RKC Waalwijk - PSV | Zondag 1 september | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
RKC uit... Ik kan me er twee herinneren. Eentje waarin onze legende Alex gruwelijk slecht speelde en blunder op blunder stapelde, maar we alsnog door het oog van de naald kropen en 3-4 (?) wonnen. En een andere waarin we na afloop na een simpele 0-2 opeens afscheid konden nemen van het supertalent Jonathan Reis. Meh...

Die eerste was ik zelfs bij, met mijn vader als klein jongetje. Die tweede, was dat niet tegen Vitesse?
 
Ik ben er vaak geweest, kan ook omdat het maar 10 km van huis is?.
Dit jaar moet ik overslaan vanwege een verjaardag!
Vooral vaak overwinningen gezien hoor, slechts de laatste paar edities ging het mis. Ik zie ze wel simpel winnen zondag, en dan heb ik het over psv! ?
 
Die eerste was ik zelfs bij, met mijn vader als klein jongetje. Die tweede, was dat niet tegen Vitesse?
Haha, we hebben zo vaak afscheid genomen van die jongen...

Inderdaad ook tegen Vitesse, maar toen speelde hij voor de tegenstander. Dat was namelijk zijn laatste wedstrijd in het Philips Stadion. Tegen Roda scheurde hij alles af.

Ik doelde op de wedstrijd RKC uit, waar volgens mij hij en Lazovic scoorden. Echt een mega talent op dat moment. De volgende dag werd opeens naar buiten gebracht dat Reis was ontslagen door PSV wegens een cocaïneverslaving.
 
Bergwijn zit er niet bij vanavond. En de werkvergunning van Doan is nog niet rond.
 
Laatst bewerkt:
Raar dat die papieren te laat zijn aangevraagd. Niets vreemds aan toch. Op die formulieren stond eerst een andere werkgever.
 
Ach het is niet dat die stante pede nodig is tegen RKC.
 
Vrolijk weer doorgaan met Bergwijn op 10, Ihattaran hangend op rechts, en Malen in de spits. Rosario natuurlijk weer in de basis.

Het is ook zo vermoeiend. Wat een domme trainer hebben we, die iedere keer maar poppetjes op de verkeerde positie's zet. Wanneer gaan we nou eens met een echte spits 2 vleugel aanvallers en een 10 spelen?
 
EDZKaQcXkAA37JQ.jpg


EDZLcRrWkAEgBx2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hopen dat Mitroglou opnieuw wat meer speeltijd krijgt. Misschien 30 minuten? Die wissel heeft er tot nog toe voor gezorgd dat de poppetjes opeens wel op de juiste plek stonden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan