Ryan Thomas (M)

Tja, nu meer corona zie je dat je niet genoeg spelers kan hebben.

Bij een dubbele bezetting zou ik voorlopig maar voor: Sangaré, Fein, Rosario en Hendrix kiezen. Dat betekent dat Thomas en Guti buiten de boot vallen.
Guti eens, maar Thomas zit niet al teveel onder Hendrix om maar wat te noemen..
 
Ik vind Thomas juist een voetballer waar ik wel fan van ben. Weet dat hij niet de beste is, maar staat er wel als hij nodig is. Is onopvallend toch een belangrijke kracht en iemand die je graag op de bank hebt zitten. Ook zulke spelers heb je nodig
 
Ik vind Thomas juist een voetballer waar ik wel fan van ben. Weet dat hij niet de beste is, maar staat er wel als hij nodig is. Is onopvallend toch een belangrijke kracht en iemand die je graag op de bank hebt zitten. Ook zulke spelers heb je nodig
Eens. Je moet er alleen niet teveel tegelijk moeten inzetten.
 
Ik vind Thomas juist een voetballer waar ik wel fan van ben. Weet dat hij niet de beste is, maar staat er wel als hij nodig is. Is onopvallend toch een belangrijke kracht en iemand die je graag op de bank hebt zitten. Ook zulke spelers heb je nodig
Staat er wel als het nodig is? Heb Thomas zelden positief het verschil zien maken. In een draaiend team kan hij meevoetballen, maar toch ook niet meer dan dat?

Nee absoluut zwaar onder het gewenste niveau voor PSV wat mij betreft. Tenzij we de lat heel laag gaan leggen..
 
Aardige gozer met een sterke gunfactor, maar in praktijk is het een onzichtbare en simpele waterdrager helaas
 
Terug
Bovenaan Onderaan