SC Cambuur - PSV | Zaterdag 23 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als je zo’n wedstrijd ergens in januari speelt, heb je 100% gelijk. Maar nu, al was het maar om psychologisch de druk op Ajax te verhogen, had het allemaal best wat overtuigender gemogen.
Of juist andersom? In januari zit je midden in het seizoen en zijn er meer wedstrijden nog te gaan. Als je dan 4 punten achter staat doe je gewoon nog mee. Teams raken vaak wat uitgeblust tegen het einde van het seizoen, en die 4 punten achterstand is veel onrealistischer om nog goed te maken.

Of juist andersom? In januari zit je midden in het seizoen en zijn er meer wedstrijden nog te gaan. Als je dan 4 punten achter staat doe je gewoon nog mee. Teams raken vaak wat uitgeblust tegen het einde van het seizoen, en die 4 punten achterstand is veel onrealistischer om nog goed te maken.
Zeker met het geluk wat de concurrent de laatste 4-5 wedstrijden heeft.

Weinig bij te lezen hier. Ik heb de wedstrijd niet gezien en niet al te veel gemist. Lijkt het.

De rustigste wedstrijdtopic in een lange tijd. Het seizoen voelt al voorbij.
Ja dit; zeker als deze week het bericht volgt dat Gakpo er de rest van het seizoen uitligt met een enkelblessure.

Zonder hem is onze aanval dramatisch; net als Ajax zonder die lelijke braziliaanse duikelaar.

Verontrustend dat we twee Nederlanders begonnen en met allen Teze en ingevallen Gakpo op het veld eindigde. Ik vind het een vreemdelingen Legioen. Hopelijk gaat dit veranderen onder RVN en spelen we met 5 a 6 Nederlanders in de basis.

Verontrustend dat we twee Nederlanders begonnen en met allen Teze en ingevallen Gakpo op het veld eindigde. Ik vind het een vreemdelingen Legioen. Hopelijk gaat dit veranderen onder RVN en spelen we met 5 a 6 Nederlanders in de basis.
Hopelijk worden we eens kampioen.

Kwaliteit van Nederlanders gaat gewoon helaas achteruit. Psv probeerde het van de zomer met van Ginkel, propper en drommel. Alle drie mislukt. Ook bij de concurrentie wordt het steeds minder.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan