SC Cambuur - PSV | Zaterdag 23 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als Michiel Kramer bij Cambuur had gespeeld en die laatste kopkans had gekregen, had hij zijn dansje weer kunnen doen
 
Fijne van deze 3 punten is dat de kans dat we geen 3e worden nu wel heel groot wordt.
In theorie kunnen we nog kampioen worden en in theorie nog 3e worden, maar het is beiden niet heel aannemelijk. Het seizoen uitspelen en niet een al te groot modderfiguur slaan tegen Feyenoord, dat is eigenlijk wat nog resteert. Ik kijk eigenlijk al uit naar de zomer. Transfer-reuring en een nieuw tijdperk met een coach aan het hoofd die voor een groot deel verantwoordelijk was voor het feit dat ik PSV fan ben.
 
Toch weer erg sterk om dat na 3 minuten al te kunnen concluderen.
Hij deed niets goed. Met bal, zonder bal, positionering, inzet.
PSV, nou nee.
Denk eerder aan RKC, Sparta, heel misschien Groningen; en dat na 3 minuten kijken, inderdaad.

Maxi Romero staat/stond in de etalage, maar die zou ik toch nog een 8e kans geven volgend seizoen. Beer van een gozer. Die schiet er gewoon 25plus in als hij een heel seizoen zou meedoen. Hoef je ook niet voor gestudeerd te hebben om dat te zien.
 
Laatst bewerkt:
Van achter de goal waar Götze de 1-2 maakte had ik in ieder geval daar mooi zicht op. Verder vertroebelde het net vd goal alles wat er over de middellijn gebeurde 🤣
Wel genoten Vd sfeer en tussen supporters vd tegenpartij zitten is toch ook wel vermakelijk. Alleen als je wint trouwens..
 
Toch kun je nooit zo snel een jongen speler afschrijven noch de hemel in prijzen. Zeker niet in zo’n wedstrijd. Zulke jongens moeten invallen bij een 3-0 voorsprong.
Ik hoop in deze dat ik zo verschrikkelijk ongelijk krijg volgend seizoen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Als je zo’n wedstrijd ergens in januari speelt, heb je 100% gelijk. Maar nu, al was het maar om psychologisch de druk op Ajax te verhogen, had het allemaal best wat overtuigender gemogen.
Gelukkig speelde ajax gisteren ook ruk. Die hebben zo hun eigen problemen op dit moment
 
Als je zo’n wedstrijd ergens in januari speelt, heb je 100% gelijk. Maar nu, al was het maar om psychologisch de druk op Ajax te verhogen, had het allemaal best wat overtuigender gemogen.
Of juist andersom? In januari zit je midden in het seizoen en zijn er meer wedstrijden nog te gaan. Als je dan 4 punten achter staat doe je gewoon nog mee. Teams raken vaak wat uitgeblust tegen het einde van het seizoen, en die 4 punten achterstand is veel onrealistischer om nog goed te maken.
 
Of juist andersom? In januari zit je midden in het seizoen en zijn er meer wedstrijden nog te gaan. Als je dan 4 punten achter staat doe je gewoon nog mee. Teams raken vaak wat uitgeblust tegen het einde van het seizoen, en die 4 punten achterstand is veel onrealistischer om nog goed te maken.
Zeker met het geluk wat de concurrent de laatste 4-5 wedstrijden heeft.
 
Weinig bij te lezen hier. Ik heb de wedstrijd niet gezien en niet al te veel gemist. Lijkt het.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan