kregen met die ondoorgrondelijke gang van zaken.

Toen vertoonde PSV Calimerogedrag volgens media en andere clubs...
 
Wist niet waar dit te plaatsen, maar nav het bericht dat de Knvb niets tegen die ratten uit Arnhem doet het volgende :

Iedereen die kennis draagt van een strafbaar feit heeft het recht daar aangifte van te doen, of hij daar nu het slachtoffer van was of niet

Ik kan het niet vanwege mijn functie, maar als iemand zich geroepen voelt............
Dit is gewoon zware mishandeling cq mishandeling met zwaar lichamelijk letsel tengevolge.

Getuigen genoeg, de televisiebeelden spreken ook voor zich ronde zaak voor de politie denk ik zo.
 
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/345853_psv-moest-zonder-missers-arbitrage-play-offs-in

Oei, ik durf dit nu wel te plaatsen, een paar maanden terug had ik er misschien bepaalde mensen een hartverzakking mee bezorgd ;)

Zelfs als je naar de regels kijkt, is het niet obectief. Het bepalen van bijvoorbeeld aangeschoten/bewust hands of een schwalbe/overtreding in de zestien is niet volledig aan regels op te hangen. Ik ben benieuwd hoeveel penalty's PSV (Depay) alsnog toegewezen heeft gekregen in het onderzoek. En de impact berekenen van een onterechte of niet gegeven rode kaart is ook lastig. Geinig onderzoek, maar er is m.i. weinig onderzoekswaarde aan te hechten zonder er het fijne van te weten.

Ander nieuws:
Kuipers fluit finale CL: http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/345867_kuipers-fluit-finale-champions-league
 
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/345853_psv-moest-zonder-missers-arbitrage-play-offs-in

Oei, ik durf dit nu wel te plaatsen, een paar maanden terug had ik er misschien bepaalde mensen een hartverzakking mee bezorgd ;)

Het is maar waar je blij van wordt:

"Dat betekent dat de scheidsrechter en zijn assistenten in 33,9 procent van de wedstrijden één of meerdere cruciale fouten maakten."

En dan is nog slechts gekeken naar doelpunten en rode kaarten. Mag je zoals Martijn al aangeeft de wel / niet terechte gele kaarten en overtredingen bij optellen.
 
Even ongeacht of jij die dit leest hem goed vindt, we hebben toch een Nederlander in de CL- finale: Björn Kuipers/. Toch een goede prestatie van een Nederlandse scheids, en een prestatie waar we best trots op mogen zijn. En ja, ik ben echt altijd blij als Kuipers een PSV-wedstrijd fluit. Wat mij betreft de beste en meest neutrale.

Penalty berichtte het al:

Kuipers fluit finale Champions League

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/345867_kuipers-fluit-finale-champions-league

Dat wordt een behoorlijke klus voor Kuipers om de Madrileense finale in goede banen te leiden.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ik wil net helemaal de Calimero uithangen, maar waarom komen dit soort "feiten" altijd aan het ligt waar het PSV betreft?
Wat is de nieuwswaarde nou eigenlijk? "PSV is dan wel 4e, maar had eigenlijk playoffs moeten spelen"??

Dit betekent niet zoveel. Op een ogenblik móéten de punten gepakt worden, en of dat er nou twintig of tweeëntwintig zijn, maakt niet veel uit. De tweede seizoenshelft zag er, ondanks die drie nederlagen op rij, heel aardig uit. Qua resultaat dan. Maar dat is ook precies wat ik wou zeggen. Na de dip halverwege (tiende plaats!) moest er resultaat behaald worden, opklimmen uit een hele diepe put. Dat is gebeurd. Die 1,85 punten maken daarbij niks meer uit. Die waren hoe dan ook wel meegepakt, met of zonder arbitrale dwalingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan