RKC Waalwijk - PSV | Zondag 1 september | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ja ik baal er van, zo weet je zeker dat ie Mo niet op 10 zet en Malen op de flank.

Dan moeten beide spelers demonstratief van positie wisselen, zodat binnen 10 minuten 0-2 op het scorebord staat. Als het dan nog niet duidelijk is. :rolleyes: :fb:
 
Dan moeten beide spelers demonstratief van positie wisselen, zodat binnen 10 minuten 0-2 op het scorebord staat. Als het dan nog niet duidelijk is. :rolleyes::fb:
Het is na de afgelopen wedstrijden nog niet duidelijk. Bommel denkt dat het geweldig werkt allemaal. Dat het elftal maar 20 van de 90 minuten voetbalt en de andere 70 minuten schijt heeft aan het eigen publiek en de sport, doet er voor hem niet toe. Bommel gaat het niet inzien. Er is geen enkele reden om dat aan te nemen na de tweede seizoenshelft vorig jaar en de start van dit seizoen.
 
Het is na de afgelopen wedstrijden nog niet duidelijk. Bommel denkt dat het geweldig werkt allemaal. Dat het elftal maar 20 van de 90 minuten voetbalt en de andere 70 minuten schijt heeft aan het eigen publiek en de sport, doet er voor hem niet toe. Bommel gaat het niet inzien. Er is geen enkele reden om dat aan te nemen na de tweede seizoenshelft vorig jaar en de start van dit seizoen.

Dan neem ik de boel over van Van Bommel en zet ik de spelers op de juiste plaats.
Mark mag dan stage komen lopen bij mij. Wie niet horen wil moet maar voelen. :mad:
 
Ben allang blij dat ie niet met Hendrix/Rosario speelt.
Ik ook!! Rest is gewoon prima hoor, ik geef bergwijn nog wel een tijdje de kans Op 10! Ik geef wel toe dat hij beter speelt op een buitenpositie hoor, maar wie weet ontwikkeld hij zich ten goede op de 10 positie
 
Wat een kuttijd, wat een kuttijd, wat een kuttijd, wat hebben wij toch een kuttijd om te spelen. Godverdomme wat hebben wij een kuttijd.
 
Wat een belachelijke opstelling wederom, Bergwijn niet helemaal fit en dan toch het risico nemen door hem op te stellen en ..... natuurlijk op 10. Had zo eenvoudig kunnen zijn Mitro in de punt en Gakpo en Malen op de flank, Ihattaren op 10 en Bergwijn gewoon geen risico mee nemen.
Wat hebben we toch een K trainer! Rosario er ook weer gewoon in net als of hij elke week uitblinkt!
Ik hoop maar dat we winnen, maar gun het Mark eigenlijk niet.
 
heren, prettige wedstrijd. Ik ga uit van 3 punten, al het andere (mooi sple, veel goals ) is een bonus
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan