RKC Waalwijk - PSV | Zondag 19 december | Eindstand: 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Deze pot is altijd kut!! Ik heb altijd een afweer tegen dat amateur clubje uit wolluk! Een klein stadion hebben en dan nooit uitverkopen. Ook niet tegen de toppers. Omhoog gehouden worden door ome ben en niet 1x maar vele malen. Dan heb je niks te zoeken in het prof voetbal. En dan te bedenken dat een nac of de graafschap waar het voetbal geleefd wordt een niveau lager gespeeld wordt!
De wedstrijd dan; dat wordt gewoon weer hangen en wurgen. 1-2
 
En daar wringt de schoen nogal, of was je dat vergeten?:confused:
Nee dat ben ik zeker niet vergeten. Dat is ook moeilijk voor iemand met een ijzeren geheugen. ;) Mijn post is dan ook met een cynische en/of ironische ondertoon naar PSV. Iedere wedstrijd van PSV is spannend. We worden iedere wedstrijd met de neus op de feiten gedrukt. Ze scoren heel moeilijk en krijgen heel veel goals tegen. Het is een wonder dat PSV bovenaan staat.

Wellicht moeten ze als de schoen wringt eens op blote voeten gaan spelen. Voorkomen dat ze blaren op de voeten krijgen en met de billen bloot zodat ze op de blaren gaan zitten en het doordringt dat ze slechts passanten zijn en voor supporters en fans moeten gaan spelen. Of ze nu aanwezig zijn in het stadion of niet.
 
Drommel

Mwene Ramalho -Obispo Max
Sangare - Guti
Doan - Gotze - Gakpo
Vinicius

Verwacht een voorspelbare schijt pot tegen een compact RKC.
Je bedoelt dus minimaal 1-0 achterkomen, de hele tweede helft achter de feiten aanlopen en in de laatste 10 minuten alsnog twee goals scoren?

Als PSV maar wint (voor de ranglijst) en Feyenoord ook (voor de leuk!).
 
Je bedoelt dus minimaal 1-0 achterkomen, de hele tweede helft achter de feiten aanlopen en in de laatste 10 minuten alsnog twee goals scoren?

Als PSV maar wint (voor de ranglijst) en Feyenoord ook (voor de leuk!).

Gelijkspel in de klassieker heeft toch echt mijn voorkeur. Dan zet je ze beiden op 3 punten als je zelf wint.
 
Gelijkspel in de klassieker heeft toch echt mijn voorkeur. Dan zet je ze beiden op 3 punten als je zelf wint.
gezien de doelsaldo's zijn dat theoretisch maar 2 punten. Maar laat ze maar gelijkspelen pakken ze gemiddeld 1 punt, waar dat bij winst gemiddeld 1.5 punt is.
 
FG92NLNXoAIntu9


1-5 :fb: ;)
 
Je bedoelt dus minimaal 1-0 achterkomen, de hele tweede helft achter de feiten aanlopen en in de laatste 10 minuten alsnog twee goals scoren?

Als PSV maar wint (voor de ranglijst) en Feyenoord ook (voor de leuk!).

Klopt.

A la NEC wedstrijd. Je gaat hoe dan ook 1-0 achter komen door een blunder van Drommel.
 
Gelijkspel in de klassieker heeft toch echt mijn voorkeur. Dan zet je ze beiden op 3 punten als je zelf wint.
Nee, ik zie liever Feijenoord winnen. De kans dat we het uiteindelijk met Ajax moeten uitvechten is elk jaar veel groter.
Feijenoord verliest vaker onverwacht punten dan die andere rivaal.

Overigens is vooraf afgeven op Drommel ook niet de juiste benadering.
Kijk eens hoe flink "afgeschreven" spelers al zijn opgebloeid dankzij het vertrouwen dat Schmidt ze bleef geven.

Winst moet vanmiddag uiteraard.
Iets minder zenuwen dan vorige week bij NEC stelt deze supporter straks wel op prijs.
Dus graag binnen de 7.32 en 2.44 afronden, mannen. :)
 
Klopt.

A la NEC wedstrijd. Je gaat hoe dan ook 1-0 achter komen door een blunder van Drommel.
Of het aan Drommel zal liggen of niet, 1-0 achter komen lijkt bij ons wel standaard. Ik wacht telkens weer wanneer wij eens op voorsprong komen en die ook gaan uitbreiden. Het is al heel lang geleden dat we met een rustig hart naar ons PSV konden kijken. Een wedstrijd tegen RKC zou echt met drie goals verschil gewonnen moeten worden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan