Begon Manolevje niet met een rode kaart in een Europese wedstrijd? Daar staat me iets van bij.

Wat die eend betreft; guilty! :D
Maar, dan had ik wel iets langer nodig gehad om het te onderbouwen. :p

Verrek jij hebt een goed geheugen, zoiets staat me ook bij van het debuut van Manolev. Maar om eerlijk te zijn was ik de eerste periode heel positief over Manolev, wij allemaal volgens mij. Dat had enerzijds te maken met die faalhaas Kromkamp en hij bracht veel energie in zijn spel. Zo'n teleurstelling kan ik me na Kromkamp en Manolev niet weer veroorloven, dus uit zelfbescherming houd ik nog een kleine slag om de arm. Nah, kost het je echt meer tijd om de eend te onderbouwen? :D
 
Verrek jij hebt een goed geheugen, zoiets staat me ook bij van het debuut van Manolev. Maar om eerlijk te zijn was ik de eerste periode heel positief over Manolev, wij allemaal volgens mij. Dat had enerzijds te maken met die faalhaas Kromkamp en hij bracht veel energie in zijn spel. Zo'n teleurstelling kan ik me na Kromkamp en Manolev niet weer veroorloven, dus uit zelfbescherming houd ik nog een kleine slag om de arm. Nah, kost het je echt meer tijd om de eend te onderbouwen? :D

Neuh, dat zei ik eigenlijk meer voor de vorm. Wahahaha! :D
 
Is maar een eigen schatting hoor. :p
Vind Fener gewoon van Feyenoord niveau, en weet dat PSV in deze fase verder is in de voorbereiding dan Fenerbahçe. Daar anders over denken is niet verkeerd, sterker nog, juist goed. Als iedereen op deze aardbol dezelfde mening deelt zou het hier maar een saaie boel zijn. ;)

Fenerbahce speelt volgende week toch ook gewoon tegen Red Bull Salzburg voor de kwalificatie van de CL? In dat geval zal die conditionele achterstand nog wel meevallen.
 
weet eigenlijk niet of dat nu ook voor Fenerbace geld. Die zouden toen niet meedoen om Europees voetbal dus waren niet bij die berekening meegenomen. Misschien dat er dan nu wel 2 van de 3 moeten worden uitgeschakeld.
 
weet eigenlijk niet of dat nu ook voor Fenerbace geld. Die zouden toen niet meedoen om Europees voetbal dus waren niet bij die berekening meegenomen. Misschien dat er dan nu wel 2 van de 3 moeten worden uitgeschakeld.

Het is nog steeds Lyon of Zenit:
Play-offs: Arsenal (6), Milan (14), Schalke (15), Pacos (134) en Sociedad (-)
3e ronde: Lyon (12), Zenit (21), PSV (28), Metalist (30), Fenerbahce (47)

Er zijn vijf geplaatste ploegen in de play-offs. Dus Zenit of Lyon moet niet doorgaan.
 
Onze super-scouts en ook Brands' geilden al ruim een jaar op Arias....dat zou de ideale vervanger van Manolev moeten zijn...en nu na ruim een maand in dienst van PSV, bakt hij er nog steeds weinig van....zelfs een jeugdspelers als Brenet is stukken beter....wordt Arias een nieuw gevalletje Manolev...? Ik snap onze scouts echter niet, die keer op keer blunderen....uit het recente verleden: Manolev, Zanka, Dereijck, Marcelo en nu dus Arias.....onvoorstelbaar slecht die scouts van PSV..!!!
 
Hij had het broertje van Manolev zeker kunnen zijn, ow wat was die slecht, raakte geen pepernoot en verloor gewoon elk 1-1 situatie :/
 
Hij had het broertje van Manolev zeker kunnen zijn, ow wat was die slecht, raakte geen pepernoot en verloor gewoon elk 1-1 situatie :/

Dit was veel slechter dan wat Manolev ooit heeft laten zien; ik heb zelden een verdediger zó door het ijs zien zakken. Het was een drama. Je vraagt je af of hij écht zo slecht is, of (daarnaast) een totale offday had. Wel prima dat Cocu meteen heeft ingegrepen.
 
Goed dat Cocu had ingegrepen nadat het niet soepel verliep en ook al geel op zak had, maar laten we alsjeblieft niet meteen Arias afschrijven op 1 wedstrijd. Laat deze jongen lekker zijn minuten maken en wennen aan de competitie, heeft al wat leuke dingen laten zien en kan alleen maar beter worden.
 
Onze super-scouts en ook Brands' geilden al ruim een jaar op Arias....dat zou de ideale vervanger van Manolev moeten zijn...en nu na ruim een maand in dienst van PSV, bakt hij er nog steeds weinig van....zelfs een jeugdspelers als Brenet is stukken beter....wordt Arias een nieuw gevalletje Manolev...? Ik snap onze scouts echter niet, die keer op keer blunderen....uit het recente verleden: Manolev, Zanka, Dereijck, Marcelo en nu dus Arias.....onvoorstelbaar slecht die scouts van PSV..!!!

Is dat niet heel erg negatief? En erg snel? Hoeveel hele wedstrijden heeft hij gespeeld? Om hem nu al af te schrijven? Misschien had hij vandaag zijn dag niet, of een tegenstander die hem niet ligt of nog gebrek aan wedstrijd-ritme en zelfvertrouwen.

Het is onmogelijk om een selectie van gelijkwaardig aan Bayern München, Real Madrid of Barcelona neer te zetten met onze begroting. Er is maar één Messi, één Christiano Ronaldo enz. Dergelijk niveau aankopen is in Nederland onmogelijk.

Manolev werd misschien wel verkeerd gebruikt, is in Bulgarije meestal middenvelder. Dat ligt meer aan trainer dan aan Brands of scouting.

Zanka is geblesseerd geweest en (nog) niet terug op eerder wel behaald niveau. Was wel al International, ondanks leeftijd dus talent moet er zijn! Blessure-leed kun je Brands' of scouting niet op aanspreken. Gun hem nog wat tijd!

Dereijck was een noodaankoop, geen topper, maar was in nood bruikbaar, dus de enige die echt door het ijs zakte was Marcelo, waar anderen ook wel iets in zien, anders hadden ze hem niet zo goed kunnen verkopen. Daar verdiend Brands complimenten voor!

Als je kijkt wat voor verrassing tevoorschijn getoverd is dit seizoen, nadat we leeggeplunderd waren, is dan je mening niet wat overtrokken negatief? Geef het even tijd, voordat je oordeelt of veroordeelt.
 
Dit was veel slechter dan wat Manolev ooit heeft laten zien; ik heb zelden een verdediger zó door het ijs zien zakken. Het was een drama. Je vraagt je af of hij écht zo slecht is, of (daarnaast) een totale offday had. Wel prima dat Cocu meteen heeft ingegrepen.
Als je al 2 jaar alleen bij Jong Sporting hebt gespeeld dan is de Eredivisie gewoon te hoog gegrepen, simpel zat. Hij moet echt wat hebben, anders neem ik de scouting en Brands die hem al 2 jaar volgen echt kwalijk, indien dit het is wat we hebben gezien. Hij maakt tot nu toe gewoon geen goede indruk en haalt het niveau van dit goed voetballend elftal omlaag. Misschien moet hij nog wennen of wat dan ook maar ik wil zulke spelers echt niet meer zien bij psv. Ik was sinds een paar weken namelijk aan het afkicken van slechte verdedigers, domme acties enz. En ik wil dat graag zo houden!
 
Goed dat Cocu had ingegrepen nadat het niet soepel verliep en ook al geel op zak had, maar laten we alsjeblieft niet meteen Arias afschrijven op 1 wedstrijd. Laat deze jongen lekker zijn minuten maken en wennen aan de competitie, heeft al wat leuke dingen laten zien en kan alleen maar beter worden.

Ik denk als hij dat niet gedaan had was hij met rood eraf gegaan.
 
Als je al 2 jaar alleen bij Jong Sporting hebt gespeeld dan is de Eredivisie gewoon te hoog gegrepen, simpel zat. Hij moet echt wat hebben, anders neem ik de scouting en Brands die hem al 2 jaar volgen echt kwalijk, indien dit het is wat we hebben gezien. Hij maakt tot nu toe gewoon geen goede indruk en haalt het niveau van dit goed voetballend elftal omlaag. Misschien moet hij nog wennen of wat dan ook maar ik wil zulke spelers echt niet meer zien bij psv. Ik was sinds een paar weken namelijk aan het afkicken van slechte verdedigers, domme acties enz. En ik wil dat graag zo houden!

Ik vermoed dat het aan zn zelfvertrouwen ligt. Tegen Fenerbahce speelde hij goed, dus hij kan het wel. Van Dzsudzsak heb ik ook wedstrijden gezien waarbij ik me afvroeg wie hem gescout had. Bleek uiteindelijk dat hij onder Stevens minder vertrouwen had en meer taken moest uitvoeren. Het hoeft dus niet aan zn kwaliteiten te liggen.
 
Ik schrijf die jongen echt nog niet af, tegen Fenerbahce speelde hij echt prima. Zijn mindere wedstrijden nu bevestigen voor mij wel dat we inderdaad een rechtback met een 'groter profiel' hadden moeten halen, in plaats van een onberekenbaar talent als Arias. Ik blijf erbij dat Verhaegh een geweldige aanwinst was geweest (de rest van Nederland zal dit na zijn prima wedstrijd in Oranje ook beginnen in te zien), en na al die transferwinst konden we best eens een keer investeren, zeker als je Schaars voor dat belachelijk lage bedrag kon binnenhalen.
 
heeft al wat leuke dingen laten zien en kan alleen maar beter worden.

Dat is het enige wat zeker is.. omdat het gewoon niet slechter dan dit kan, wanneer je eenmaal in de put gevallen bent kan je niet dieper zakken..
Al is het een offday, dan nog is het onmogelijk om zo slecht te zijn.
 
Ik schrijf die jongen echt nog niet af, tegen Fenerbahce speelde hij echt prima. Zijn mindere wedstrijden nu bevestigen voor mij wel dat we inderdaad een rechtback met een 'groter profiel' hadden moeten halen, in plaats van een onberekenbaar talent als Arias. Ik blijf erbij dat Verhaegh een geweldige aanwinst was geweest (de rest van Nederland zal dit na zijn prima wedstrijd in Oranje ook beginnen in te zien), en na al die transferwinst konden we best eens een keer investeren, zeker als je Schaars voor dat belachelijk lage bedrag kon binnenhalen.

Met het verschil dat men van Schaars af wilde en van Verhaegh niet maar ik ben het zeker met je eens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan