RKC Waalwijk - PSV | Zaterdag 19 december | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nee, voor jezelf. Dit soort tegenstanders moet je met een nulletje of 4 verslaan..
Dit dus. Je moet vooral zorgen dat je een makkelijke avond hebt. Dus 0-3 bij rust en 0-4 eindstand na een tweede helft die nergens over gaat.

Dat lijkt me beter voor de overbelasting van de selectie dan met vijf wissels een 1-2 over de streep trekken.
 
Voor een nachtje naast Ajax.

Een lekkere 0-3 zal het wel weer niet worden. 1-2 met een grote kans voor RKC in blessuretijd.
 
EpnoE9vWMAU2ETf
 
Dit dus. Je moet vooral zorgen dat je een makkelijke avond hebt. Dus 0-3 bij rust en 0-4 eindstand na een tweede helft die nergens over gaat.

Dat lijkt me beter voor de overbelasting van de selectie dan met vijf wissels een 1-2 over de streep trekken.
Laat dat nou net zo moeilijk zijn voor PSV.
 
Voor hoe lang ligt Zahavi er nog uit? Niet dat ik hem wil zien ipv Gakpo, maar wist niet dat ie zo zwaar geblesseerd was.
 
Iedereen, behalve Ledezma en Romero, kan na de winterstop weer spelen. Ze trainen nu wel allemaal net weer met de groep mee.
Hoe zit 't met Romero (als je dat weet ofc)? Ik heb zelf een soortgelijke blessure gehad (VKB afgescheurd en meniscus kapot) en ik was er zelf erg lang mee bezig. Echter zijn zij topsporters en revalideren ook vaak sneller (door meerdere factoren). Dat 'ie z'n blessure opliep is ook alweer ff geleden
 
Blij dat Rosario kan spelen. Speelde als CV niet top tegen Utrecht in de tweede helft, maar het feit dat hij na z'n blessure niet meer heeft meegetraind met de groep en desondanks toch gelijk in de basis mag starten, toont aan dat ook Schmidt hem als cruciale schakel ziet. Net als alle trainers voor hem.

Zet hem op mannen! Succes!
 
Blij dat Rosario kan spelen. Speelde als CV niet top tegen Utrecht in de tweede helft, maar het feit dat hij na z'n blessure niet meer heeft meegetraind met de groep en desondanks toch gelijk in de basis mag starten, toont aan dat ook Schmidt hem als cruciale schakel ziet. Net als alle trainers voor hem.

Zet hem op mannen! Succes!
Hoewel ik zelf mijn ideeën heb, ben ik best benieuwd naar waarom meerdere trainers Rosario als zo onmisbaar zien. Vooral omdat hij heel erg veel kritiek krijgt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan