RKC Waalwijk - PSV | Zondag 19 december | Eindstand: 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
M1Ypoxs.png
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Uitwedstrijd tegen een laagvlieger. Grote kans dat het weer een flinke bevalling wordt, ondanks overwicht. Met Drommel op doel is een fout achterin ook zo weer gemaakt.
1-2 of 1-3.
 
Hoho, je moet altijd je sportieve plicht doen!
Inderdaad. Lang geleden , in 1974, degradeerde Groningen omdat PSV op de laatste dag wel haar sportieve plicht vervulde en in het Oosterpark met 1-2 won, terwijl NAC en RodaJC de dans ontsprongen omdat Ajax en kampioen Feijenoord daar lak aan hadden.
Ook toen al was PSV dus sympathieker dan die twee concurrenten. ;)
Voor zaterdag moet er uiteraard gewonnen worden om de voorsprong tot drie punten uit te breiden op genoemd tweetal als die gelijk spelen.
Of om 4 punten voor Ajax te staan, mocht Feijenoord eindelijk weer eens winnen.
Na de matige vertoning tegen Fortuna reken ik niet op een makkie, zondag.
Daarvoor is RKC te lastig en wij te onproductief.
Maar wie weet, scoren we ditmaal meteen drie keer uit onze eerste drie kansen.
 
Gelukkig hebben ze bij RKC een slechtere keeper dan Drommel op goal staan. Ik denk dat de gemiddelde 3e klasse keeper nog meer kan dan Vaessen.
 
Vaessen en een wereldpot. Ik erger me al jaren kapot aan het feit dat die gast bij RKC onder de lat staat. Ik denk dat de kans nog groter is dat Bruma de Gouden Bal gaat winnen.

Vorig jaar verloren we bijna punten thuis tegen Emmen omdat een Telgenkamp met overgewicht de wedstrijd van zijn leven stond te keepen. Het is een soort vloek.
 
Vorig jaar verloren we bijna punten thuis tegen Emmen omdat een Telgenkamp met overgewicht de wedstrijd van zijn leven stond te keepen. Het is een soort vloek.
Misschien is Drommel nog wel niet zo slecht. Wij zien van andere keepers alleen maar hun beste wedstrijd van het jaar.
 
Drommel

Mwene Ramalho -Obispo Max
Sangare - Guti
Doan - Gotze - Gakpo
Vinicius

Verwacht een voorspelbare schijt pot tegen een compact RKC.
Van mij mag Teze het weer een keer op rechts laten zien. Heb wisselende gedachten bij die jongen op rechtsback, maar overall vind ik hem aanvallend beter. Toch iets wat je nodig hebt tegen die compacte ploegen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan