RKC Waalwijk - PSV | Zaterdag 2 september | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Seems like PSV is on its way to easily win the Dutch title.
Nah. To soon fora such a prediction. Remember that there are three clubs that are better (have more budget) so the other two will win their share of games. It’s a game of as few slip ups (playing at 80%) as possible.

I’m hoping for lots of points loss for Ajax and Feyenoord the next couple of weeks. Every week they’ll get better.

Nog geen eens super. Maar ze zetten goed druk, individuele kwaliteit en de wissels brengen een fanatieke energie.
Apart, ik vond ze nu net niet goed druk zetten, dat was andere wedstrijden beter, bijv tegen Rangers. Maar nog altijd substantieel beter dan vorig seizoen. Je zit wel een stuk rustiger op de bank zeg tegenwoordig.

Pepi weer geen indruk gemaakt tijdens de minuten die hij heeft gekregen. Elke keer als ie mee mag doen heb ik het idee dat ie ook niet lekker in de groep ligt. Misschien zit ik helemaal mis maar ik kijk vaak naar hoe spelers juichen, coachen en gebaren na elkaar en dat zie ik weinig bij hem. Ook wordt ie bijna niet gezocht door z’n medespelers
een zeer jonge spits moet nu eenmaal vertrouwen hebben en krijgen , hij had gerust meer minuten mogen krijgen gisteren .

Nah. To soon fora such a prediction. Remember that there are three clubs that are better (have more budget) so the other two will win their share of games. It’s a game of as few slip ups (playing at 80%) as possible.

I’m hoping for lots of points loss for Ajax and Feyenoord the next couple of weeks. Every week they’ll get better.
En Bosz begon bij zijn laatste drie clubs ook goed waarbij het telkens na een paar maanden weer inkakte. Ben ook heel benieuwd of deze manier van spelen werkt in de topwedstrijden.

0-4 winst bij een op het 1e oog degradatiekandidaat, of RKC gaat zich herstellen of we hebben het 1e verbeterpunt tov vorig seizoen te pakken :)

Apart dat alle analisten op tv lovend waren over Dest, en dat de analisten hier op het forum hem naar matig vonden.
Ja, ik vond Dest gisteren goede drang naar voren hebben. Maar dat heeft Teze ook, en die heeft daarbij meer rendement tot nu toe.
Bovendien leek het erop dat Dest gisteren de back was die mocht gaan, gezien het ingehouden spel van Van Aanholt. Teze is normaal de back die daarnaast de balans moet bewaken..
Ik zou Teze als hij terug is gewoon weer op zijn plekkie zetten. Dest mag zich wat mij betreft de komende weken focussen op de linksback-positie.

Apart dat alle analisten op tv lovend waren over Dest, en dat de analisten hier op het forum hem naar matig vonden.
Ja, ik vond Dest gisteren goede drang naar voren hebben. Maar dat heeft Teze ook, en die heeft daarbij meer rendement tot nu toe.
Bovendien leek het erop dat Dest gisteren de back was die mocht gaan, gezien het ingehouden spel van Van Aanholt. Teze is normaal de back die daarnaast de balans moet bewaken..
Ik zou Teze als hij terug is gewoon weer op zijn plekkie zetten. Dest mag zich wat mij betreft de komende weken focussen op de linksback-positie.
Had een aantal goede acties, maar was op andere momenten slordig. Aangezien er weinig dom balverlies was viel zijn dom balverlies meer op. Heb het gevoel dat het daar in zit.

Had een aantal goede acties, maar was op andere momenten slordig. Aangezien er weinig dom balverlies was viel zijn dom balverlies meer op. Heb het gevoel dat het daar in zit.
Klopt. Ze deden alleen net alsof de rechterflank voor deze wedstrijd niet goed zou hebben gewerkt. Ze stapten wat mij betreft te gemakkelijk over een goed spelende Teze heen.
Ja, Dest speelde aardig. Maar die analisten zeiden meteen dat Dest vaste RB moest worden op basis van wat hij had laten zien gisteren. Dat ben ik niet met ze eens. Kom niet aan Jordan ;)!!

Nou deze “analist” vond hem goed spelen en is toch echt een RB. Als iedereen fit is dan is dit gewoon basis Dest-Teze-Boscagli-Aanholt.

Wat nog onderbelicht is gebleven dat we geen vreemdelingen legioen meer zijn. basis 7 Nederlandse spelers en 2 halve Nederlanders. Nederlands is gewoon weer de voer taal.

Tekenend voor Veerman's ontwikkeling dat hij gedeeld 2e staat met de meeste meters

Idd, een heel andere veerman dan dat je bij hveen zag rond lopen!
Had ooit een artikel of dingen gepost waarin staat dat Veerman veel kilometers maakt. Was iets van lang geleden dus het zou uit de tijd van Volendam, Heerenveen of 1e jaar PSV kunnen zijn. Misschien loopt hij nu op de juiste plekken?

Apart, ik vond ze nu net niet goed druk zetten, dat was andere wedstrijden beter, bijv tegen Rangers. Maar nog altijd substantieel beter dan vorig seizoen. Je zit wel een stuk rustiger op de bank zeg tegenwoordig.
Luuk is er ook blij mee. Hij hoeft veel minder te lopen om in het strafschopgebied te komen omdat ze veel verder vooruit druk zetten. Daardoor doet hij het nu ook veel beter dan vorig seizoen en heeft ie veel meer kracht over om te scoren.

Een van onze twee backs blijft sowieso altijd achter staan (gisteren aanholt). Dat kan Teze beter dan de rest. Het zou me dus niks verbazen als Teze gewoon op rechts blijft en Aanholt zijn plek verliest.
Ik denk ook dat Teze-Kotchap-Boscagli-Dest ... de 'standaard' verdediging wordt. Dan heb je Sambo-Ramalho-Obispo-PvA (mauro en Oppegard) daarachter.

Wedstrijd moeten missen. 0-4 winst lijkt me dan een terechte overwinning. Eerste helft was wel ruk lees ik? Weer 3 punten erbij en een uitwedstrijd minder. Leuk dat Tillman ze eerste maakt. Lang en Luuk doelpuntjes erbij. Hoe was Dest op rechtsback?

En ik maar roepen dat Luuk over datum is. Denk dat ik me wel ff ga schamen met zulke uitspraken. Niet normaal wat voor start Luuk heeft. Le9end👑!

De interlandbreak in, met een start die ik niet zomaar had verwacht. Super Cup gewonnen, CL voetbal gehaald en 9 uit 3 met een wedstrijd minder. Fantastisch!! Kan niet wachten ook op de terugkeer van El Chucky Lozano, en natuurlijk heel benieuwd naar de nieuwe verdediger. Ik ga hem Ketchup noemen, veel makkelijker 😁.

Fijne zondag iedereen. Hopelijk doet Utrecht en/of Fortuna iets leuks voor ons.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan