RKC Waalwijk - PSV | Zaterdag 19 december | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
PSV'ers noemen Leo Lea... Lea denkt "Oké, dan ga ik Rosario ook Rosaria noemen."
Leo zit zo vaak fout met namen, haalt spelers door elkaar. Noemt zaken die niet klopt. Alsof t vrijwilligerswerk is en meneer laf en ongeïnteresseerd zijn klusje doet.

Leo zit zo vaak fout met namen, haalt spelers door elkaar. Noemt zaken die niet klopt. Alsof t vrijwilligerswerk is en meneer laf en ongeïnteresseerd zijn klusje doet.
Hij begint gewoon wat dement te worden, kan ie ook niks aan doen natuurlijk.

Hoe zit 't met Romero (als je dat weet ofc)? Ik heb zelf een soortgelijke blessure gehad (VKB afgescheurd en meniscus kapot) en ik was er zelf erg lang mee bezig. Echter zijn zij topsporters en revalideren ook vaak sneller (door meerdere factoren). Dat 'ie z'n blessure opliep is ook alweer ff geleden
Me to. Klopt hoor maar voor sommige dingen blijft tijd nodig. Bij profs gaaf het wel wat eerder. En dan is zo een knie nog niet op zijn sterkst al is dat niet altijd super hinderlijk voor voetballers

Net kerstborreltje gehad met Nederlandse vrienden.. net voor avondklok terug.. wordt je ziek zwak en misselijk.. LEA! Iemand een streampje zonder Lea?

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan