Ryan Thomas (M)

Wel liever aan het einde van het seizoen. Met corona en de blessure pech gevallen heb ik nog wel liever een brede selectie.
Juist Thomas is de laatste tijd onvoorspelbaar wat betreft zijn beschikbaarheid. Hij heeft toch telkens weer een blessure hier, weer een blessure 2 weken later.. Ik zie het zo gebeuren dat ze hem erbij laten, en bij een open plek op het middenveld, hij zelf ook afwezig is. Dan kan je beter een betere speler halen/huren.
 
In principe wanneer fit een prima selectiespeler voor de 6 positie, echter hebben we daar ook al Veerman, van Ginkel en Guti voor dus het wordt wel een keer tijd dat we wat gaan snijden in de selectie. Daarnaast zoals Nep Scout zegt veel te vaak afwezig om een betrouwbare selectiespeler te zijn.
 
Juist Thomas is de laatste tijd onvoorspelbaar wat betreft zijn beschikbaarheid. Hij heeft toch telkens weer een blessure hier, weer een blessure 2 weken later.. Ik zie het zo gebeuren dat ze hem erbij laten, en bij een open plek op het middenveld, hij zelf ook afwezig is. Dan kan je beter een betere speler halen/huren.
Eens. Maar ik vrees dat er geen vervanger voor Thomas gehaald word en het opgevuld word door een jeugdspeler. Ook omdat Thomas op iedere plek kan spelen.

Daarnaast zie ik momenteel vooral de noodzaak in een cv huren/kopen.
Maar idd ideaalste zou zijn Thomas verkopen en een vervanger halen.
 
PSV moet na dit seizoen afscheid nemen van de middenvelders Thomas, Guti, Doan, Mauro en Van Ginkel. In de zomer andere middenvelders halen die veel beter gescout zijn.
 
PSV moet na dit seizoen afscheid nemen van de middenvelders Thomas, Guti, Doan, Mauro en Van Ginkel. In de zomer andere middenvelders halen die veel beter gescout zijn.
Doan? Serieus? En ook Mauro zou ik gewoon bij de selectie houden. Dit zijn juist 2 spelers die niet verzaken. Mauro wordt m.i. enorm onderschat...
 
Eens. Maar ik vrees dat er geen vervanger voor Thomas gehaald word en het opgevuld word door een jeugdspeler. Ook omdat Thomas op iedere plek kan spelen.

Daarnaast zie ik momenteel vooral de noodzaak in een cv huren/kopen.
Maar idd ideaalste zou zijn Thomas verkopen en een vervanger halen.
CV halen is inderdaad prioriteit #1. De plek van Thomas met jeugd opvullen zie ik als een extra bonus. En met Guti, van Ginkel, eventueel Mauro en Boscagli, denk ik dat we Thomas niet gaan missen. Ik hoop dat we weer eens gaan doorselecteren waar dat kan, want daar is de laatste tijd niet veel van gekomen. Met alleen spelers verhuren (die weer terugkeren) en spelers als opvulling behouden schieten we niet veel op.
 
CV halen is inderdaad prioriteit #1. De plek van Thomas met jeugd opvullen zie ik als een extra bonus. En met Guti, van Ginkel, eventueel Mauro en Boscagli, denk ik dat we Thomas niet gaan missen. Ik hoop dat we weer eens gaan doorselecteren waar dat kan, want daar is de laatste tijd niet veel van gekomen. Met alleen spelers verhuren (die weer terugkeren) en spelers als opvulling behouden schieten we niet veel op.

Alleen hebben we niet echt een 'nieuwe Sangaré' in de jeugd rondlopen, dus daar moet dan wel weer iemand voor gehaald worden. Maar bijvoorbeeld Jimenez als 5e voor een 2-mans middenveld zou ik prima vinden. Veerman + van Ginkel + Sangaré + nieuwe speler + Jimenez.
 
Alleen hebben we niet echt een 'nieuwe Sangaré' in de jeugd rondlopen, dus daar moet dan wel weer iemand voor gehaald worden. Maar bijvoorbeeld Jimenez als 5e voor een 2-mans middenveld zou ik prima vinden. Veerman + van Ginkel + Sangaré + nieuwe speler + Jimenez.
Die Matuta?
 

Is ook alweer erg lang geblesseerd volgens mij, en ik weet ook niet zeker of het meer een 6 is of een lopende middenvelder zoals Sangaré. Eigenlijk komt Sadilek nog het dichtste bij de speelstijl van Sangaré in de buurt, maar dan lever je wel heel veel duelkracht in op het middenveld.
 
Is die Zerroeki(?) van twente iets voor n backup als thomas zou gaan? Zit daar echt "enorme potentie" in zoals n maatje van me die twentefan is beweerd? Zou ook nog in JPSV kunnen spelen dacht ik?
 
Die is wat aanvallender, toch?
Wellicht, kijk geen twente. Volgens who scored wel cdm/cm.


Ramiz Zerrouki Characteristics​

+ Strengths​

Aerial Duels
Tackling
Concentration
Ball interception

- Weaknesses​

(Player has no significant weaknesses)

Ramiz Zerrouki's Style of Play​

Likes to play long balls
Likes to shoot from distance
Likes to tackle
Commits fouls often

© WhoScored.com
* Strengths, weaknesses and styles are calculated from statistics of each player's latest two seasons
 
Wellicht, kijk geen twente. Volgens who scored wel cdm/cm.


Ramiz Zerrouki Characteristics​

+ Strengths​

Aerial Duels
Tackling
Concentration
Ball interception

- Weaknesses​

(Player has no significant weaknesses)

Ramiz Zerrouki's Style of Play​

Likes to play long balls
Likes to shoot from distance
Likes to tackle
Commits fouls often

© WhoScored.com
* Strengths, weaknesses and styles are calculated from statistics of each player's latest two seasons
Wel strengths, geen weaknesses. JOHN!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan