Penalty
Forum Hall of Fame Inductee
Hij kan zo leuk Rosaria zeggen.![]()
![]()
Waarom hebben wij nagenoeg wekelijk Leo?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Hij kan zo leuk Rosaria zeggen.![]()
![]()
Waarom hebben wij nagenoeg wekelijk Leo?
Leo zit zo vaak fout met namen, haalt spelers door elkaar. Noemt zaken die niet klopt. Alsof t vrijwilligerswerk is en meneer laf en ongeïnteresseerd zijn klusje doet.PSV'ers noemen Leo Lea... Lea denkt "Oké, dan ga ik Rosario ook Rosaria noemen."
Hij begint gewoon wat dement te worden, kan ie ook niks aan doen natuurlijk.Leo zit zo vaak fout met namen, haalt spelers door elkaar. Noemt zaken die niet klopt. Alsof t vrijwilligerswerk is en meneer laf en ongeïnteresseerd zijn klusje doet.
Er wordt fors overdreven.Nou nou, wat ging Sangare er fors in zeg..
We zijn ook niet aan het schaken hè.Nou nou, wat ging Sangare er fors in zeg..
Me to. Klopt hoor maar voor sommige dingen blijft tijd nodig. Bij profs gaaf het wel wat eerder. En dan is zo een knie nog niet op zijn sterkst al is dat niet altijd super hinderlijk voor voetballersHoe zit 't met Romero (als je dat weet ofc)? Ik heb zelf een soortgelijke blessure gehad (VKB afgescheurd en meniscus kapot) en ik was er zelf erg lang mee bezig. Echter zijn zij topsporters en revalideren ook vaak sneller (door meerdere factoren). Dat 'ie z'n blessure opliep is ook alweer ff geleden
Ik vond t ook niet fors, maar Lea liep te janken.We zijn ook niet aan het schaken hè.
A 5 minuten is mijn ergernis over Lea alweer immens. Wat een hansworst is het toch ook.Leo zit zo vaak fout met namen, haalt spelers door elkaar. Noemt zaken die niet klopt. Alsof t vrijwilligerswerk is en meneer laf en ongeïnteresseerd zijn klusje doet.
:Edit: ik heb het nummer even nagezocht en de betekenis is inderdaad niet leuk en daarom verwijder ik dit.Ik vond t ook niet fors, maar Lea liep te janken.
Geluid uitzetten en Spotify aan en muziek opzetten.Net kerstborreltje gehad met Nederlandse vrienden.. net voor avondklok terug.. wordt je ziek zwak en misselijk.. LEA! Iemand een streampje zonder Lea?
Ach gewoon bedenken dat hij met enorme tegenzin deze wedstrijd moet verslaggeven omdat hij dat nou eenmaal moet van de baas. Liever doet ie Ajax of weet ik voor welke club ie voor staat maar dat mag ie nietA 5 minuten is mijn ergernis over Lea alweer immens. Wat een hansworst is het toch ook.
Ben je bekend met het trieste verhaal achter deze plaat?
Ik niet, vertel. De wedstrijd is toch niet zo interessant tot zoverBen je bekend met het trieste verhaal achter deze plaat?