The Joker

Assistent Coach
Arias wil terug naar PSV. Volgens Elfrink ligt het niet voor de hand. Zo’n speler, clubheld wellicht?, die graag voor je club wil spelen zou ik altijd nemen.

CNG MrKrateos

Trainer Coach
Arias wil terug naar PSV. Volgens Elfrink ligt het niet voor de hand. Zo’n speler, clubheld wellicht?, die graag voor je club wil spelen zou ik altijd nemen.
Kan een leuke optie zijn, hangt af van zijn salariswensen. Als hij niet teveel vraagt, kun je hem er best bijhebben. Kan hij volgend jaar Sambo onder zijn hoede nemen. Biedt je hem ook aan om hier een trainerscursus te gaan doen.

Kronos

Assistent Bondscoach
Kwantitatief geen rechtsback nodig en wat is zijn niveau?
Niveau van fitheid, en in hoeverre heeft zijn snelheid, wendbaarheid etc aangetast? Wordt in januari ook alweer 31. Ik zie het op het moment ook gezien de breedte achterin niet. Kwantiteit genoeg, ook op RB met Mwene, Teze, Hoever en hopelijk snel weer Mauro, en het is een te groot vraagteken of Arias kwaliteit toevoegt in plaats van alleen maar nóg meer kwantiteit.

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2021

Fantastische speler, maar nu heel blessuregevoelig. Ik hoop dat we ons niet door de positive emoties laten leiden en Arias laten zitten waar hij zit.

DrJ

Routinier
Is na ernstig blessureleed nog niet de oude geworden?

Geef hem dan een laagdrempelig contract of laat hem mee trainen met PSV1 of Jong PSV zodat er weinig risico is. Nee heb je, ja kun je krijgen?
Ik heb hem bij Atletico nooit zien spelen, maar inderdaad, Arias altijd welkom. Hij zou het vast niet zo erg vinden om wat minder te verdienen.

Kruspe

Administrator
Administrator
Arias werd volgens mij zelfs Speler van het Jaar in zijn laatste seizoen. Fantastische zus- ik bedoel speler. Heerlijke drive, aanvallend en verdedigend sterk en symbool voor de succesjaren onder Cocu. M'n hart schreeuwt om Arias terug op rechtsback.

Maar rationeel gezien moet je hier niet aan beginnen. huez verwoordde het mooi. We moeten op zoek naar de volgende Arias.

Phillip Cocu

Bondscoach
Arias werd volgens mij zelfs Speler van het Jaar in zijn laatste seizoen. Fantastische zus- ik bedoel speler. Heerlijke drive, aanvallend en verdedigend sterk en symbool voor de succesjaren onder Cocu. M'n hart schreeuwt om Arias terug op rechtsback.

Maar rationeel gezien moet je hier niet aan beginnen. huez verwoordde het mooi. We moeten op zoek naar de volgende Arias.
Wat is er irrationeel aan? Het zou niet realistisch zijn om te denken dat hij direct weer de pannen van het dak speelt, maar hij hoeft toch niet meteen de nieuwe rechtsback te worden?
Je kan hem laten mee trainen met 1 van de teams of desnoods een prestatiecontract of andere overeenkomst bieden die ons niet veel geld kost. Als Arias en PSV willen dan kan hij hier aan zijn conditie werken en dan hebben wij misschien nog wat aan zijn ervaring. Als hij het goed doet dan kan hij misschien meer voor ons betekenen maar als het niet meer lukt dan hebben wij er weinig tot niets mee verloren? Ondertussen houden we onze ogen open voor een nieuwe Arias

DrJ

Routinier
Wat is er irrationeel aan? Het zou niet realistisch zijn om te denken dat hij direct weer de pannen van het dak speelt, maar hij hoeft toch niet meteen de nieuwe rechtsback te worden?
Je kan hem laten mee trainen met 1 van de teams of desnoods een prestatiecontract of andere overeenkomst bieden die ons niet veel geld kost. Als Arias en PSV willen dan kan hij hier aan zijn conditie werken en dan hebben wij misschien nog wat aan zijn ervaring. Als hij het goed doet dan kan hij misschien meer voor ons betekenen maar als het niet meer lukt dan hebben wij er weinig tot niets mee verloren? Ondertussen houden we onze ogen open voor een nieuwe Arias
De nieuwe Arias speelt op huurbasis bij Sparta.

Bovenaan Onderaan